Fucking træt af covid-19 møgsvin!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.330 visninger
52 svar
83 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. september 2020

Anonym trådstarter

JA, JEG MENER JER UNGE DER FESTER. JER DER IKKE HOLDER AFSTAND. JER DER PARTOU MENER I IKKE KAN UNDVÆRE EN UDLANDSREJSE OG FUCKING END IKKE HAR PLI NOK TIL AT GÅ I FRIVILLIG KARANTÆNE. HVOR ER DEN NORMALE MENNESKELLIGE ANSTÆNDIGHED BLEVET AF. FUCK JER, HÅBER DET ER EN FRA JERES FAMILIE DER DØR NÆSTE GANG OG I MÅ MÆRKE DENNE SORG. SHIT HVOR JEG GLÆDER MIG TIL AT HALE DET MØGSVIN IGENNEM RETTEN OG SØLET TIL OFFENTLIG SKUE!!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2020

Sprit25

Konstruktivt....

Anmeld Citér

23. september 2020

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Konstruktivt....

De får da hørt hvor ondt det gør. Og ja vi ved hvem der har smittet. Og kan et menneske redes fordi der er en der tænker sig om efter dette opslag er det alt værd.

Anmeld Citér

23. september 2020

Sprit25

Anonym skriver:

De får da hørt hvor ondt det gør. Og ja vi ved hvem der har smittet. Og kan et menneske redes fordi der er en der tænker sig om efter dette opslag er det alt værd.

Helt ærligt. Jeg vender med øjne og går videre. Og jeg oplever også konsekvenserne af det her 

Anmeld Citér

23. september 2020

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Vi andre er også skide trætte af, at andre ikke overholder tingene, men det hjælper ikke at være ubehøvlet. Så skubber man jo bare folk længere væk 

Vi "lider" alle under det her...det er rigtigt træls  Men det er jo bare sådan tingene er ligenu

Anmeld Citér

23. september 2020

LSS

Det kunne måske siges (skrives) pænere. Hvor gammel er du?

Anmeld Citér

23. september 2020

Janey

Profilbillede for Janey
Anonym skriver:

JA, JEG MENER JER UNGE DER FESTER. JER DER IKKE HOLDER AFSTAND. JER DER PARTOU MENER I IKKE KAN UNDVÆRE EN UDLANDSREJSE OG FUCKING END IKKE HAR PLI NOK TIL AT GÅ I FRIVILLIG KARANTÆNE. HVOR ER DEN NORMALE MENNESKELLIGE ANSTÆNDIGHED BLEVET AF. FUCK JER, HÅBER DET ER EN FRA JERES FAMILIE DER DØR NÆSTE GANG OG I MÅ MÆRKE DENNE SORG. SHIT HVOR JEG GLÆDER MIG TIL AT HALE DET MØGSVIN IGENNEM RETTEN OG SØLET TIL OFFENTLIG SKUE!!!

Jeg går ud fra, at denne tilsvining af folk, skyldes, at du har mistet en til corona, så jeg kondolerer med dit tab. 

Dit hate er dog ikke særlig konstruktivt og vil nok ikke have nogen effekt overhovedet. Du sviner folk til for, at de ikke gør noget, som du mener, man skal gøre, men som ikke er en anbefaling fra myndighederne. Der er ikke krav eller anbefaling om, at man ikke må gå i byen.  Der er ikke krav eller anbefaling om, at man ikke må tage ud at rejse.  Der er ikke krav eller anbefaling om, at man skal gå i karantæne efter en rejse til et gult land. Folk skal helt klar overholde de krav og anbefalinger, der er, men jeg mener ikke, at du kan tillade dig at kræve, at folk gør mere end det.

Hvis du er i sorg, forstår jeg godt, at du gerne vil sagsøge nogen og udstille dem, men der er ingen muligheder for dig i retssystemet. Hvis du absolut vil udstille en person offentligt, håber jeg, du virkelig er 100% sikker på, hvad der er sket, da der en lovgivning om injurier. 

Forhåbentligt hjalp det en smule på din sorg at komme ud med det. 

Anmeld Citér

23. september 2020

Anonym

Anonym skriver:

Nu siger jeg bare hvad min erfaring med at ønsker andre døde

Jeg ønskede i sin tid, mit barns far død. Sagde det højt. 

Hvad skete der? Min mor døde kort efter jeg havde sagt det højt. 

Jeg anbefaler ALDRIG at man ønsker et andet menneske dør. 

Anmeld Citér

23. september 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Jeg er også træt af det. At folk ikke overholder. Men jeg vil ALDRIG ønske at nogen mister nogen/at nogen dør . Men jeg bander og svovler. 

Anmeld Citér

23. september 2020

Anonym

Anonym skriver:

Spændende, hvordan man vil/kan retsforfølge nogle i denne forbindelse, det lyder usandsynligt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.