Fucking træt af covid-19 møgsvin!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2020

Anonym

Anonym skriver:

Nu siger jeg bare hvad min erfaring med at ønsker andre døde

Jeg ønskede i sin tid, mit barns far død. Sagde det højt. 

Hvad skete der? Min mor døde kort efter jeg havde sagt det højt. 

Jeg anbefaler ALDRIG at man ønsker et andet menneske dør. 

Forbinder du disse 2 ting? Og hvorfor?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2020

Janey

Profilbillede for Janey
Anonym skriver:

Spændende, hvordan man vil/kan retsforfølge nogle i denne forbindelse, det lyder usandsynligt.

Det kan man heller ikke. Der er en enkelt paragraf i straffeloven om straf for at påføre andre sygdom, men den er baseret på de sager, der var for mange år siden om nogle HIV smittede mænd, der bevidst havde ubeskyttet sex med andre uden at informere om deres sygdom. Det er fra dengang, hvor smitte med HIV som regel betød død inden for en kortere årrække og kan ikke anvendes på corona, da de fleste overlever corona.

Kravet er at man bevidst smitter andre eller opfører sig meget groft (som ubeskyttet samleje som HIV smittet) og på den måde smitter en anden med en sygdom, der er på listen over sygdomme, hvor man med sikkerhed forventes at dø inden for en kort årrække.

Anmeld Citér

23. september 2020

Anonym

Janey skriver:

Det kan man heller ikke. Der er en enkelt paragraf i straffeloven om straf for at påføre andre sygdom, men den er baseret på de sager, der var for mange år siden om nogle HIV smittede mænd, der bevidst havde ubeskyttet sex med andre uden at informere om deres sygdom. Det er fra dengang, hvor smitte med HIV som regel betød død inden for en kortere årrække og kan ikke anvendes på corona, da de fleste overlever corona.

Kravet er at man bevidst smitter andre eller opfører sig meget groft (som ubeskyttet samleje som HIV smittet) og på den måde smitter en anden med en sygdom, der er på listen over sygdomme, hvor man med sikkerhed forventes at dø inden for en kort årrække.

Enig. Det var også en sarkastisk kommentar.

Anmeld Citér

23. september 2020

Anonym

Anonym skriver:

Forbinder du disse 2 ting? Og hvorfor?

Hvis du læser hvad TS skriver.

Bliver der skrevet at hun ønsker at dem der ikke følger retningslinjerne må dø.

Siger bare at man ikke skal ønske andre døde, for du ved ikke om den næste bliver en du har kært.

Anmeld Citér

23. september 2020

Babilooo

Anonym skriver:

JA, JEG MENER JER UNGE DER FESTER. JER DER IKKE HOLDER AFSTAND. JER DER PARTOU MENER I IKKE KAN UNDVÆRE EN UDLANDSREJSE OG FUCKING END IKKE HAR PLI NOK TIL AT GÅ I FRIVILLIG KARANTÆNE. HVOR ER DEN NORMALE MENNESKELLIGE ANSTÆNDIGHED BLEVET AF. FUCK JER, HÅBER DET ER EN FRA JERES FAMILIE DER DØR NÆSTE GANG OG I MÅ MÆRKE DENNE SORG. SHIT HVOR JEG GLÆDER MIG TIL AT HALE DET MØGSVIN IGENNEM RETTEN OG SØLET TIL OFFENTLIG SKUE!!!

Hvad vil du hive i retten for..?

Man kan da heller ikke retsforfølge folk for at smitte i et kontorlandskab med influenza. 

Jeg kondolerer med dit tab..? Hvem er død og hvordan..?  

Man må indrømme at du opnår absolut intet med dit opslag..? Du får ingen til at være mere forsigtige med dit opslag... i værste tilfælde det modsatte. Personligt bliver jeg selv bare provokeret af de store bogstaver og tonen og tænker at du er ret ung. 

Anmeld Citér

23. september 2020

Anonym

De får da hørt hvor ondt det gør. Og ja vi ved hvem der har smittet. Og kan et menneske redes fordi der er en der tænker sig om efter dette opslag er det alt værd.

Få hørt hvor ondt det gør...?

Det her er en baby side..??? Der er nok ikke så mange der fester og drikker. 

Noget helt andet er - din sorg sat lidt til side ... og jeg kondolerer meget: det er faktisk ikke nødvendigvis dårligt, at unge bliver smittede og at der skabes en immunitet (hos de fleste). Hvis blot man passer på ældre og svage og de tager forholdsregler. Vi behøver ikke 50 pct.for at have “flokimmunitet”. Dem der arbejder og er meste ude i samfundet (de yngre). Hvis man får immunitet i den gruppe 0-45 vil de på sigt ikke bære smitten med sig rundt. Det er lidt for tidligt at sige hvilken strategi der er bedst- men Sverige har lige nu meget få smittede, og er langt bedre rustede til denne anden bølge. Jeg har set en opgørelse om at 20 pct. er nok for flokimmunitet.

Anmeld Citér

23. september 2020

Anonym

.... og hvis man endelig vil lave så omfattende indgreb i den personlige frihed, som man hat været og er i gang med, så kunne man starte med at gøre rygning ulovligt. Det ville have en væsentlig større indflydelse på den samlede sundhed: kræft, corona, hjertekar sygdomme osv

Anmeld Citér

23. september 2020

Anonym

Min farmor er død - hun var smittet med corona .

Men tænker mere det var hendes 92  år def gjorde det , end coronaen. 

Min farfar døde forrige år . - han blev konstateret smittet med influenza 2 dage før .

Men igen så var han 86 og havde prostatakræft. 

Dengang var det naturens gang , og alle var enige om at det var helt fint fordi han jo var så gammel. 

Ved farmor er folk forfærdet , og taler om at lukke samfundet ned igen.

Langt de fleste er over 80 og har underliggende sygdomme .

Forresten så døde der 29 småbørn af influenza i den samme sæson min farfar døde .

Det var der ingen der talte om....

Anmeld Citér

23. september 2020

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Hvad skal vi debattere ?

Svært at have respekt for din holdning når du ikke engang står ved den, men laver en anonym "debat" som ikke engang er en debat

Anmeld Citér

23. september 2020

norasfamilie

Jeg synes også, at corona er noget lort, men det er langt ude at ønske andres kære døde. Håber du er okay trods alt <3 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.