Når man synes en er sød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2020

Anonym trådstarter

Bare lige en Update han har selv skrevet til mig over fb og spurgte bare sådan ud i det blå om jeg har haft en god dag, det er vel gode tegn ikke 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2020

Tommelise

Anonym skriver:

Bare lige en Update han har selv skrevet til mig over fb og spurgte bare sådan ud i det blå om jeg har haft en god dag, det er vel gode tegn ikke 

Anmeld Citér

15. maj 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Wauw! Skriv til manden- Jeg venter spændt!  

Jeg tog selv springet og skrev til min søns pædagog. Vi har her 1 år senere et dejligt forhold stadigvæk og alle var bare så glade på vores vegne   Det er ikke helt det samme, men vi havde også haft et godt øje til hinanden og snakket super godt sammen på hans arbejdsplads. Jeg kunne heller ikke finde ham på FB grundet navnet, men bum, efter nogle dage dukkede han op. Jeg tror jeg var to dage yderligere om at skrive til ham fordi jeg var en kylling. Og så kørte det ellers derefter  

Han skrev så til mig først 

Anmeld Citér

16. maj 2020

Babilooo

Anonym skriver:

Så skriv “ ja da .... men den bliver endnu bedre hvis du har tid til en gåtur”  

good luck 

Anmeld Citér

16. maj 2020

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Så skriv “ ja da .... men den bliver endnu bedre hvis du har tid til en gåtur”  

good luck 

Ja det skulle jeg have gjort 

Anmeld Citér

16. maj 2020

Babilooo

Gør ikke noget - hvad skrev han 

Anmeld Citér

16. maj 2020

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Gør ikke noget - hvad skrev han 

Jamen han skriver bare og spørg om hvordan min dag er gået, og virker lidt interesseret i mine børn også og spørg til faren også om det Fordi han fisker efter noget ved jeg ikke 

Anmeld Citér

17. maj 2020

Babilooo

Jamen han skriver bare og spørg om hvordan min dag er gået, og virker lidt interesseret i mine børn også og spørg til faren også om det Fordi han fisker efter noget ved jeg ikke 

Seriøst..? Hvis du ikke kan se at det er det vildeste flirteri 

spørg om han vil gå en tur. han finder dig ikke og spørger ind til dig og faren til børnene hvis han ikke er interesseret. Han vil høre,om du er ledig på markedet.

Tag et spring..! 

Anmeld Citér

17. maj 2020

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Seriøst..? Hvis du ikke kan se at det er det vildeste flirteri 

spørg om han vil gå en tur. han finder dig ikke og spørger ind til dig og faren til børnene hvis han ikke er interesseret. Han vil høre,om du er ledig på markedet.

Tag et spring..! 

Og det der er mest skræmmende er vi bor i samme by åbenbart 

Anmeld Citér

17. maj 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Og det der er mest skræmmende er vi bor i samme by åbenbart 

Endnu nemmere st inviterer ham på dn gåtur så 

god fornøjelse 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.