Anonym skriver:
Men hvis du som læge siger det er ret alvorlige symptomer burde lægen som ikke have reageret ?!? Altså hun har jo set ham - og snakket med både ham selv , mig på sidelinjen samt hans far . Hun har fået nøjagtig samme ting afvide som står her . Så bliver godt nok trist , over at du siger at vi påfaldende ubekymret - når lægen ikke reagere . Hvor filan skal vi så vide fra det er SÅ bekymrende
Jeg ved jo kun, hvad du fortæller: Længere forløb med påfaldende træthed, madlede, mange opkastninger, vægttab, bleghed. Dét lyder umiddelbart ikke godt.
I har ikke kunnet gå med ham til lægen
, og tiden er gået. Han får det ikke bedre
og mærker nu ‘en knude’ i maven. Han er for træt til sine studenterfester. Alle mine alarmlamper blinker.
Jeres læge har udelukkende taget blodprøver
, ikke fysisk undersøgt ham
. Ingen oplagt forklaring.
Jeg er selvf farvet af at være børnelæge, hvor forældrene (også til de næsten voksne) er meget engagerede - men jeg bliver bare oprigtigt bekymret for jeres store teenager. Men jeg har jo ikke set ham - måske ser han VILDT rask ud.
Men nu har jeg i begge dine tråde forsøgt at råde jer til mere agressiv fremfærd (og du har jo selv spurgt efter rådgivning), og som du beskriver det, er I forældre mere afventende end jeg som læge ville foretrække og som mor selv ville være.
NU skal jeg nok trække mig (som du jo gerne vil have). God bedring med knægten! 
Anmeld
Citér