Håber den er der denne gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.350 visninger
56 svar
0 synes godt om
23. oktober 2009

Sujan

Så har jeg de sidste 2 dage haft ÆL og vi har sexet løs den sidste uges tid. Vi har faktisk haft en mega god uge hvor vi bare har været som nyforelsket. Ih hvor har det været skønt. Vi har det også godt normalt, synes bare denne her uge det har været lidt ekstra. Så nu håber jeg den er der denne gang. glæder mig til de næste par uger går så jeg kan få svar. Er ved 5 cyklus. så må da snart være min tur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2009

Trolde_mor

Sujan skriver:

Så har jeg de sidste 2 dage haft ÆL og vi har sexet løs den sidste uges tid. Vi har faktisk haft en mega god uge hvor vi bare har været som nyforelsket. Ih hvor har det været skønt. Vi har det også godt normalt, synes bare denne her uge det har været lidt ekstra. Så nu håber jeg den er der denne gang. glæder mig til de næste par uger går så jeg kan få svar. Er ved 5 cyklus. så må da snart være min tur

alt hvad der krydses kan. Har selv haft ÆL de sidste 3 dage, hvor vi også bare har været igang

Dejligt at I tilmed har været som nyforelsket Det er jeg sikker på har hjulpet en masse - tror nemlig også det spiller en del ind

Anmeld

23. oktober 2009

FrkT

Så følges vi da ad alle tre, må man sige. Jeg havde ÆL i går også nemlig.

Anmeld

23. oktober 2009

Sujan

Uha. ja så følges vi ad.-) krydser fingre for jer begge:-)

Anmeld

23. oktober 2009

FrkT

I lige måde.

En masse  til os alle tre!

Anmeld

23. oktober 2009

Jules

for jer

Anmeld

23. oktober 2009

Trolde_mor

Nemmelig FrkT

Krydser også fingre for os alle 3 Håber vi snart alle tre kan teste positiv snart

FrkT skriver:

I lige måde.

En masse  til os alle tre!

Anmeld

23. oktober 2009

Trolde_mor

Jules skriver:

for jer

Tak Jules

Anmeld

23. oktober 2009

Sujan

Ja  til os alle. Så må vi lave en fælles tester om ca. 14 dage. puha de skal nok gå rigtig langsomt.  

Anmeld

23. oktober 2009

Trolde_mor

Ja må vi.. kiggede faktisk på en side her på baby.dk der regner ud hvor langt man er henne hvis man er gravid..

Så ifølge den skulle jeg være 2,5 og nogle her på baby.dk har faktisk skrevet på en side at de kunne teste omkring de 3 uger, så overvejer lidt om jeg skal teste her i næste uge heheh...

Men igen, måske burde jeg vente til min mens skal komme. Hvis den så er negativ er der ikke længe til at min ÆL kommer igen, og så er det lidt lettere at tage - og er også mere sikkert svar man får.

Kan bare slet ikke vente hehe..

Hvornår får i jeres periode? så kunne vi jo måske finde en fælles testedag? hehe

Min mens. skulle falde d. 29, men lad os nu håbe den ikke kommer ;P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.