Anonym skriver:
JA, JEG MENER JER UNGE DER FESTER. JER DER IKKE HOLDER AFSTAND. JER DER PARTOU MENER I IKKE KAN UNDVÆRE EN UDLANDSREJSE OG FUCKING END IKKE HAR PLI NOK TIL AT GÅ I FRIVILLIG KARANTÆNE. HVOR ER DEN NORMALE MENNESKELLIGE ANSTÆNDIGHED BLEVET AF. FUCK JER, HÅBER DET ER EN FRA JERES FAMILIE DER DØR NÆSTE GANG OG I MÅ MÆRKE DENNE SORG. SHIT HVOR JEG GLÆDER MIG TIL AT HALE DET MØGSVIN IGENNEM RETTEN OG SØLET TIL OFFENTLIG SKUE!!!
Jeg går ud fra, at denne tilsvining af folk, skyldes, at du har mistet en til corona, så jeg kondolerer med dit tab.
Dit hate er dog ikke særlig konstruktivt og vil nok ikke have nogen effekt overhovedet. Du sviner folk til for, at de ikke gør noget, som du mener, man skal gøre, men som ikke er en anbefaling fra myndighederne. Der er ikke krav eller anbefaling om, at man ikke må gå i byen. Der er ikke krav eller anbefaling om, at man ikke må tage ud at rejse. Der er ikke krav eller anbefaling om, at man skal gå i karantæne efter en rejse til et gult land. Folk skal helt klar overholde de krav og anbefalinger, der er, men jeg mener ikke, at du kan tillade dig at kræve, at folk gør mere end det.
Hvis du er i sorg, forstår jeg godt, at du gerne vil sagsøge nogen og udstille dem, men der er ingen muligheder for dig i retssystemet. Hvis du absolut vil udstille en person offentligt, håber jeg, du virkelig er 100% sikker på, hvad der er sket, da der en lovgivning om injurier.
Forhåbentligt hjalp det en smule på din sorg at komme ud med det.
Anmeld
Citér