Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:
Ok. Jeg har bestilt tid til test til imorgen. Dog skal jeg køre for det til en helt anden by... Vildt så booket der var og kø for at komme ind og booke en tid. Jeg har ringet til alle mine ledere og ingen tager telefonen.
Jeg har stadig dårlig samvittighed. Mine symptomer er blevet mildere, og kan ikke lade være med at tænke på at jeg nok bare skulle være taget på arbejde.... Føler det her er spildt...
Jeg synes ikke det er spild..
jeg bliver faktisk lidt frustreret over at det overhovedet er et spørgsmål om man skal blive hjemme ved sygdom..
jeg blev så arrig på en tidligere kollega da hun troppede op med halsbetændelse fordi hun mente så var hun "sej" eller whatever.. det endte med at jeg sad med en dreng på 4 med halsbetændelse og det satte sig også på hans sårbare øje og jeg selv endte med dobbeltsidet kold lungebetændelse som tog mig 3 uger at komme igennem før jeg kunne trække vejret normalt igen..
jeg er så træt af at høre at man bare tager afsted selvom man er syg... tænk på os andre der hurtigt kan blive smittet og det så muterer til alt muligt andet... Specielt når du så oven i købet arbejder tæt med andre mennesker som du skal passe på og varetage der er endnu mere sårbare overfor sygdomme end jeg er...
Anmeld
Citér