Lavt D vitamin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2020

Anonym trådstarter

Men du siger samtidig, at han nok ikke har fortalt nok om symptomerne til lægen. Som Abracadabra skriver så reagerer læger på den bekymring man som forældre eller patient udtrykker. Hvis man selv synes af noget er helt unormalt skal man endelig ikke underspille symptomer. Jeg vil næsten sige - heller det modsatte. Better safe than sorry

God at han virker til at have det bedre. 

ps. Jeg kan nævne to der fandt brystkræft i tide, sukkersyge på et meget tidligt stadie netop ved at være insisterende overfor læger. Man får absolut intet ud af at være autoritetstro overfor læger . Der var også en sag med en dreng som familien mente havde slugt et batteri. 4 -6 læger sagde det ikke kunne lade sig gøre. Han endte med at dø i processen og havde slugt et batteri. Det var unge autoritetstro forældre.

Tak for svar . Det er korrekt jeg skriver , at jeg tror han måske ikke har fortalt så meget. Men jeg var med på medhør i tlf og nævnte bleghed / opkast . Hans far har ringet til lægen igen efter jeg oprettede denne tråd . Måske vi bare skulle banke i bordet der ?!? Jeg ved det ikke , Bliver godt nok trist over jeres beskeder . Så tænker jeg takker af for nu . 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2020

Carina:-)

Anonym skriver:

Tak for svar . Det er korrekt jeg skriver , at jeg tror han måske ikke har fortalt så meget. Men jeg var med på medhør i tlf og nævnte bleghed / opkast . Hans far har ringet til lægen igen efter jeg oprettede denne tråd . Måske vi bare skulle banke i bordet der ?!? Jeg ved det ikke , Bliver godt nok trist over jeres beskeder . Så tænker jeg takker af for nu . 

Det skal du ikke blive.

Vi er bare bekymrede på din søns vegne. 

Det er ren omsorg og intet andet- du har gjort hvad du kunne,og har også spurgt til råd herinde. 

Og tænker du har gjort det,fordi du ikke har syntes lægen har gjort det han skulle. 

Det kan virke så svært på skrift, og forstår også godt du tager det til dig,for du er også i en sårbar situation lige nu. 

Men ser kun bekyrning for din søn ,og det kan komme til at virke så hårdt når folk bare så gerne vil have han var kommet videre i udredning .

Så ja bank i bordet- I skal ikke finde jer i at blive fejet af bordet. 

Håber du vil give en opdate på din søn - også selv om den ikke er som vi håber. 

Tror flere herinde har jer i tankerne .

Håber det bedste . 

Anmeld Citér

29. juni 2020

Anonym trådstarter

Det skal du ikke blive.

Vi er bare bekymrede på din søns vegne. 

Det er ren omsorg og intet andet- du har gjort hvad du kunne,og har også spurgt til råd herinde. 

Og tænker du har gjort det,fordi du ikke har syntes lægen har gjort det han skulle. 

Det kan virke så svært på skrift, og forstår også godt du tager det til dig,for du er også i en sårbar situation lige nu. 

Men ser kun bekyrning for din søn ,og det kan komme til at virke så hårdt når folk bare så gerne vil have han var kommet videre i udredning .

Så ja bank i bordet- I skal ikke finde jer i at blive fejet af bordet. 

Håber du vil give en opdate på din søn - også selv om den ikke er som vi håber. 

Tror flere herinde har jer i tankerne .

Håber det bedste . 

Tak for din søde besked . Blev godt nok ramt af de andre beskeder og føler jeg bliver dømt som en totalt ubekymret mor . Men er nærmere det modsatte . Kan faktisk slet ikke tale om det fordi det gør ondt i maven . Men må også stole på den læge der har tilset ham , og vi har snakket med HAR styr på situationen . Min mand har talt med lægen igen idag. Vi er ikke blevet fejet af , men der er en proces ( som jeg forstod ) man følger som er den der ER sat i gang . Lægen nævnte hvad de mistænkte , så nu må vi vente og se . Vi har fået en henvisning til videre udredning .

jeg ER glad for svarene herinde selv om jeg syntes det også er hårde ( og lidt dømmende ) men er dybt bekymret , så bliver frustreret når jeg nærmeste blive beskyldt for modsat .

jeg vil ikke komme med videre opdate . Men tak for jeres beskeder

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.