Anonym skriver:
Det må du meget gerne syntes . Ville da ønske vi havde mere seriøse læger SÅ ! For han har jo netop lige været ved lægen - som hvis hun mente det var nødvendigt burde have reageret . Så kan man da vælge og sige det er os som ikke er bekymret . Men dejligt at der findes læger som ville have reageret . Dem har vi så IKKE . Gider faktisk ikke debattere det med dig , hvorvidt vi er bekymret eller ej . Men jeg er ( sku ) ikke læge , og lægen har jo taget det fuldstændigt roligt ! Så ja jeg kunne have kontaktet vagtlægen idag , så sikkert bare ville sende os hjem ( hvis han / hun overhovedet ville se os )
vi har haft kontakt med lægen 2 gange indenfor en uge - plus samtalen da han ringede . Hvor jeg var på medhør . Når lægen vælger ikke at gøre mere stoler vi som forældre på at der ER styr på det . Vores fejl måske , men igen jeg er IKKE læge . Så burde hun ski have reageret
Men du siger samtidig, at han nok ikke har fortalt nok om symptomerne til lægen. Som Abracadabra skriver så reagerer læger på den bekymring man som forældre eller patient udtrykker. Hvis man selv synes af noget er helt unormalt skal man endelig ikke underspille symptomer. Jeg vil næsten sige - heller det modsatte. Better safe than sorry
God at han virker til at have det bedre.
ps. Jeg kan nævne to der fandt brystkræft i tide, sukkersyge på et meget tidligt stadie netop ved at være insisterende overfor læger. Man får absolut intet ud af at være autoritetstro overfor læger
. Der var også en sag med en dreng som familien mente havde slugt et batteri. 4 -6 læger sagde det ikke kunne lade sig gøre. Han endte med at dø i processen og havde slugt et batteri. Det var unge autoritetstro forældre.
Anmeld
Citér