Fucking træt af covid-19 møgsvin!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2020

drabo

Profilbillede for drabo

Forstår din sorg og kondolerer.

men sådan rent konstruktivt, så ville du nok får flere til at lytte og tænke sig om, hvis du ikke bare svinede alt og alle gøre mål. Det får nemlig folk til at lukke ned og gå i forsvarsmode.

men fortalte hvor ondt det gør at miste, og huske folk på at har man symptomer så skal man isolere sig selv. Og generelt huske afstand og ikke dele service.

problemet er jo egentlig ikke rejsen eller byturene, men at personen valgte at gå på besøg, når hun var små syg, og det uagtet om det var corona eller ej. Og som du beskriver kan man jo godt blive smittet selvom man passer på.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2020

Sprit25

Anonym skriver:

Er hjemme ud over job på eget kontor med eget wc, da jeg selv er i farezone. Hun har drukket af en andens glas uden at fortælle om det.

Jeg er total forvirret må jeg indrømme 

En fra dit studie har været hjemme ved noget af din familie og drukket af et glas, der står på bordet uden at sige noget? 

Jeg forstår godt når helbred osv er på spil at det hele er følsomt. Virkelig! Men en nedlukning af landet vil også koste helbred. Folk skal tænke sig om.. vi skal blive hjemme når vi er syge, vi skal slet ikke kramme fremmede og vi skal ikke dele ting. Syge eller ej er det klamt

Får du nogey hjælp til at håndtere alt ddt her? 

Anmeld Citér

24. september 2020

Carina:-)

En fra dit studie har været hjemme ved noget af din familie og drukket af et glas, der står på bordet uden at sige noget? 

Jeg forstår godt når helbred osv er på spil at det hele er følsomt. Virkelig! Men en nedlukning af landet vil også koste helbred. Folk skal tænke sig om.. vi skal blive hjemme når vi er syge, vi skal slet ikke kramme fremmede og vi skal ikke dele ting. Syge eller ej er det klamt

Hendes familiemedlem har været hjemme hos hende og drikke  af et glas.- hun selv havde drukket af ( altså ts) 

Og fordi en studiekammerat har været syg mener hun det må være derfra .

Anmeld Citér

24. september 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Carina:-) skriver:

Hendes familiemedlem har været hjemme hos hende og drikke  af et glas.- hun selv havde drukket af ( altså ts) 

Og fordi en studiekammerat har været syg mener hun det må være derfra .

Haha okay jeg læser det som noget helt andet.. 

At familiemedlemmet fik besøg af sin veninde, som var blevet smittet på en rejse.. Denne veninde drak så af et glas, og det samme glas drak familiemedlemmet af og blev derfor smittet af veninden.. 

At TS og familiemedlemmet deler glas burde jo være irrelevant for historien, så jeg tænker derfor mere, at det er veninden og familiemedlemmet der har delt glas 

Anmeld Citér

24. september 2020

Sprit25

Unicorn1 skriver:

At familiemedlemmet fik besøg af sin veninde, som var blevet smittet på en rejse.. Denne veninde drak så af et glas, og det samme glas drak familiemedlemmet af og blev derfor smittet af veninden.. 

At TS og familiemedlemmet deler glas burde jo være irrelevant for historien, så jeg tænker derfor mere, at det er veninden og familiemedlemmet der har delt glas 

Jeg er med dig

Anmeld Citér

24. september 2020

Jeg tror du har ret  - 

Men troede det var fordi ts var blevet smittet af studiekammerat og ikke vidste det og derfor smittede sit familiemedlem ved at familiemedlemmet drak af hendes glas .

Anmeld Citér

24. september 2020

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

1. Nej hun er studie kammerat/veninde af et af mine familiemedlemmer. De går på HF enkeltfag sammen. Jeg kender hende også.

Anmeld Citér

24. september 2020

1. Nej hun er studie kammerat/veninde af et af mine familiemedlemmer. De går på HF enkeltfag sammen. Jeg kender hende også.

Så hun blev smittet direkte og døde? 

Selv om det er forfærdeligt,  så kan du desværre ikke trække en person i retten pga tankeløshed 

Anmeld Citér

24. september 2020

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Har du mistet et af dine nærmeste familiemedlemmer fordi en kammerat fra uddannelsen er taget syd på fordi hun trængte til fest og tissemand? Vel at mærke hendes egne ord.. 

Nej, det har jeg ikke. Jeg kondolerer og forstår du er i sorg samtidig med du er vred. 

men samtidig mener jeg godt, at man kan skrive pænt. Men du er selvfølgelig i dine følelser ligenu, og det er det som du reagerer på 

jeg håber, du får snakket med nogle om forløbet 

corona er noget lort, og vi er alle påvirket af det på en eller måde. Dog har du oplevet det værst tænklige.

Det gør mig ondt.. 

Anmeld Citér

24. september 2020

Tommelise

Kondolerer med dit tab.

Jeg kan godt forstå, du er vred over personens meget uhensigtsmæssige opførsel, men du opnår intet ved at bruge ord som "møgsvin", og det er noget rigtig skidt at ønske andre døde.

Jeg tror, du ville opnå større forståelse ved at udtrykke din sorg på en anden måde.

Hvis du ikke allerede har gjort det, så synes jeg, du skal bede din læge om en henvisning til psykolog.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.