Jeg er ked af det og frustreret
Jeg er lige kørt 25 km for at blive testet. Jeg havde forinden ringet til min læge for at sikre mig at man ikke behøver en henvisning når man har milde symptomer for at bestille en tid på Corona prøver.dk
Der var ekstrem meget ventetid igår og da jeg endelig kom til kunne jeg kun komme til længere væk end hvor jeg bor.
På hjemmesiden står der at hvis man har milde symptomer behøver man ikke nogen henvisning.
Jeg dukker så op til min aftalte tid og damen foran mig bliver afvist pga for mange milde symptomer.
Og hvad gør jeg.....det samme!!!! 
Jeg bliver så gal og frustreret! Han vil ikke nægte mig adgang eller teste mig pga jeg har 3 milde symptomer på Covid. Jeg skulle få en henvisning fra min læge og podes på sygehuset!! OMG!!!
Så sidder jeg her og sidder i kø på Coronaprøver.dk igen, igen og igen. Min læge syntes også det lød meget underligt, men har selvfølglig lavet en henvisning til mig. Men hvornår jeg kan komme til på sygehuset aner jeg ikke
Og hvorfor vil de ikke teste mig mes milde symptomer når jeg havde bestilt tid og følger deres henvisning!! Damen foran blev sur og det samme gjorde jeg sku!! Syntes det er for dårligt!!! Damen og jeg havde jo intet forkert gjort.
Jeg tudbrølede i bilen på vej hjem
Det bliver for meget det her....øv....
Anmeld
Citér