Når man synes en er sød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2020

ErDuHerIkkeSnart

Stemmer i med de andre - den bold skal bare sparkes i mål, den ligger lige til højrebenet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2020

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Stemmer i med de andre - den bold skal bare sparkes i mål, den ligger lige til højrebenet 

Men kan han ikke bare skrive af ren venlighed fordi vi er kollega, eller ville en fyr aldrig spørge ind til en hvis det fordi han ikke er interesseret  

Anmeld Citér

17. maj 2020

Tommelise

Anonym skriver:

Men kan han ikke bare skrive af ren venlighed fordi vi er kollega, eller ville en fyr aldrig spørge ind til en hvis det fordi han ikke er interesseret  

Han har da i hvert fald vist en form for interesse i dig. Om det er mere kollegial end romantisk interesse er ikke helt til at vide.

Men du skal da satse- tænk hvis han har det som dig, men har svært ved at sige det - det kan også svært for en mand.

Go for it.

Anmeld Citér

17. maj 2020

Tommelise

Anonym skriver:

OG - jeg tror faktisk ikke, jeg ville skrive en besked til en mandlig kollega, hvis jeg slet ikke var bare lidt interesseret i at stille en føler ud.

Hvis det kun var fordi, det var venlighed, så havde jeg måske bare sagt "Hav det godt" - ved fyraften.

Eller skrive til ham, hvis jeg vidste, at han boksede med et eller andet, som var svært for ham.

Anmeld Citér

17. maj 2020

Anonym trådstarter

Tommelise skriver:

OG - jeg tror faktisk ikke, jeg ville skrive en besked til en mandlig kollega, hvis jeg slet ikke var bare lidt interesseret i at stille en føler ud.

Hvis det kun var fordi, det var venlighed, så havde jeg måske bare sagt "Hav det godt" - ved fyraften.

Eller skrive til ham, hvis jeg vidste, at han boksede med et eller andet, som var svært for ham.

Ok han skriver bare ikke rigtig så meget spørg om man har haft en god dag osv og så er det bare det  - så han er lidt svært at lurer btw overrasket hans alder mig også han er 11 år ældre end mig  

Anmeld Citér

17. maj 2020

Tommelise

Anonym skriver:

Ok han skriver bare ikke rigtig så meget spørg om man har haft en god dag osv og så er det bare det  - så han er lidt svært at lurer btw overrasket hans alder mig også han er 11 år ældre end mig  

Ved du hvad - jeg ville have det som dig.

Jeg ville overanalysere, tænke "hvad nu hvis " - bliver jeg afvist, bliver jeg til grin, synes han jeg er underlig, bliver det akavet på arbejde, hvis nu ikke"

Og selvfølgelig løber man en risiko.

Jeg har ikke tidligere været så risikovillig - og hvem ved, om jeg engang er gået glip af noget 

Anmeld Citér

19. maj 2020

Anonym trådstarter

Tommelise skriver:

Ved du hvad - jeg ville have det som dig.

Jeg ville overanalysere, tænke "hvad nu hvis " - bliver jeg afvist, bliver jeg til grin, synes han jeg er underlig, bliver det akavet på arbejde, hvis nu ikke"

Og selvfølgelig løber man en risiko.

Jeg har ikke tidligere været så risikovillig - og hvem ved, om jeg engang er gået glip af noget 

Ja jeg kan godt forstå hvad du mener har det selv sådan og vil slet ikke have en akavet stemning men kan ikke rigtig finde ud af ham . Den ene aften skrev han sov godt søde (og så mit navn ) og han skriver os idag selvom vi har arbejdet sammen om jeg har haft en god dag og det os bare det måske er jeg bare dårlig til aflæse ham 

Anmeld Citér

19. maj 2020

Babilooo

Ja jeg kan godt forstå hvad du mener har det selv sådan og vil slet ikke have en akavet stemning men kan ikke rigtig finde ud af ham . Den ene aften skrev han sov godt søde (og så mit navn ) og han skriver os idag selvom vi har arbejdet sammen om jeg har haft en god dag og det os bare det måske er jeg bare dårlig til aflæse ham 

Ej nu stopper du altså 

sov godt søde... hvem fanden skriver det uden bagtanker. 

Spørg ham nu om han vil mødes med dig til kaffe eller gåtur i den forlængede weekend.

Anmeld Citér

19. maj 2020

Tommelise

Anonym skriver:

Det lyder virkelig, som om han er interesseret.

Faktisk synes jeg ikke, det lyder, som om der er nogen tvivl.

Hvor mange mænd skriver "Sov godt søde "Nina" - til en kvindelig kollega, hvis ikke de er interesserede 

Anmeld Citér

19. maj 2020

AnoMor

Tommelise skriver:

Det lyder virkelig, som om han er interesseret.

Faktisk synes jeg ikke, det lyder, som om der er nogen tvivl.

Hvor mange mænd skriver "Sov godt søde "Nina" - til en kvindelig kollega, hvis ikke de er interesserede 

100% enig! 

kom i gang 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.