Flytte hjem til min familie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Fordi at en stor del af trivslen ville blive bedre af af flytte hjem til dem, det er jeg overbevist om. Jeg gør allerede nogle ting for at skulle få det godt igen  men jeg tror mest det bliver løst ved ar flytte.

Men HVAD gør du for at få det godt? 

Og jeg tror, at du skal starte til psykolog igen, og evt. få noget medicin, hvis du er depressiv 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2021

Anonym trådstarter

Men HVAD gør du for at få det godt? 

Og jeg tror, at du skal starte til psykolog igen, og evt. få noget medicin, hvis du er depressiv 

Jeg dyrker motion, jeg løber en tur. Jeg får allerede medicin  men måske er det ikke den rette jeg får? Det skal jeg ikke kunne vide 

Anmeld Citér

20. marts 2021

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Jeg tænker mere og mere på at blive skilt fra min mand og flytte hjem til familien igen.

Jeg er meget forvirret over den her tråd.

Er du reelt ulykkelig gift? Eller vil du bare gerne flytte NU og orker ikke at vente på at i har sparet op? Eller ved du, at din mand ikke ønsker at flytte sammen sted hen som du, når i får råd? 

Når du siger du gerne vil flytte hjem til dine forældre, mener du så at du vil flytte hjem på dit gamle børneværelse? I så fald, ved du om dine forældre er interesserede i sådan en familiekollektiv løsning? Eller mener du blot at du ønsker at bo tættere på dem? For hvis du mener at du vil bo under samme tag som dine forældre, så kan jeg godt forstå at det måske ikke er nemt at komme til enighed med din mand omkring boligsituationen..

Anmeld Citér

20. marts 2021

Anonym trådstarter

Jeg er meget forvirret over den her tråd.

Er du reelt ulykkelig gift? Eller vil du bare gerne flytte NU og orker ikke at vente på at i har sparet op? Eller ved du, at din mand ikke ønsker at flytte sammen sted hen som du, når i får råd? 

Når du siger du gerne vil flytte hjem til dine forældre, mener du så at du vil flytte hjem på dit gamle børneværelse? I så fald, ved du om dine forældre er interesserede i sådan en familiekollektiv løsning? Eller mener du blot at du ønsker at bo tættere på dem? For hvis du mener at du vil bo under samme tag som dine forældre, så kan jeg godt forstå at det måske ikke er nemt at komme til enighed med din mand omkring boligsituationen..

Jeg kan heller ikke selv finde ud af det, men ja jeg er ulykkeligt gift.

Anmeld Citér

20. marts 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Jeg dyrker motion, jeg løber en tur. Jeg får allerede medicin  men måske er det ikke den rette jeg får? Det skal jeg ikke kunne vide 

Men motion er jo ikke alt.. Ja det er super med motion, men du skal også spise sundt så du får vitaminer og mineraler nok.. Du skal også pleje det sociale og dit mentale helbred.. Det kan være med fællesaktiviteter, så du plejer det sociale.. Og måske noget yoga eller eller mindfulness til det mentale osv..

Og så kan du jo som sagt besøge dine forældre lidt oftere, så du ikke savner dem så meget.. 

Mht. medicin så synes jeg, at du skal snakke med den person, der har udskrevet medicinen til dig 

Anmeld Citér

20. marts 2021

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Jeg kan heller ikke selv finde ud af det, men ja jeg er ulykkeligt gift.

Jamen så er det jo nok der du skal starte. Tal med din mand om dine tanker og følelser. Så må i se på om der er noget at arbejde på eller om det er bedre at gå hver til sit. 

Det bliver i hvertfald ikke bedre af at gå med tankerne inde i hovedet alene. 

Anmeld Citér

20. marts 2021

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87
Anonym skriver:

Fordi at en stor del af trivslen ville blive bedre af af flytte hjem til dem, det er jeg overbevist om. Jeg gør allerede nogle ting for at skulle få det godt igen  men jeg tror mest det bliver løst ved ar flytte.

Nu har du ikke svaret på mit indlæg. Men lige endnu er tillægsspørgsmål. Når du skriver at du vil flytte hjem til din familie, mener du så at flytte hjem til din mor og far? 
Eller en lejlighed for dig selv? 

Hvor gamle er I? 

Anmeld Citér

20. marts 2021

Anonym trådstarter

Nu har du ikke svaret på mit indlæg. Men lige endnu er tillægsspørgsmål. Når du skriver at du vil flytte hjem til din familie, mener du så at flytte hjem til din mor og far? 
Eller en lejlighed for dig selv? 

Hvor gamle er I? 

Jeg mener at flytte hjem til mine forældre, jeg er 24 år gammel. Da jeg først ville skulle have en anden bolig og det tager jo tid og er ikke bare lige sådan at ske

Anmeld Citér

20. marts 2021

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87
Anonym skriver:

Jeg mener at flytte hjem til mine forældre, jeg er 24 år gammel. Da jeg først ville skulle have en anden bolig og det tager jo tid og er ikke bare lige sådan at ske

Arbejder du? 
Hvad gør du aktivt for at ændre på din tilværelse? 
Hvordan er jeres parforhold generelt?

Lever I meget sparsomt pga. lave indkomster?

Er du i stand til at kunne anvende en almindelig cykel? 
Tænker du en elcykel vil gøre dig mindre “fanget” og du bedre kan holde tilværelsen ud, inden i har fået sparet sammen til at flytte? 

Hvad siger dine forældre til dine tanker om at flytte hjem? 

Anmeld Citér

20. marts 2021

Kir

Synes også det er en ret forvirrende tråd... Så det er ikke fordi området er forkert, men forholdet? Tror det ville være smart at søge professionel hjælp, både ift medicin men også ift at få snakket om tingene. Tror ikke der er nogen her der kan hjælpe dig lige så godt. Særligt fordi du er meget tilbageholdende med oplysninger. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.