Fucking træt af covid-19 møgsvin!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2020

Mamman

Profilbillede for Mamman

Jeg tænker at personen må have fejlet noget andet også for man dør ikke kun af corona. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2020

lineog4

Mamman skriver:

Jeg tænker at personen må have fejlet noget andet også for man dør ikke kun af corona. 

Det er ej fantastisk myte der er skabt. Nej man dør ikke af COVID-19 man dør af følgesygdomme som fx blodpropper, lungesyge osv. 

og ja de fleste som er døde og følgesygdomme har haft underliggende sygdomme, men absolut ikke alle. Og underliggende sygdomme kan være fx en ikke reguleret diabetes, en underliggende sygdom som personen snildt kunne have levet i bedste velgående med de næste 30 år, hvis den blev reguleret. En anden risikofaktor er overvægt heller ikke noget man nødvendigvis dør af i morgen. 

Jeg vil ikke male fanden på væggen, og lever egentlig uden at tænke specielt over COVID-19, men må altså tale imod de myter der er opstået, måske for ikke at være bange. Jeg er ikke bange og behøver ikke myterne.

Anmeld Citér

24. september 2020

Anonym

Anonym skriver:

Det er en del af familien der stadig er hjemme. Får madVarer leveret udefra. Hun kom uanmeldt på besøg de bød ud på terrassen. Hun indrømmer at have drukket af et vandglas på bordet fordi hun ikke ville være til besvær. Hun mente der jo ikke var drukket af glasset. 

Jeg forstår godt din sorg og jeg kondolerer inderligt dit tab. 

men tænker også at den du har mistet selv ogsp kunne have sagt til veninden “hør her, det er sødt du er kommet på besøg. Men vi ønsker ikke uanmeldte gæster der ikke er testede da vi er i risiko zonen” 

Det er utrolig dumt af hende ja. Men det er også dumt at lukke folk ind i sit hjem hvis man er i risiko og endda stadig er hjemme og får levering for at undgå smitte. 

så ligefrem at angribe alle der går i byen, rejser osv ved at svine dem til på den måde når man selv kunne have undgået smitte. Det er ikke ok 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.