FrkT skriver:
Ja det vidste jeg godt.
Altså du BLIVER reelt først gravid efter ÆL og op til ca. et døgn efter ÆL. Men sæden kan overleve op til 5 døgn i dig, så fra 5 dage før ÆL og så til 2 dage efter, holder man sig beskæftiget godt med projektet der, så burde man være dækket ind. Så det vidste jeg godt.
Jamen jeg kan faktisk godt lide kød, så det er ikke det. Har bare ikke lyst til at proppe mig i det. Er specielt glad for fisk, lam, and og kylling. Men en god rib-eye bøf eller en lækker culottesteg er skam heller ikke af vejen, og det er lækre frikadeller eller en flæskesteg skam heller ikke. Så jeg kan rigtig godt LI kød, kan bare ikke spise så store mængder af det.
Hm.. kan ikke forstå folk skriver 5 døgn - har læst 2 døgn og linket her siger 2-4 døgn..?
http://adamogeva.dk/web/vissvar.php?id=464
Men ja, havde ÆL søndag, mandag, tirsdag og sluttede onsdag midt på dagen...
Vi var intime torsdag, fredag, søndag, mandag, tirsdag, onsdag og lørdag / så idag da jeg fandt ud af det med ÆL.
Tror du vi har en chance?
Okay, jamen så er det vel bare en tilvænning - så mængden stille og rolig øges, uden noget pres. Du skrev jo også at du spiste mere nu end du gjorde da du var lille, så det er jo fremskridt 
Anmeld