Når man synes en er sød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Prøv det. Glæder mig til at høre opdatering 

Skal nok opdatere 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ
Anonym skriver:

Ikke endnu, jeg kan sgu ikke rigtig finde ud af ham, sene ene dag skriver han at han godt kan lide skrive med mig og så hører man pludselig ikke noget et døgn 

Ej, har han slet ikke skrevet i et helt døgn? 

Anmeld Citér

22. maj 2020

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Ej, har han slet ikke skrevet i et helt døgn? 

Nej altså så skriver man tilbage på et eller andet han har spurgt om og så forsvinder han bare 

Anmeld Citér

22. maj 2020

IenFart

Profilbillede for IenFart

Åha - den her tråd viser med al tydelighed de problemer der er når folk kommunikerer udelukkende i skrevne beskeder.

Ring til ham og få lavet en aftale om I skal ses eller ej. Beskeder er da fint til at holde lidt smalltalk kørende men det der med at man er tvunget til at svare tit og ofte, for ellers tolkes der helt vildt - det er da ikke til at holde ud. 

Og det kommer fra en som ellers er ret genert og altid har været grotesk dårlig til hele dating og flirte showet. 

Anmeld Citér

22. maj 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ
Anonym skriver:

Nej altså så skriver man tilbage på et eller andet han har spurgt om og så forsvinder han bare 

Hmmmmm 

så ville jeg afvente lidt - om det så er et par dage - og se om han tager kontakt igen 

Anmeld Citér

22. maj 2020

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Hmmmmm 

så ville jeg afvente lidt - om det så er et par dage - og se om han tager kontakt igen 

Det er også min plan at han kan få lov at skrive 

Anmeld Citér

22. maj 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ
Anonym skriver:

Det er også min plan at han kan få lov at skrive 

Jeg venter spændt 

Anmeld Citér

22. maj 2020

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Jeg venter spændt 

Det gør jeg virkelig også 

Anmeld Citér

22. maj 2020

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Jeg venter spændt 

Han har skrevet og spurgt om jeg har haft en god dag på arbejdet ��

Anmeld Citér

22. maj 2020

Babilooo

Anonym skriver:

Nu har jeg dog fået svar men tror måske han er møg genert? Han skrev vi godt kunne gå en tur 

men kan ikke finde ud af ham den ene dag var jeg rar og skrive med og det føltes godt skrev han og når det er aftensmad tid ligger han så lidt op til “hvad skal vi have og hvad tid” agtig og skriver du kommer bare og så trækker han i land, han virker meget tilbageholdende også på arbejdet der kan han gost drille de andre kollegaer osv men han tør ikke rigtig med mig  mænd nogle gange altså 

Men han har sagt ja til en gåtur..?  Er det så ikke bare st spørge om hvornår det skal cære i dag eller i morgen. Du kan da evt. foreslå et tidspunkt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.