Håber den er der denne gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2009

FrkT

Joanna skriver:

Men med den lagen-aktivitet kan du næsten alligevel ikke gøre mere 

Jeg tror bare, jeg ville sige, at det er vigtigere med samvær før end efter ÆL... 

Og så kom jeg til at tænke på, om du kan mærke din livmodermund? Den kan godt være placeret lidt forskelligt fra kvinde til kvinde... den mærkes som en rund, glat fortykkelse op mod bunden af skeden. Min sidder på forsiden - altså frem mod maven på mig. Det er ikke helt almindeligt, men altså heller ikke usædvanligt. Jeg lå med enden oppe i lang tid, da vi prøvede at få mig gravid første gang. Jeg fik ideen til at prøve noget andet efter at det i lang tid ikke ville lykkes. Så begyndte jeg at lægge mig på maven bagefter... og så blev jeg gravid. Det kan være et tilfælde, jeg ved det ikke - men måske værd at mærke efter, hvor vejen ind faktisk er? 

Arj det der anede jeg slet ikke. Det må jeg da lige prøve at få undersøgt. Vi gør det nemlig oftest om morgenen, da manden bedst kan der, og så plejer jeg lige at blive liggende 2-3 minutter på ryggen med numsen godt op ad, måske jeg skulle prøve at ligge på maven. Det med åbningen vil jeg i hvert fald have undersøgt. Hvis jeg da kan finde ud af det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2009

FrkT

Senia skriver:

Håber det hjælper. Tja, ved så ikke det med 2. dag - har da godt hørt det, men der er vel større chance hvis man gør det hver dag? Jeg sover jo med sæden i mig - da vi gør det aften, så de har jo tid, og sørger for at lige med lænden højere end overkroppen da jeg har hørt det skulle hjælpe dem lidt. Min kæreste tager også Zink, der hjælper på at forbedre sæden.

Hygger i så også fortsat efter ÆL? Gør vi Så vi er garderet mest muligt.

Håber i hvert fald jeg er dækket ind

Jeg synes det er svært at finde ud af det med hver eller hveranden dag. I realiteten er det i mine øjne mest logisk at hver dag burde giver bedre chancer. Men det andet er der bare så mange der siger, så den er jeg nok hoppet med på. Men nu må vi jo se...

Anmeld

25. oktober 2009

Joanna

FrkT skriver:

Jeg synes det er svært at finde ud af det med hver eller hveranden dag. I realiteten er det i mine øjne mest logisk at hver dag burde giver bedre chancer. Men det andet er der bare så mange der siger, så den er jeg nok hoppet med på. Men nu må vi jo se...

Før sagde man, at sæden blev tynd, hvis man var sammen mere end hver anden dag. Men nu er der nye undersøgelser, der tyder på bedre mobilitet, hvis manden får udløsning hver dag... så jeg tror ikke, der er helt enighed om det. 

Her orker vi ikke at være sammen hver dag, så det er det, der bestemmer, at vi prøver hver 2-3 dag  Har man mod på det hver dag, så er det da bare at gøre det... eller skifte imellem det. Det må helst ikke blive pligt...

Anmeld

25. oktober 2009

FrkT

Joanna skriver:

Før sagde man, at sæden blev tynd, hvis man var sammen mere end hver anden dag. Men nu er der nye undersøgelser, der tyder på bedre mobilitet, hvis manden får udløsning hver dag... så jeg tror ikke, der er helt enighed om det. 

Her orker vi ikke at være sammen hver dag, så det er det, der bestemmer, at vi prøver hver 2-3 dag  Har man mod på det hver dag, så er det da bare at gøre det... eller skifte imellem det. Det må helst ikke blive pligt...

Nårhhh ja, det var jo derfor.

Hmm.... hvis den ikke er der denne gang, så tror jeg vi prøver hver dag næste gang, kan jo være det er det der skal til!

Anmeld

25. oktober 2009

Trolde_mor

FrkT skriver:

Netop.. syntes også det er ret svært... Men ja, tiden må jo vise os hvad der fungere for os.. Kan dog godt mærke at jeg for alvor begynder at være utåmodig nu. Men har også ventet ca. 4 måneder på overhovedet at kunne komme igang.

Vi bare gerne at det snart er fredag

Anmeld

25. oktober 2009

FrkT

Senia skriver:

Netop.. syntes også det er ret svært... Men ja, tiden må jo vise os hvad der fungere for os.. Kan dog godt mærke at jeg for alvor begynder at være utåmodig nu. Men har også ventet ca. 4 måneder på overhovedet at kunne komme igang.

Vi bare gerne at det snart er fredag

Hehe, det kan jeg godt forstå

Jeg må vente til søndag... eller måske senere

Anmeld

25. oktober 2009

Trolde_mor

FrkT skriver:

Hehe, det kan jeg godt forstå

Jeg må vente til søndag... eller måske senere

Awww føler med dig.. Man har bare lyst til at gå ud og teste lige nu hehe også hvis man nu ikke er gravid så ved man at mens snart kommer og dermed en ny ÆL..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.