Lavt D vitamin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2020

Abracadabra

Anonym skriver:

Det må du meget gerne syntes . Ville da ønske vi havde mere seriøse læger SÅ ! For han har jo netop lige været ved lægen - som hvis hun mente det var nødvendigt burde have reageret . Så kan man da vælge og sige det er os som ikke er bekymret . Men dejligt at der findes læger som ville have reageret . Dem har vi så IKKE .  Gider faktisk ikke debattere det med dig , hvorvidt vi er bekymret eller ej . Men jeg er ( sku ) ikke læge , og lægen har jo taget det fuldstændigt roligt ! Så ja jeg kunne have kontaktet vagtlægen idag , så sikkert bare ville sende os hjem ( hvis han / hun overhovedet ville se os ) 

vi har haft kontakt med lægen 2 gange indenfor en uge - plus samtalen da han ringede . Hvor jeg var på medhør . Når lægen vælger ikke at gøre mere stoler vi som forældre på at der ER styr på det . Vores fejl måske , men igen jeg er IKKE læge . Så burde hun ski have reageret 

Jeg forstår oprigtigt talt ikke din vrede - jeg prøver egentlig at hjælpe. Og du efterspurgte et fagligt indspark. 
Som læge og som mor er jeg ret uforstående overfor jeres klare nølen - men dét ER da også hårdt at læse. 
Jeres dreng må ses af læge igen i morgen. Jeg håber alt det bedste for ham. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2020

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Jeg synes nok i virkeligheden, at I forældre virker påfaldende ubekymrede. Han har i hvert fald gået længe med ret alvorlige symptomer, som I negligerer lidt. 
Som læge lytter man jo meget til patientens og de evt pårørendes bekymring, og hvis både barn og forældre bare lader tiden gå, sker der mindre, end hvis I er lidt mere aktive.