Skræmmende oplevelser ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2009

Barbamama

Christina92 skriver:

hehe jeg kan se dem. værd i glade for i ikk kan det!!!

Jeg har set nogen. Der var engang en kvinde der stod gloede på mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2009

Barbamama

Jeg har faktisk lige bestilt en clairvoyant til at rense vores hus for spøgelser

Anmeld

31. oktober 2009

jannilaursen

michella80 skriver:

Jeg har faktisk lige bestilt en clairvoyant til at rense vores hus for spøgelser

er det ikke vildt dyrt ?

har du set filmen '' bag det stille ydre ..

Anmeld

2. november 2009

Barbamama

jannilaursen skriver:

er det ikke vildt dyrt ?

har du set filmen '' bag det stille ydre ..

Jeg syntes faktisk det var okay. Jeg spurgte en først og hun ville have 1000kr i timen og 300kr i transport og jeg læste et sted at det kunne tage op til 2,5 time.... DET var dyrt tænkte jeg, men så fandt jeg en der tog 1000kr og ikke mere og de kommer to, så det bliver godt. 1000kr er billigt for at kunne slippe for at være skide bange hver dag og sove af h.... til om natten.

Nej jeg har ikke set filmen. Er det en gyser??? Dem går jeg nemlig langt udenom. hihi

Anmeld

4. november 2009

jannilaursen

michella80 skriver:

Jeg syntes faktisk det var okay. Jeg spurgte en først og hun ville have 1000kr i timen og 300kr i transport og jeg læste et sted at det kunne tage op til 2,5 time.... DET var dyrt tænkte jeg, men så fandt jeg en der tog 1000kr og ikke mere og de kommer to, så det bliver godt. 1000kr er billigt for at kunne slippe for at være skide bange hver dag og sove af h.... til om natten.

Nej jeg har ikke set filmen. Er det en gyser??? Dem går jeg nemlig langt udenom. hihi

Det var da egentlig ikke så galt

har hun så været der ? ..

Ja det er det. jeg så faktisk ikke det var en gyser da jeg købte den.. men fandt meget hurtigt ud af det da jeg bgynde at se den :p

Anmeld

5. november 2009

Barbamama

jannilaursen skriver:

Det var da egentlig ikke så galt

har hun så været der ? ..

Ja det er det. jeg så faktisk ikke det var en gyser da jeg købte den.. men fandt meget hurtigt ud af det da jeg bgynde at se den :p

hun kommer i dag klokken 10.30 Jeg er helt vildt spændt

Anmeld

5. november 2009

AstridM

Jeg "arbejder" som clairvoyant og ser rigtig mange ting.

Når du får skiftet kanal så bare sig de skal lade være

Jeg har været ude for mange ting, men en af de farlige var da jeg så en mand på bagsædet i min bil så jeg lavede en katastrofeopbremsning midt på motorvejen. Der var ikke andre bag mig og det var heldigt for det tog lige lidt at køre videre. Aner stadig ikke hvem han var men puuuhh.

Jeg opfatter slet ikke de ting i skriver som uhyggelige men jeg er jo også vandt til den slags

Tit vil de bare gerne fortælle noget og så går de selv over.

Anmeld

5. november 2009

Barbamama

AstridM skriver:

Jeg "arbejder" som clairvoyant og ser rigtig mange ting.

Når du får skiftet kanal så bare sig de skal lade være

Jeg har været ude for mange ting, men en af de farlige var da jeg så en mand på bagsædet i min bil så jeg lavede en katastrofeopbremsning midt på motorvejen. Der var ikke andre bag mig og det var heldigt for det tog lige lidt at køre videre. Aner stadig ikke hvem han var men puuuhh.

Jeg opfatter slet ikke de ting i skriver som uhyggelige men jeg er jo også vandt til den slags

Tit vil de bare gerne fortælle noget og så går de selv over.

Ja jeg er også godt klar over at ham der er her som sådan ikke er farlig men jeg synes bare det er så uhyggeligt

Anmeld

5. november 2009

Bondepigen

michella80 skriver:

hun kommer i dag klokken 10.30 Jeg er helt vildt spændt

Håber du skriver en lille beretning om det på et tidspunkt... ??

Anmeld

5. november 2009

Mumto3

guggle skriver:

Tja ånder eller ej det ved jeg ikke, for føler mig ikke bange eller har dårlige fornemmelser, men vi oplever også sære ting her.

Vi bor på en gammel gård

opvaskemaskinen bliver åbnet konstant, selvom den er helt ny. Blev nødt til at investere i en ny efter som alle el aparater går i stykker.. og alle har været af nyere dato. Og det er alle apparater lige fra vaskemaskine, tørretumbler, varmtvandsbeholder, el boks til el-hegn, opvaskemaskine, jamen alt hvad der er af den slags apparater gik i stykker på meget kort tid. Lyset slukker af sig selv flere steder. Min søn på 8 år, vågner en nat ved at han kan høre noget ved hans vindue. Da han åbner øjnene kan han se der står en i hans dør. Vores hund, som sov inde hos ham, rejser sig og kigger på skikkelsen i døren og forsøger at gå ud af værelset, men kan ikke komme forbi. Så han er blevet meget bange for at sove på sit værelse....

Vi kalder ham den sparsommelige gamle mand.... Som om han mener vi bruger alt for meget strøm, vi unge mennesker ;-) Hvilket vi også gør...

Har I fået chekket jeres el-installation? Det kunne måske være en gammel installation der ødelægger jeres el-apparater og tænder/slukker for dem.

Vi har lige fået lagt helt nyt el ind i vores hus. Da der var blevet sat strøm til opførste lyse i gangen og i stuen sig vildt mærkeligt. Det kunne pludselig tænde af sig selv. Nogle gange kunne vi ikke slukke det igen. Andre gange kunne vi ikke tænde når vi villle. Det skete også at det pludselig stod og blinkede (i 20 min!) for så at hold op med at blinke. Vi ringede til elekrikeren, som kom ud og kiggede på det. Han undskylde mange gange det hans kollaga havde lavet, og fortalte at ledningerne var samlet helt forkert. Han rettede det hele til ,og siden har alt lys været helt normalt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.