Anonym skriver:
Jeg har denne mandlige kollega som jeg synes er så sød, men som jeg er tilbageholdende overfor fordi jeg ikke ved om han synes om mig vi snakker godt sammen Og han kommer selv hen og taler med mig nogle gange også på arbejdet og det er også det altså vi ikke venner på Facebook ( kan ikke finde ham
) så ved ikke hvordan jeg skulle kunne fortælle ham jeg synes han er lidt sød at snakke med
og det holder mig tilbage at vi er kollegaer naturligvis da jeg jo gerne vil agere professionel i mit arbejde, er der nogen som har prøvet ar synes ens kollega er sød og lod i det bare være det eller gjorde i rent faktisk noget ved det ?
Ej det er lidt underlig det ved jeg! Men der er bare noget ved ham og vil næppe gøre mig selv til grin hvis han bare synes jeg er for underlig 
Aner ingenting om ham om han har kone, børn osv.. hvad havde i gjort ??!
kan du ikke skrive det lige ud som det er?
Hej xxx
Jeg synes du er en sød kollega og det er hyggeligt at tale med dig på jobbet. Jeg kunne godt tænke mig at lære dig bedre at kende og vil gerne invitere dig på en kop et eller andet, hvis altså du har lyst?
Kærlig hilsen xxx
Hvis han så siger nej, fordi han enten ikke har lyst eller skriver han er i er forhold kan du skrive tilbage til ham at du selvfølgelig acceptere tingene som de er og at du håber I fortsat kan bevare det gode kollegiale I har i forvejen uden at tænke videre over det forespurgte?
Jeg synes helt klart du skal gøre det, du har intet at miste og jeg er sikker på at uanset udfaldet, vil han være forstående for dit spørgsmål om at ses.
Jeg har prøvet hvor en pædagog i børnehaven skrev til mig og anmodede om venskab på Facebook, jeg syntes det var lidt underligt, men jeg skrev pænt tilbage til ham at jeg lige var kommet ud af et langt forhold og var ikke parat til at møde nogle nye mennesker endnu. Han skrev ikke mere, men vi hilste stadig pænt på hinanden i børnehaven og talte stadig sammen om løst og fast. Måske det var lidt akavet de første par gange, men det gik over og så var det ligesom “glemt.”
Anmeld
Citér