Flytte hjem til min familie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2021

Anonym trådstarter

Arbejder du? 
Hvad gør du aktivt for at ændre på din tilværelse? 
Hvordan er jeres parforhold generelt?

Lever I meget sparsomt pga. lave indkomster?

Er du i stand til at kunne anvende en almindelig cykel? 
Tænker du en elcykel vil gøre dig mindre “fanget” og du bedre kan holde tilværelsen ud, inden i har fået sparet sammen til at flytte? 

Hvad siger dine forældre til dine tanker om at flytte hjem? 

Jeg er sygemeldt pt men venter på at starte op i noget job som er skånsomt for mig. Men pt er beskæftigelses indsatsen på pause grundet corona. 

vi lever okay hverken for sparsomt eller med for meget luksus.

jeg er i stand til at anvende en almindelig cykel, men jeg tror en elcykel vil hjælpe mig alligevel med at føle mig mindre fanget

Mine forældre siger det at jeg altid er velkommen til at flytte hjem igen.

jeg prøver at svare på jeres spørgsmål så godt som jeg nu kan
For at få det bedre dyrker jeg motion og taler med min mand, men der hjælper ikke særlig meget egentlig at tale med ham.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2021

Anonym trådstarter

Kir skriver:

Synes også det er en ret forvirrende tråd... Så det er ikke fordi området er forkert, men forholdet? Tror det ville være smart at søge professionel hjælp, både ift medicin men også ift at få snakket om tingene. Tror ikke der er nogen her der kan hjælpe dig lige så godt. Særligt fordi du er meget tilbageholdende med oplysninger. 

Okay

Anmeld Citér

20. marts 2021

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87
Anonym skriver:

Jeg er sygemeldt pt men venter på at starte op i noget job som er skånsomt for mig. Men pt er beskæftigelses indsatsen på pause grundet corona. 

vi lever okay hverken for sparsomt eller med for meget luksus.

jeg er i stand til at anvende en almindelig cykel, men jeg tror en elcykel vil hjælpe mig alligevel med at føle mig mindre fanget

Mine forældre siger det at jeg altid er velkommen til at flytte hjem igen.

jeg prøver at svare på jeres spørgsmål så godt som jeg nu kan
For at få det bedre dyrker jeg motion og taler med min mand, men der hjælper ikke særlig meget egentlig at tale med ham.

Men tænker du selv det er en holdbar løsning at flytte hjem til dine forældre måske med jeres søn og få en almindelig hverdag op at køre? 
Jeg spørger af ren interesse, da jeg ALDRIG selv ville kunne flytte hjem til mine forældre, trods vi har det super godt. Mine forældre bor også langt væk og det er en relativt stor rejse vi skal ud på. 

Hvad med din mand? Hvordan har I det? Og hvordan har han det? Hvad tænker han om din situation om at du ikke føler dig glad der hvor du er? 

Anmeld Citér

21. marts 2021

Anonym trådstarter

Men tænker du selv det er en holdbar løsning at flytte hjem til dine forældre måske med jeres søn og få en almindelig hverdag op at køre? 
Jeg spørger af ren interesse, da jeg ALDRIG selv ville kunne flytte hjem til mine forældre, trods vi har det super godt. Mine forældre bor også langt væk og det er en relativt stor rejse vi skal ud på. 

Hvad med din mand? Hvordan har I det? Og hvordan har han det? Hvad tænker han om din situation om at du ikke føler dig glad der hvor du er? 

Ja det tror jeg det ville være  det skal jo bare være indtil jeg selv finder en bolig og kan flytte.

Min mand er meget ked af, at jeg har det som jeg har det.  Og de sidste par dage har vi talt meget om, hvad man kan gøre for at jeg skulle trives bedre. Og vi er blevet enige om at jeg skal starte til en aktivitet når det igen er muligt 

så selvom jeg ønsker at flytte bliver jeg boende her og gør en ekstra indsats for at skulle trives. Da jeg ved det er bedst for mit barn at have begge sine forældre 

Anmeld Citér

21. marts 2021

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87
Anonym skriver:

Ja det tror jeg det ville være  det skal jo bare være indtil jeg selv finder en bolig og kan flytte.

Min mand er meget ked af, at jeg har det som jeg har det.  Og de sidste par dage har vi talt meget om, hvad man kan gøre for at jeg skulle trives bedre. Og vi er blevet enige om at jeg skal starte til en aktivitet når det igen er muligt 

så selvom jeg ønsker at flytte bliver jeg boende her og gør en ekstra indsats for at skulle trives. Da jeg ved det er bedst for mit barn at have begge sine forældre 

Jeg synes det lyder som en god plan, det I har talt om. For som du selv skriver har jeres barn brug for jer begge. Men selvfølgelig også brug for at I hver især har det godt og trives. 

Jeg tænker at det er positivt at I kan tale sammen om din situation. Det lyder som om at han egentlig gerne vil dig det bedste, men han tænker realistisk omkring jeres økonomi, så I kan få sparet sammen til at kunne flytte så du og I kan få en bedre tilværelse. 

Hvad med dine forældre? Kan de evt. komme på besøg hos jer, hvis de ikke allerede gør det? Måske lave nogle ugentlige aftaler om de fx kommer til aftensmad. Så har du noget at se frem til og så kan du kræse lidt om dem når de kommer og de kan hygge lidt med jeres barn. 

Jeg håber du finder en spændende aktivitet du kan begynde til.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.