Lavt D vitamin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2020

Babilooo

Anonym skriver:

Hvor skriver jeg at jeg har ro i maven ?!? Jeg har bestemt ingen ro i maven , men ja jeg er autoritetstro . Ville de overhovedet stille noget op i en weekend ?? Altså undersøge ham , kan da godt blive i tvivl om hvorvidt det vil hjælpe at indlægge ham søndag . 

Altså er du dårlig kan du indlægges såvel som tirsdag. Jeg synes bestemt at det er på sin plads i det mindste st ringe til vagtlægen og beskrive symptomerne. 
Hvordan ser knuden ud? Har du set din søn eller er han hos sin far? Ellers ville jeg nok tage over og se ham face to face. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2020

Anonym

Lige et indspark fra mig...

Jeg er ikke læge, men jeg er kronisk syg og derfor alt for bekendt med det danske sundhedssystem. Man er som patient nødt til at være MEGET insisterende selv. Det bliver ikke givet ved dørerne, og ofte skal man presse meget på for, at tingene sker. Det kom meget bag på mig, men i et maxpresset sundhedssystem er det desværre virkeligheden. 
God bedring til din søn.

Anmeld Citér

28. juni 2020

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Altså er du dårlig kan du indlægges såvel som tirsdag. Jeg synes bestemt at det er på sin plads i det mindste st ringe til vagtlægen og beskrive symptomerne. 
Hvordan ser knuden ud? Har du set din søn eller er han hos sin far? Ellers ville jeg nok tage over og se ham face to face. 

Der er ingen knude at se men han havde sagt det følelse som han havde en knude / kugle i maven . Idag er han oppe og afsted til studentergilde , så han ligger ikke i sengen idag . 

Anmeld Citér

28. juni 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Lige et indspark fra mig...