Anonym skriver:
Jeg håber den anden læge vil lytte mere. Hvornår har han fået en tid?
Det er klart I kan føle det hele bliver overvældende og I derfor bliver opgivende efter så lang tid i systemet. Men det er jeres barn, det drejer sig om. Synes ikke man kan stoppe med et kæmpe. I må fortsætte til I har fået svar på jeres spørgsmål, også selvom det er hårdt 
Han har en tid om 1,5 mdr.
nej det kan du have ret i , men helt ærligt så ved jeg faktisk ikke hvad vi skal stille op ? Med fare for at blive kaldt div , så har vi nu i 1,5 år forsøgt at finde hjælp , så han kan få det bedre.
folk siger skift læge - det gjorde han nu står han så her igen .
bank i bordet - hvordan ? Vi har været med ved lægen , på sygehuset , ringet til lægen , ringet til sygehuset , ringet til patient kontoret og lige lidt hjælper det .
Vi står med en dreng på 19 år , hvis liv smuldre mellem hænderne på ham , han kan ikke hænge sammen , ser syg og dårlig ud. Han er efterhånden kørt helt ud på et sidespor psykisk .
men vores erfaring med systemet er bare ikke særligt positivt . Jeg aner vitterligt ikke hvordan / hvad der skal til før han får det bedre .
idag kom han igen grædende over til mig, fordi han har det så skidt .
jeg vil kæmpe for mit barn til verdens ende men lige nu er mine muligheder begrænset.
Anmeld