Uanset hvad vil der aldrig blive enighed om lige netop dette emne.
De af os der er afhængige vil altid forsvare vores afhængighed, lige så vel som en nakoman eller en alkoholiger vil forsvare deres misbrug. Og dem ikke har prøvet at være afhængig vil atid sige at man bare skal stoppe, men det er altid nemt at pusse glorien
Enhver rygene gravid eller rygene mor ved at det ikke er sundt og det er skadeligt, men fordi man ikke holder op gør ikke en til en dårliger og mere uansvarlig mor.
Vi tager alle vores valg her i livet og alle valg kan ikke være gode, der er ting man vil fortryde og der er ting hvor man vil sige til sig selv hold da kæft hvor var det godt jeg tog lige nettop det valg.
Nogen vælger at få deres børn sent, nogen vælger at få dem tidligt. Nogen vælger at drikke rødvin under graviditeten, nogen vælger at være afholdenen. Nogen er overvægtigte med dårlige spise vaner, som medføre at deres børn også bliver overvægtige, mens andre tager ansvar for deres overvægt og ihvertfal søger for at det ikke skal påvirker deres børn. Nogen drikker kaffe når de er gravide, andre gør ikke. Nogen bruger deo, andre gør ikke. Andre fylder dem selv med slik og søde sager andre gør ikke. Nogen dækker deres ansigt med makup, andre gør ikke.
Og sådan kunne jeg blive ved i en evighed.
Uanset hvordan vi lever vores liv, er vi alle anvarlige og gode mødre, så længe at vores små og store poder, trives og har det godt, få den trykhed de har brug for og ikke lider overlast.
Vi mennesker er forskellige og det vil vi altid være det er det der gør os mennesker så unike.
Og holde da op hvor er jeg glad for at jeg er mig og ikke er en der bare blender ind i mængten.
Anmeld