Lavt D vitamin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2020

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Jeg synes, at I skal prøve at sætte farten lidt op på den udredning. Altså ikke bare tænke, at I nok må ringe til lægen igen, når drengen fortæller om en opfyldning i maven torsdag. Så skal I altså ringe inden weekenden og ikke bare se an. 

Det var fredag han fortalte det til sin far . Ved ikke lige hvad jeg ellers lige skal gøre ??? Andet end at kontakte hans læge så snart de åbner mandag

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2020

Babilooo

Anonym skriver:

Det var fredag han fortalte det til sin far . Ved ikke lige hvad jeg ellers lige skal gøre ??? Andet end at kontakte hans læge så snart de åbner mandag

Vagtlæge

Anmeld Citér

28. juni 2020

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Det er meget bekymrende beskrivelser du giver af, hvordan din søn har det. I er nødt til at presse på med at få ham udredt og det skal gå stærkt! Nogle gange er vi bare lidt for autoritetstro og tænker, at der er styr på det. De symptomer og din søns tilstand lægger dog ikke umiddelbart op til, at i skal afvente resultat på hverken afførringsprøve eller blodprøver. Han skal henvises videre, hellere igår end idag.

Jeg tænker du har ret . Snakkede med min svigerinde som er sygeplejerske , og igennem samtalen kan jeg jo nævne flere ting som vi nok har slået hen med teenager træthed . Men samlet når det bliver italesat givet bekymring . Han var ved læge i sidste uge , og ja man regner ho med der er styr på det . Jeg er ikke læge og har nok en “ jeg vil ikke være til ulejlighed “ vi har ikke tidligere haft så meget held med vores gamle læger , syntes sjældent vi blev taget alvorligt . Vi har svært ved at vurdere , hvor alvorligt det er

Anmeld Citér

28. juni 2020

Anonym

Anonym skriver:

Jeg tænker du har ret . Snakkede med min svigerinde som er sygeplejerske , og igennem samtalen kan jeg jo nævne flere ting som vi nok har slået hen med teenager træthed . Men samlet når det bliver italesat givet bekymring . Han var ved læge i sidste uge , og ja man regner ho med der er styr på det . Jeg er ikke læge og har nok en “ jeg vil ikke være til ulejlighed “ vi har ikke tidligere haft så meget held med vores gamle læger , syntes sjældent vi blev taget alvorligt . Vi har svært ved at vurdere , hvor alvorligt det er

Tro nu på de beskeder der er herinde og få ringet til en vagtlæge 

Anmeld Citér

28. juni 2020

Mamman

Profilbillede for Mamman
Anonym skriver:

Vagtlæge

Anmeld Citér

28. juni 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tro nu på de beskeder der er herinde og få ringet til en vagtlæge 

Du behøver skam ikke skrive sådan . Vi kontakter hans læge i morgen . Vagtlæge er jo til akut . 

Anmeld Citér

28. juni 2020

Anonym trådstarter

Mamman skriver:

Vagtlæge

Vi kontakter egen læge i morgen tidligt . 

Anmeld Citér

28. juni 2020

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Vagtlæge

Der er jo ikke opstået noget akut . Vi kontakter egen læge i morgen tidligt

Anmeld Citér

28. juni 2020

Anonym

Anonym skriver:

Der er jo ikke opstået noget akut . Vi kontakter egen læge i morgen tidligt

Men en vagtlæge kan indlægge ham. Og når der har stået på så længe og med en knude i maven oven på de andre symptomer forstår jeg ikke du har ro i maven. Du nævner selv at du er autoritetstro. - og det vil jeg give dig ret i. Det er bare ikke altid hensigtsmæssigt. Havde det været min søn var jeg allerede med ham på hospitalet. 

Du kan jo Google knuder i maven og se om du vil vente med en indlæggelse. 

Anmeld Citér

28. juni 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Men en vagtlæge kan indlægge ham. Og når der har stået på så længe og med en knude i maven oven på de andre symptomer forstår jeg ikke du har ro i maven. Du nævner selv at du er autoritetstro. - og det vil jeg give dig ret i. Det er bare ikke altid hensigtsmæssigt. Havde det været min søn var jeg allerede med ham på hospitalet. 

Du kan jo Google knuder i maven og se om du vil vente med en indlæggelse. 

Hvor skriver jeg at jeg har ro i maven ?!? Jeg har bestemt ingen ro i maven , men ja jeg er autoritetstro . Ville de overhovedet stille noget op i en weekend ?? Altså undersøge ham , kan da godt blive i tvivl om hvorvidt det vil hjælpe at indlægge ham søndag . 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.