Når man synes en er sød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2020

Sprit25

Anonym skriver:

Nu har jeg dog fået svar men tror måske han er møg genert? Han skrev vi godt kunne gå en tur 

men kan ikke finde ud af ham den ene dag var jeg rar og skrive med og det føltes godt skrev han og når det er aftensmad tid ligger han så lidt op til “hvad skal vi have og hvad tid” agtig og skriver du kommer bare og så trækker han i land, han virker meget tilbageholdende også på arbejdet der kan han gost drille de andre kollegaer osv men han tør ikke rigtig med mig  mænd nogle gange altså 

Gå en tur med ham! Hvis det er helt akavet, så drop det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ

Jeg er totalt lige hopper ind i kærlighedsromanen -  hvad er sidste nyt????? Har I været ude og gå??? 

Anmeld Citér

21. maj 2020

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Jeg er totalt lige hopper ind i kærlighedsromanen -  hvad er sidste nyt????? Har I været ude og gå??? 

Ikke endnu, jeg kan sgu ikke rigtig finde ud af ham, sene ene dag skriver han at han godt kan lide skrive med mig og så hører man pludselig ikke noget et døgn 

Anmeld Citér

21. maj 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Ikke endnu, jeg kan sgu ikke rigtig finde ud af ham, sene ene dag skriver han at han godt kan lide skrive med mig og så hører man pludselig ikke noget et døgn 

Kan godt være det bare er mig. Meeeen man behøver jo heller ikk ligefrem skrive sammen hver evig eneste dag.  Det forventer jeg da ihverfald slet ikk selv når jeg dater en fyr. Tværtimod. Så får jeg pres hvis man skriver til mig hver dag og forventer at jeg svarer. 
Har jo andet i mit liv end messenger 

Anmeld Citér

21. maj 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Kan godt være det bare er mig. Meeeen man behøver jo heller ikk ligefrem skrive sammen hver evig eneste dag.  Det forventer jeg da ihverfald slet ikk selv når jeg dater en fyr. Tværtimod. Så får jeg pres hvis man skriver til mig hver dag og forventer at jeg svarer. 
Har jo andet i mit liv end messenger 

Helt enig med dig, men derfor er han stadig ikke til at finde ud af

Anmeld Citér

21. maj 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Helt enig med dig, men derfor er han stadig ikke til at finde ud af

Udfra de ting du skriver synes jeg nu han virker mejet ligetil 

Anmeld Citér

21. maj 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Udfra de ting du skriver synes jeg nu han virker mejet ligetil 

Hmm hvordan ? Er jeg måske bare mega blind eller lever i anden verden   for synes bare det underligt hvis man kan lide en man ikke går lidt mere hårdt til værks. Btw har levet i det samme kedelig ægteskab i mange år før eg blev skilt så det der med at flire er ikke noget jeg har gjort så meget 

Anmeld Citér

21. maj 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Hmm hvordan ? Er jeg måske bare mega blind eller lever i anden verden   for synes bare det underligt hvis man kan lide en man ikke går lidt mere hårdt til værks. Btw har levet i det samme kedelig ægteskab i mange år før eg blev skilt så det der med at flire er ikke noget jeg har gjort så meget 

Jamen altså. 
1. han opsøger dig selv. Det viser interesse. Husk på du selv ville finde ham fordi du er interesseret. 
2. han siger su er sød og rar at skrive med. Det siger man ikke til en der bare er kollega. 
3. han ligger op til hvornår i skal spise osv. 

jeg tyder en meget interesseret mand der bare er rigtig meget genert. Og hvis du ikke selv går hårdt til værks som du selv siger (hvilket det ikke lyder som om du gør) så gør det ham måske også usikker. 

inviter ham ud og gå en tur igen mere ligepå. F.eks. Hvad siger du til en gåtur på lørdag kl XX. Vi kan gå en tur gennem skoven (eller hvad der nu er hvor i bor) og bare snakke. Det kunne da være super hyggeligt. 

eller næste gang han spørger hvornår i spiser. Så sig. Den følgende dag kl 18. Du skal da være velkommen. 

så viser du ihverfald interesse

Anmeld Citér

21. maj 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Jamen altså. 
1. han opsøger dig selv. Det viser interesse. Husk på du selv ville finde ham fordi du er interesseret. 
2. han siger su er sød og rar at skrive med. Det siger man ikke til en der bare er kollega. 
3. han ligger op til hvornår i skal spise osv. 

jeg tyder en meget interesseret mand der bare er rigtig meget genert. Og hvis du ikke selv går hårdt til værks som du selv siger (hvilket det ikke lyder som om du gør) så gør det ham måske også usikker. 

inviter ham ud og gå en tur igen mere ligepå. F.eks. Hvad siger du til en gåtur på lørdag kl XX. Vi kan gå en tur gennem skoven (eller hvad der nu er hvor i bor) og bare snakke. Det kunne da være super hyggeligt. 

eller næste gang han spørger hvornår i spiser. Så sig. Den følgende dag kl 18. Du skal da være velkommen. 

så viser du ihverfald interesse

okay tak  kan godt se hvad du mener med det

Ja jeg synes ihvertfald ikke jeg holder mig tilbage så må bare prøve gå endnu mere til den 

Anmeld Citér

21. maj 2020

AnoMor

Anonym skriver:

okay tak  kan godt se hvad du mener med det

Ja jeg synes ihvertfald ikke jeg holder mig tilbage så må bare prøve gå endnu mere til den 

Prøv det. Glæder mig til at høre opdatering 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.