Fucking træt af covid-19 møgsvin!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2020

Anonym

Anonym skriver:

Har du mistet et af dine nærmeste familiemedlemmer fordi en kammerat fra uddannelsen er taget syd på fordi hun trængte til fest og tissemand? Vel at mærke hendes egne ord.. 

Hvordan ved du at smitten kommer derfra. I princippet kan smitten ligeså godt være kommet fra en fremmed i fx. en bus, som bare er rask smittebærer. 
hvis det var så nemt at vide hvem der smitter hvem, ville det jo også være ret nemt at inddæmme virussen og derved få bugt med den. Det Storr problem er jo at man smitter før symptomer eller at folk har så milde symptomer, så man ikke tænker over at det kunne være covid-19 og derfor ej bliver testet. Så selvom person A er konstateret positiv, kan det sagtens være person B der smitter, da vedkommende kan være rask smittebærer eller ikke er blevet testet. Dernæst gør det mig meget ondt at du har mistet er nært familiemedlem.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis du læser hvad TS skriver.

Bliver der skrevet at hun ønsker at dem der ikke følger retningslinjerne må dø.

Siger bare at man ikke skal ønske andre døde, for du ved ikke om den næste bliver en du har kært.

Nej at de ved egen smitte i det mindste kun mærker det på egen krop. Uanset om det er dem selv eller deres egne kære. Så andre ikke skal igennem det helvede.

Anmeld Citér

23. september 2020

Sprit25

Anonym skriver:

Sådan en person er skyld i vores sorg. Taget på udenlands tur for at feste og få mandligt selskab og besøgt hvem der passer hende derefter. Uden at afvente 14 dage, besøgte hun dem og fortalte hun var meget træt, varm og øm efter turen. Hun blev ret hurtigt syg derefter, men der var skaden sket. Vi er blevet kontaktet og ved hvor det er kommet derfra.

Det er ikke okay nej, men som familiemedlem må man også sige nej. Specielt hvis man er i risikogruppe  

Din sorg gør mig ondt 

Anmeld Citér

23. september 2020

Janey

Profilbillede for Janey
Anonym skriver:

Sådan en person er skyld i vores sorg. Taget på udenlands tur for at feste og få mandligt selskab og besøgt hvem der passer hende derefter. Uden at afvente 14 dage, besøgte hun dem og fortalte hun var meget træt, varm og øm efter turen. Hun blev ret hurtigt syg derefter, men der var skaden sket. Vi er blevet kontaktet og ved hvor det er kommet derfra.

Jeg kan godt forstå, at du er vred over at have mistet en pårørende, og personen skulle selvfølgelig være gået i karantæne, når hun havde sygdomstegn, men hvis hun har været i et gult land, er der ingen krav om karantæne medmindre man har sygdomstegn, så at rase mod alle der rejser i overensstemmele med myndighedernes anbefalinger og kalder dem møgsvin er ude af proportioner.

Jeg forstår som sagt dog godt din vrede mod den pågældende person, som ikke har reageret på sine symptomer. Den del synes jeg ikke er i orden, men selve rejser og ingen karantæne har jeg ikke noget problem med, så længe det er i overensstemmelse med myndighedernes anbefalinger. 

Anmeld Citér

23. september 2020

Anonym trådstarter

Hvordan ved du at smitten kommer derfra. I princippet kan smitten ligeså godt være kommet fra en fremmed i fx. en bus, som bare er rask smittebærer. 
hvis det var så nemt at vide hvem der smitter hvem, ville det jo også være ret nemt at inddæmme virussen og derved få bugt med den. Det Storr problem er jo at man smitter før symptomer eller at folk har så milde symptomer, så man ikke tænker over at det kunne være covid-19 og derfor ej bliver testet. Så selvom person A er konstateret positiv, kan det sagtens være person B der smitter, da vedkommende kan være rask smittebærer eller ikke er blevet testet. Dernæst gør det mig meget ondt at du har mistet er nært familiemedlem.  

Det er en del af familien der stadig er hjemme. Får madVarer leveret udefra. Hun kom uanmeldt på besøg de bød ud på terrassen. Hun indrømmer at have drukket af et vandglas på bordet fordi hun ikke ville være til besvær. Hun mente der jo ikke var drukket af glasset. 

Anmeld Citér

23. september 2020

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Det er ikke okay nej, men som familiemedlem må man også sige nej. Specielt hvis man er i risikogruppe  

Din sorg gør mig ondt 

Det er en del af familien der stadig er hjemme. Får madvarer leveret udefra. Hun kom uanmeldt på besøg de bød ud på terrassen. Hun indrømmer at have drukket af et vandglas på bordet fordi hun ikke ville være til besvær. Hun mente der jo ikke var drukket af glasset. 

Anmeld Citér

23. september 2020

Anonym

Anonym skriver:

Nej at de ved egen smitte i det mindste kun mærker det på egen krop. Uanset om det er dem selv eller deres egne kære. Så andre ikke skal igennem det helvede.

TS har ændret sig opslag.

Læster du citatet fra en af de aller første kommentar, kan du se at hun skriver hun ønsker deres familier må dø

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

23. september 2020

Sprit25

Anonym skriver:

Det er en del af familien der stadig er hjemme. Får madvarer leveret udefra. Hun kom uanmeldt på besøg de bød ud på terrassen. Hun indrømmer at have drukket af et vandglas på bordet fordi hun ikke ville være til besvær. Hun mente der jo ikke var drukket af glasset. 

Så de har delt glas? 

Ja det er vildt uhensigstmæssigt det giver jeg dig. 

Får du nogrt hjælp? 

Anmeld Citér

23. september 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)

Og det giver dig ret til at ønske at en af personens familie/venner dør? Nej.. fordi en er idiot, skal det ikke gå udover familien. Du kan hade hende, bebrejde hende. Men jeg synes stadigvæk ikke det er ok at ønske andre skal dø. Og du ved ikke med 100% sikkerhed at det er hendes skyld. Smitten kan sagtens være kommet et andet sted fra. En der var symptomfri.. eller en fremmed. Du beskylder en uden beviser.

Jeg holder mig til de mennesker jeg ved overholder... 

Anmeld Citér

23. september 2020

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Så de har delt glas? 

Ja det er vildt uhensigstmæssigt det giver jeg dig. 

Får du nogrt hjælp? 

Er hjemme ud over job på eget kontor med eget wc, da jeg selv er i farezone. Hun har drukket af en andens glas uden at fortælle om det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.