Skræmmende oplevelser ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.587 visninger
61 svar
0 synes godt om
25. oktober 2009

jannilaursen

Sad lige og kom til at tænke på om der var nogen a jer der har haft nogen skræmmende oplevelser mht. overtroiske ting ?

Igår sad jeg og så fjernsyn og pludselig skiftede fjernsynet bare kanal..  Skal lige siges vi ikke har fjernbetjening til det.  Det var godt nok skræmmende ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2009

Rasmine

Måske en løs forbindelse!

Psst....??? -Ingen fjernbetjening??? -Hvordan kan det lade sig gøre i dagens DK?

Anmeld

25. oktober 2009

jannilaursen

Mebach skriver:

Måske en løs forbindelse!

Psst....??? -Ingen fjernbetjening??? -Hvordan kan det lade sig gøre i dagens DK?

Det kan godt ske at det var det.

Den gik i stykker for snart et år siden.. Det er et gammelt fjernsyn vi har

Anmeld

26. oktober 2009

Mor.sander

Her hjemme er der nogen der leger med lyset i soveværelset og ja, så er der nogen der løber rundt og leger på første salen, når ungerne ikke er hjemme, så man sige at vi altid har live i huset

Anmeld

26. oktober 2009

4kløver

Jeg havde en da min ælste datter var lille.. Hun var lige begyndt at sove inde på hendes ejen værelse. Da jeg om natte drømte at min mor kaldte på at jeg skulle gå der ind. og jeg vångede og tænkte sikke noget underligt noget og sov så videre. drømmen kom tilbage og denne gang gik jeg ind for at kigge til hende og så at hende legetøj så hang på senge lå over hendes hals.. Så siden har der ikke hængt legetøj med snor i mine børns senge.. Det er nu 15 år siden og har heller ikke set det lorte legetøj siden...

Anmeld

26. oktober 2009

mariamiss6

Jeg har lige idag fået at vide a min gamle oldefar spøger på sin gamle bondegård, det er lidt morsomt, og han gør heldigvis ikke noget der er tarveligt....

noget med at han går rundt på loftet, og holder kortspilsaftener deroppe, og så står han vidst ved det gamle hønsehus og kigger, de har så dog skræmt en lille dreng på 3 år.... drengen sagde i hvert fald til sin mor en dag 'mor, mig ikke li manden' mens han pegede på hønsehuset....  

Jeg fandt så også ud af at han åbenbart holder øje med, og opmuntrer min moster når hun skal tage vigtige beslutninger på sit arbejde....

Selv ha rjeg været "hjemsøgt" af vores gamle hund, et stykke tid efter han blev aflivet. Den led af hoftedysplaci i rigtig slem grad, og havde ændret karakter drastisk, når den var alene hjemme. Den kune ikke sove for smerter, og hylede når den skulle flytte sig om natten. så det var bestemt det bedste for den at blive aflivet.

Men det mente den åbenbart ikke, for den forsvandt ikke helt.
Et par dage elle ruger efter den blev aflivet, fik jeg fornemmelsen af at den hele tiden stod i vejen når jeg gik rundt i huset, på en agressiv måde, som om den var virkelig gal på må mig...

For at gøre en længere historie kort, så skræmte den mig til sidst så meget, at jeg i et desperat forsøg på ikke at blive sindssyg (hvilket jeg virkelig følte at jeg var) gav jeg den en dag en skideballe.
Den stod i vejen for mig igen og jeg sagde højt til den 'Ved du hvad sofus, du er skide tarvelig, det var for din skyld vi aflivede dig, og jeg vil ikke finde mig i at du laver ballade her. Hvis du vil må du godt være her, men du skal holde op med at gå i vejen, og du skal opføre dig ordentligt, elles synes jeg du skal gå din vej'
Jeg fik en fornemmelse af at den stadig stod der, og kiggede på mig, sådan undrende, hvorefter den trådte til siden for mig, og siden har jeg ikke fornemmet den overhovedet. så det har åbenbart virket, eller også har jeg fundet en kur mod sindssyge...

Anmeld

26. oktober 2009

jannilaursen

mariamiss6 skriver:

Jeg har lige idag fået at vide a min gamle oldefar spøger på sin gamle bondegård, det er lidt morsomt, og han gør heldigvis ikke noget der er tarveligt....

noget med at han går rundt på loftet, og holder kortspilsaftener deroppe, og så står han vidst ved det gamle hønsehus og kigger, de har så dog skræmt en lille dreng på 3 år.... drengen sagde i hvert fald til sin mor en dag 'mor, mig ikke li manden' mens han pegede på hønsehuset....  

Jeg fandt så også ud af at han åbenbart holder øje med, og opmuntrer min moster når hun skal tage vigtige beslutninger på sit arbejde....

Selv ha rjeg været "hjemsøgt" af vores gamle hund, et stykke tid efter han blev aflivet. Den led af hoftedysplaci i rigtig slem grad, og havde ændret karakter drastisk, når den var alene hjemme. Den kune ikke sove for smerter, og hylede når den skulle flytte sig om natten. så det var bestemt det bedste for den at blive aflivet.

Men det mente den åbenbart ikke, for den forsvandt ikke helt.
Et par dage elle ruger efter den blev aflivet, fik jeg fornemmelsen af at den hele tiden stod i vejen når jeg gik rundt i huset, på en agressiv måde, som om den var virkelig gal på må mig...

For at gøre en længere historie kort, så skræmte den mig til sidst så meget, at jeg i et desperat forsøg på ikke at blive sindssyg (hvilket jeg virkelig følte at jeg var) gav jeg den en dag en skideballe.
Den stod i vejen for mig igen og jeg sagde højt til den 'Ved du hvad sofus, du er skide tarvelig, det var for din skyld vi aflivede dig, og jeg vil ikke finde mig i at du laver ballade her. Hvis du vil må du godt være her, men du skal holde op med at gå i vejen, og du skal opføre dig ordentligt, elles synes jeg du skal gå din vej'
Jeg fik en fornemmelse af at den stadig stod der, og kiggede på mig, sådan undrende, hvorefter den trådte til siden for mig, og siden har jeg ikke fornemmet den overhovedet. så det har åbenbart virket, eller også har jeg fundet en kur mod sindssyge...

det er ret skæmmende med din hund ..

min kat er jo lige blevet aflivet og jeg tror ogs den er her endnu .. tit og mange gange hoppede den ned fra stolene og krasset på boret , osv , de lyde høre jeg hele tiden når jeg er alene.

Anmeld

26. oktober 2009

Berg

Vi har flere gange prøvet at der blive banket 3 gange på et vindue når vi er ude i haven, når vi går ind for at se hvem der er kommet uventet på besøg, er der ingen. Vi har langt til nærmeste nabo, så det er ikke der det kom fra.

Det er holdt efter vi har fået nyt tag, spær og overetage.

Jeg VIL helst tro at der er en logisk forklaring, har bare ikke fundet den endnu!

Anmeld

26. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

jannilaursen skriver:

Sad lige og kom til at tænke på om der var nogen a jer der har haft nogen skræmmende oplevelser mht. overtroiske ting ?

Igår sad jeg og så fjernsyn og pludselig skiftede fjernsynet bare kanal..  Skal lige siges vi ikke har fjernbetjening til det.  Det var godt nok skræmmende ..

det har jeg også prøvet... var det aften eller dag? for hvis det var dag kan sollys altså påvirke den infrarøde modtager og derved skifte kanal

Anmeld

26. oktober 2009

jannilaursen

ka-ri-na skriver:

det har jeg også prøvet... var det aften eller dag? for hvis det var dag kan sollys altså påvirke den infrarøde modtager og derved skifte kanal

det var om aften..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.