Håber den er der denne gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2009

FrkT

Senia skriver:

Arh kan jeg godt forstå. Ville ikke være specielt fedt. Lad os håbe at i sidder 3 gravide til det kursus Glæder mig i hvert fald til at hører resultatet der forhåbentlig er positivt

Tja.. håber nu ikke jeg har regnet forkert

Men der er 23 dage mellem min mens. Og får ÆL på 5. dagen efter stoppet mens.

Min mens startede d. 6 og sluttede d. 12. i denne måned. Så tester ikke på 14. dagen men på 11. dagen?

For mig går der også kun 11 dage fra jeg har ÆL til jeg får mens (eller skal teste).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2009

Trolde_mor

For mig går der også kun 11 dage fra jeg har ÆL til jeg får mens (eller skal teste).

Okay.. puha, hehe.. blev lige nervøs for om jeg var hel gal på den, men ja er kun 3 dage fra de 14, selvom jeg læste herinde at Hcg-tallet bliver fordoblet på 3 dage.

Hvornår skal du så teste?

Anmeld

23. oktober 2009

FrkT

Senia skriver:

Okay.. puha, hehe.. blev lige nervøs for om jeg var hel gal på den, men ja er kun 3 dage fra de 14, selvom jeg læste herinde at Hcg-tallet bliver fordoblet på 3 dage.

Hvornår skal du så teste?

Jamen jeg skal vel teste den 2., hvor jeg ifølge planen skal have mens (plejer dog som regel ikke at nå at teste, for mens dukker som regel op om morgenen). Og er den negativ og ingen mens, så venter jeg nok 3 dage mere.

Anmeld

23. oktober 2009

Trolde_mor

FrkT skriver:

Jamen jeg skal vel teste den 2., hvor jeg ifølge planen skal have mens (plejer dog som regel ikke at nå at teste, for mens dukker som regel op om morgenen). Og er den negativ og ingen mens, så venter jeg nok 3 dage mere.

Lyder som en god plan.

Reger selv med at teste d. 30, mens d. 29, og vil så prøve at test d. 2. igen..

Er bare så svært at vente hehe

Anmeld

23. oktober 2009

FrkT

Senia skriver:

Lyder som en god plan.

Reger selv med at teste d. 30, mens d. 29, og vil så prøve at test d. 2. igen..

Er bare så svært at vente hehe

Ja, helt sikkert!

Men jeg får intet ud af at teste nu, når jeg lige havde ÆL i går, hehe

Anmeld

23. oktober 2009

Sujan

ih hvor er i heldige der ikke er så langt imellem. Der er ca 14-16 dage fra min ÆL til min mens. så længere til man kan teste.

Anmeld

23. oktober 2009

Trolde_mor

Heller ikke her, min stoppede i forgårs hehe

FrkT skriver:

Ja, helt sikkert!

Men jeg får intet ud af at teste nu, når jeg lige havde ÆL i går, hehe

Anmeld

23. oktober 2009

FrkT

Sujan skriver:

ih hvor er i heldige der ikke er så langt imellem. Der er ca 14-16 dage fra min ÆL til min mens. så længere til man kan teste.

Så vidt jeg har læst mig til og er blevet fortalt, så er det faktisk en dårlig ting at der ikke er længe mellem ÆL og mens. Man siger der MINDST skal være 10 dage (og så er 11 dage jo lidt). Jo kortere tid der er, des kortere tid har ægget også til at nå at sætte sig fast, hvis det er blevet befrugtet, før det bliver udstødt som mens. Så hvis du har 14-16 dage så har dine æg meget bedre chance for at kunne sætte sig fast.

Anmeld

23. oktober 2009

Trolde_mor

Sujan skriver:

Ja, på den måde må vi vist være lidt heldige.

Men ja, har nu aldrig været glad for det kom så ofte, var ofte sygemeldt under mens og den var ofte 9 dage ad gangen Kunne simpelthen intet og gjorde ikke anden end sove og have kvalme Viser sig så at det er PCO'en der har været skyld i det. Men ja, er så også 12 år næsten...

Anmeld

23. oktober 2009

Sujan

Senia skriver:

Ja, på den måde må vi vist være lidt heldige.

Men ja, har nu aldrig været glad for det kom så ofte, var ofte sygemeldt under mens og den var ofte 9 dage ad gangen Kunne simpelthen intet og gjorde ikke anden end sove og have kvalme Viser sig så at det er PCO'en der har været skyld i det. Men ja, er så også 12 år næsten...

Puha lyder hårdt. Håber da det lykkes jer hurtigt at blvie gravide trods sygdommen. Har selv lidt en del under mens pga. jeg har en bløder sygdom. Men p-piller hjalp meget på det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.