Når man synes en er sød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

I første omgang må du finde ud af om han overhovedet er ledig på markedet inden på agerer på det  

jeg havde en kollega på mit gamle arbejde. Det var så kun fysisk tiltrækning og ikke følelsesmæssigt. Men vi opdagede til en julefrokost at det var gensidigt og vi endte sammen i en periode. Da vi sluttede det forblev vi rigtig gode venner. 

altså nu fandt jeg hans Facebook og i følge den er ha single 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2020

Anonym

Anonym skriver:

altså nu fandt jeg hans Facebook og i følge den er ha single 

Jamen så er der jo bare at skrive til ham 

Anmeld Citér

13. maj 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jamen så er der jo bare at skrive til ham 

Er nok en kylling 

Anmeld Citér

13. maj 2020

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Ej skrive. Hej. Sikke en sammentræf, at du er her inde?

Ej jeg ved ikke hvad du skal skrive. Men skrive noget 

Anmeld Citér

13. maj 2020

Anonym trådstarter

libramarie12 skriver:

Ej skrive. Hej. Sikke en sammentræf, at du er her inde?

Ej jeg ved ikke hvad du skal skrive. Men skrive noget 

Hmm ja vi har så 3 fælles venner 

Anmeld Citér

13. maj 2020

Hjemmegaaende

“Jeg har gået og tænkt lidt over et spørgsmål. Det er ikke helt arbejdsrelateret, men jeg tænker, alligevel, at du er den bedste, til at svare” 

(evt stoppe der og ser om han så svaret - ellers bare fortsætte med det samme)

”spørgsmålet er nemlig, om du mon ville sige ja, hvis jeg spurgte, om du ville med ud og drikke en kop kaffe” (eller hvad Du nu gerne vil lave) 

Anmeld Citér

14. maj 2020

Anonym

Wauw! Skriv til manden- Jeg venter spændt!  

Jeg tog selv springet og skrev til min søns pædagog. Vi har her 1 år senere et dejligt forhold stadigvæk og alle var bare så glade på vores vegne   Det er ikke helt det samme, men vi havde også haft et godt øje til hinanden og snakket super godt sammen på hans arbejdsplads. Jeg kunne heller ikke finde ham på FB grundet navnet, men bum, efter nogle dage dukkede han op. Jeg tror jeg var to dage yderligere om at skrive til ham fordi jeg var en kylling. Og så kørte det ellers derefter  

Anmeld Citér

14. maj 2020

Anonym

Tja... altså ... jeg er på 13. år kærester/gift med min tidligere kollega. Det var overhovedet ikke “meant to be” - vi bar bare unge, flirtede og kyssede til en fredagsbar. Men han hænger da ved endnu - to børn og er langt forhold senere  Vi arbejdede sammen i et par år efter at vi havde fundet sammen, det fungerede fint - og i dag er vi begge videre i andre jobs. Sæt igang! 

Anmeld Citér

15. maj 2020

Tommelise

Anonym skriver:

Er nok en kylling 

Det forstår jeg godt - men hvo intet vover, intet vinder.

Anmeld Citér

15. maj 2020

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har denne mandlige kollega som jeg synes er så sød, men som jeg er tilbageholdende overfor fordi jeg ikke ved om han synes om mig vi snakker godt sammen Og han kommer selv hen og taler med mig nogle gange også på arbejdet og det er også det altså vi ikke venner på Facebook ( kan ikke finde ham ) så ved ikke hvordan jeg skulle kunne fortælle ham jeg synes han er lidt sød at snakke med  og det holder mig tilbage at vi er kollegaer naturligvis da jeg jo gerne vil agere professionel i mit arbejde,  er der nogen som har prøvet ar synes ens kollega er sød og lod i det bare være det eller gjorde i rent faktisk noget ved det ? Ej det er lidt underlig det ved jeg! Men der er bare noget ved ham og vil næppe gøre mig selv til grin hvis han bare synes jeg er for underlig 

Aner ingenting om ham om han har kone, børn osv.. hvad havde i gjort ??!

kan du ikke skrive det lige ud som det er? 

Hej xxx

Jeg synes du er en sød kollega og det er hyggeligt at tale med dig på jobbet. Jeg kunne godt tænke mig at lære dig bedre at kende og vil gerne invitere dig på en kop et eller andet, hvis altså du har lyst? 

Kærlig hilsen xxx 

Hvis han så siger nej, fordi han enten ikke har lyst eller skriver han er i er forhold kan du skrive tilbage til ham at du selvfølgelig acceptere tingene som de er og at du håber I fortsat kan bevare det gode kollegiale I har i forvejen uden at tænke videre over det forespurgte? 

Jeg synes helt klart du skal gøre det, du har intet at miste og jeg er sikker på at uanset udfaldet, vil han være forstående for dit spørgsmål om at ses. 
Jeg har prøvet hvor en pædagog i børnehaven skrev til mig og anmodede om venskab på Facebook, jeg syntes det var lidt underligt, men jeg skrev pænt tilbage til ham at jeg lige var kommet ud af et langt forhold og var ikke parat til at møde nogle nye mennesker endnu. Han skrev ikke mere, men vi hilste stadig pænt på hinanden i børnehaven og talte stadig sammen om løst og fast. Måske det var lidt akavet de første par gange, men det gik over og så var det ligesom “glemt.” 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.