Ærligt så tror jeg, at du og andre herinde måske gør din mand ondere, end han egentlig er.. Jeg tænker mere, at han måske har en grund til at sige som han gør.. Har en idé om, at du ikke arbejder, eller er vildt aktiv i løbet af dagen, hvor du fx træner eller lignende.. Og nu ved jeg ikke, om du er overvægtig eller hvad, men sådanne ting kan gøre, at din mand gerne vil have, at du får noget motion, og derfor ser en el-cykel som en for nem løsning..
Og hvis du ikke arbejder, ja så har du jo i princippet masser af tid til at tage nogle lange cykelture.. Fx cykle ind til toget eller bus og så tage dét hen til dine forældre..
Og derudover så er hele din mands sætning taget ud af kontekst, har jeg en mistanke om.. Jeg går hjemme som arbejdsløs lige pt., og jeg ville da elske at have en bil for mig selv.. Men her siger min "dumme" kæreste også, at det er unødvendigt.. At jeg bare vil blive doven og bruge den til at aflevere datteren fx.. Men som han OGSÅ siger, så har vi ikke råd til en bil mere og det er fuldstændig unødvendigt, når jeg alligevel bare går hjemme.. Også selvom det da vil give mig mere frihed til fx at søge job (dengang man måtte gå ud med ansøgninger).. Og jeg ved jo, at han har ret, selvom jeg da også synes, at han er dybt uretfærdig nogle gange..
Så jeg tænker mere, at du skal fokusere på, hvorfor du har det sådan her.. Evt. gå til psykolog, så du kan få opklaret, hvorfor du er så ulykkelig
Anmeld
Citér