Lavt D vitamin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2020

Baby17

Anonym skriver:

Tror ikke det er en mulighed . Hans læge virker meget striks med regler ( corona ) i forhold til min læge ( vi er desværre ikke længere samme sted ) vi må afvente og se . Jeg kender ikke hans læge , det gør han heller ikke selv . Han har kun været der 1 gang i sidste uge . Syntes bare ikke lige jeg kunne finde sammenhæng imellem E-vitamin mangel og opkastninger . Han blev student igår og burde være ude og fejre , i stedet ligger han og sover , kæmper med at spise og holde mad i sig

Hvorfor kontakter du ikke vagtlægen hvis han er så dårlig nu? Han skal da undersøges hvis han har madlede, ikke kan holde noget i sig og er alment utilpas - og det over længere tid. At han som ny klækket student ikke vil/har kræfter til at tage ud og fejre det lyder ret bekymrende.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2020

Anonym trådstarter

Baby17 skriver:

Hvorfor kontakter du ikke vagtlægen hvis han er så dårlig nu? Han skal da undersøges hvis han har madlede, ikke kan holde noget i sig og er alment utilpas - og det over længere tid. At han som ny klækket student ikke vil/har kræfter til at tage ud og fejre det lyder ret bekymrende.

Vagtlægen er vel kun til akut opstået sygdom ? Det er det jo ikke. Ved ikke om han er så dårlig men vi er bekymret . Vi vil kontakte hans læge 

Anmeld Citér

25. juni 2020

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Du må gerne ringe til lægen på din søns vegne - hvis din søn altså samtykker. Jeg synes, at det lyder voldsomt bekymrende på et niveau, hvor lægen stærkt bør overveje indlæggelse til yderligere udredning. 

Vil bare komme med kort opdatering . Hans far har nu snakket med lægen og der skal laves afførings prøver for mere udredning . Bliver hans tilstand værre skal vi kontakte igen og han skal indlægges . Tak for svar tildligere 

Anmeld Citér

25. juni 2020

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Anonym skriver:

Skrev for knap 14 dage siden et opslag omkring hyppige opkastning . Ikke mig,  men min voksne dreng ( 19 år )

Han fik taget en nogle blodprøver , og den eneste som var unormal var D vitamin . ( 27 ) kan ikke læse , at det skulle give opkastninger,  men tallet kan forklare trætheden . Men den manglende appetit og opkastninger bekymre mig
Nogle sundhedsfarlige folk på linjen med forstand på d vitamin mangel . 

Jeg havde krævet mit barn indlagt 19 år eller ej... noget er rivende galt....

Anmeld Citér

25. juni 2020

Anonym trådstarter

MVM skriver:

Jeg havde krævet mit barn indlagt 19 år eller ej... noget er rivende galt....

Vi har snakket med lægen idag og aftalen er der skal laves afførings prøver . Bliver det værre skal han indlægges . 

Anmeld Citér

27. juni 2020

Ayasmor

Hvordan går det med jeres søn?

Anmeld Citér

27. juni 2020

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Hvordan går det med jeres søn?

Jamen jeg ved det faktisk ikke . Han har ikke fået det værre, men heller ikke bedre . Igår sagde han det føles , som han havde en kugle / knude i maven så tænker vi lige skal have fat i lægen igen . 

Anmeld Citér

28. juni 2020

Abracadabra

Anonym skriver:

Jamen jeg ved det faktisk ikke . Han har ikke fået det værre, men heller ikke bedre . Igår sagde han det føles , som han havde en kugle / knude i maven så tænker vi lige skal have fat i lægen igen . 

Jeg synes, at I skal prøve at sætte farten lidt op på den udredning. Altså ikke bare tænke, at I nok må ringe til lægen igen, når drengen fortæller om en opfyldning i maven torsdag. Så skal I altså ringe inden weekenden og ikke bare se an. 

Anmeld Citér

28. juni 2020

Carina:-)

Det lyder alvorligt .

Og jeg bliver helt bekymret. 

Jeg er ikke læge , men det er abracadabra 

Og hun ville ikke skrive som hun gør  uden grund .

Så please få gjort noget akut nu .

Anmeld Citér

28. juni 2020

Ayasmor

Anonym skriver:

Det er meget bekymrende beskrivelser du giver af, hvordan din søn har det. I er nødt til at presse på med at få ham udredt og det skal gå stærkt! Nogle gange er vi bare lidt for autoritetstro og tænker, at der er styr på det. De symptomer og din søns tilstand lægger dog ikke umiddelbart op til, at i skal afvente resultat på hverken afførringsprøve eller blodprøver. Han skal henvises videre, hellere igår end idag.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.