Anonym skriver:
Jamen ved du hvad, det ved jeg virkelig heller ikke. Det er bare det, at du ikke bliver ramt lige så hårdt, men du kunne jo ikke vide, om du uden vaccinen alligevel ville være en person, som får sygdommen uden at vide det. Nogle fejler jo IKKE EN DYT når de har corona (også voksne mennesker). Så derfor har jeg vejet det op, og tænker, at en influenza kan jeg sagtens klare mig igennem, det gør jeg hvert år og nogle gange flere gange om året- det ved jeg, hvad er. Men at få forfærdelige, uforudsigelige bivirkninger i form af blodpropper, manglende blodplader osv, det tør jeg simpelthen ikke få. Nu har jeg læst om raske personer i alt fra 30érne til 60-års alderen, som har fået blodpropper og/eller er døde af blodpropper efter vaccinen. Så for mig er der ingen tvivl, og jeg er glad for, at mine nærmeste følger med og springer fra, for jeg ønsker dem virkelig det bedste, men deres valg er deres valg, så derfor er jeg glad for, at de læser op på tingene og ikke bare blindt følger strømmen som mange andre gør. 
Jeg synes, det er super ærgerligt - og arrogant - at du skriver, at "mange blindt følger strømmen"- de, der tager imod vaccinen, har sikkert gjort sig lige så mange tanker og overvejelser som de, der ikke tager imod vaccinen. Og TS har specifikt bedt om, at man ikke nedgør andres valg.
Jeg vil gerne have vaccinen. Jo før jo bedre. Men må vente, til det bliver min tur.
Jeg vil virkelig gerne undgå coronaen. Jeg er ikke gammel - men heller ikke ung - og man ved aldrig, om man får et nemt eller et svært forløb. Der er også en del, der har haft trælse senfølger som mistet lugte- og smagssans- og blodpropper.
Jeg stoler på, at der er forskere og eksperter, som har gjort et virkelig grundigt arbejde vedr. vaccinen. Da der er tale om en global pandemi, er der blevet sat mange flere penge og ressourcder af til udviklingen af corona-vaccinen, end der normalt bliver sat af til andre vacciner, og det er en af årsagerne til, at det har kunnet lade sig gøre så hurtigt.
Jeg frygter ikke bivirkninger. Det er helt normalt og forventeligt, at der er nogle bivirkninger til en vaccine. Alvorlige bivirkninger er meget sjældne.
Så - ja tak - jeg vil gerne have vaccinen.