Håber den er der denne gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2009

Trolde_mor

Lyder da heller ikke specielt rart Gosdt at p-pillerne hjalp dig.

Håber jeg også. Og håber det samme for dig

Sujan skriver:

Puha lyder hårdt. Håber da det lykkes jer hurtigt at blvie gravide trods sygdommen. Har selv lidt en del under mens pga. jeg har en bløder sygdom. Men p-piller hjalp meget på det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2009

Trolde_mor

FrkT skriver:

Så vidt jeg har læst mig til og er blevet fortalt, så er det faktisk en dårlig ting at der ikke er længe mellem ÆL og mens. Man siger der MINDST skal være 10 dage (og så er 11 dage jo lidt). Jo kortere tid der er, des kortere tid har ægget også til at nå at sætte sig fast, hvis det er blevet befrugtet, før det bliver udstødt som mens. Så hvis du har 14-16 dage så har dine æg meget bedre chance for at kunne sætte sig fast.

Jamen Sujan, så ser det jo ud til at det er dig der er den heldige. Viste jeg bare slet ikke, krydser fingrene endnu hårdere for os alle sammen

Anmeld

24. oktober 2009

FrkT

Senia skriver:

Jamen Sujan, så ser det jo ud til at det er dig der er den heldige. Viste jeg bare slet ikke, krydser fingrene endnu hårdere for os alle sammen

I lige måde.

Jeg ved dog at det godt kan lade sig gøre, kender da nogen der er blevet gravide trods en kort luthealfase (antal dage fra ÆL til næste mens/test). Men jeg har tænkt mig at jeg næste gang jeg kommer til storbyen skal have fat i de der Vitex, og se om de kan gøre noget ved min cyklus. De skulle jo kunne hjælpe på korte og lange cyklusser. Det er da et forsøg værd!

Anmeld

24. oktober 2009

Trolde_mor

I lige måde.

Jeg ved dog at det godt kan lade sig gøre, kender da nogen der er blevet gravide trods en kort luthealfase (antal dage fra ÆL til næste mens/test). Men jeg har tænkt mig at jeg næste gang jeg kommer til storbyen skal have fat i de der Vitex, og se om de kan gøre noget ved min cyklus. De skulle jo kunne hjælpe på korte og lange cyklusser. Det er da et forsøg værd!

Har dog hørt de ikke hjælper? Men håber det nu det gør det for dig

Well er nu også mere angst for at det er min PCO der forhindre mig i at blive gravid. Men skal nok scannes her d. 4 nov.

Kunne dog være fedt hvis jeg så var gravid der hehe

Men ja, der vil jeg snakke med lægen om at få Metformin som skulle hjælpe til graviditet

Anmeld

24. oktober 2009

FrkT

Senia skriver:

Har dog hørt de ikke hjælper? Men håber det nu det gør det for dig

Well er nu også mere angst for at det er min PCO der forhindre mig i at blive gravid. Men skal nok scannes her d. 4 nov.

Kunne dog være fedt hvis jeg så var gravid der hehe

Men ja, der vil jeg snakke med lægen om at få Metformin som skulle hjælpe til graviditet

Hvad er Metformin? Og kan alle få det? - eller skal man have PCO?

Anmeld

24. oktober 2009

Trolde_mor

FrkT skriver:

Hvad er Metformin? Og kan alle få det? - eller skal man have PCO?

Man skal have PCO / diabetes da det regulere ens blodsukker. Så den vil nok ikke kunne hjælpe dig, da dit blodsukker meget gerne skulle være som det skal være

Er en pille der tages...

Anmeld

24. oktober 2009

FrkT

Senia skriver:

Man skal have PCO / diabetes da det regulere ens blodsukker. Så den vil nok ikke kunne hjælpe dig, da dit blodsukker meget gerne skulle være som det skal være

Er en pille der tages...

Arj så nytter det nok ikke noget.

Fik testet mit blodsukker for et par år siden, da jeg havde det skidt en periode og var til læge, og fordi jeg er overvægtig, så ville de teste det. Men det sagde de var helt perfekt. Mit "problem" var - og er stadig, at jeg spiser for lidt kød. Har aldrig været den store kødspiser, og får så for lidt af de ting der er i kød. Så nu presser kæresten altid på med at jeg får nok kød - giver mig den største bøf osv, selvom jeg som regel aldrig spiser den op

Men tror altså jeg vil prøve det der Vitex, og så give det 3-4 måneder og se om det ændrer min cyklus til det positive, og hvis det gør, så fortsætter jeg med det, er der ingen ændring, så er det da forsøgt, og så kan jeg komme videre fra det.

Anmeld

24. oktober 2009

Trolde_mor

FrkT skriver:

Arj så nytter det nok ikke noget.

Fik testet mit blodsukker for et par år siden, da jeg havde det skidt en periode og var til læge, og fordi jeg er overvægtig, så ville de teste det. Men det sagde de var helt perfekt. Mit "problem" var - og er stadig, at jeg spiser for lidt kød. Har aldrig været den store kødspiser, og får så for lidt af de ting der er i kød. Så nu presser kæresten altid på med at jeg får nok kød - giver mig den største bøf osv, selvom jeg som regel aldrig spiser den op

Men tror altså jeg vil prøve det der Vitex, og så give det 3-4 måneder og se om det ændrer min cyklus til det positive, og hvis det gør, så fortsætter jeg med det, er der ingen ændring, så er det da forsøgt, og så kan jeg komme videre fra det.

Er da helt klart også et forsøg værd med det der Vitex. Det værste der kan ske er at det ikke virker, og det bedste er at i bliver gravide

Kan du ikke få sådan nogle piller som vegetarer får? De spiser jo heller ikke kød?

Anmeld

24. oktober 2009

FrkT

Senia skriver:

Er da helt klart også et forsøg værd med det der Vitex. Det værste der kan ske er at det ikke virker, og det bedste er at i bliver gravide

Kan du ikke få sådan nogle piller som vegetarer får? De spiser jo heller ikke kød?

Hvad er det for nogle piller? Har jeg aldrig hørt om.

Er slet heller ikke sådan at jeg ikke spiser kød - spiser bare ikke så store portioner af kød, får det skidt hvis jeg tager for meget, det kan jeg ikke rigtigt have, spiser mere tilbehøret.

Anmeld

24. oktober 2009

Trolde_mor

Hvad er det for nogle piller? Har jeg aldrig hørt om.

Er slet heller ikke sådan at jeg ikke spiser kød - spiser bare ikke så store portioner af kød, får det skidt hvis jeg tager for meget, det kan jeg ikke rigtigt have, spiser mere tilbehøret.

Her er et link:

http://www.netdoktor.dk/interactive/medicin/praeperatinfo.php?docid=praeparat_info&id=2815

Der kan du læse hvilken virkning det har for diabtikere osv... Den skulle gerne hjælpe til at man ikke har så højt et blodsukker og at min krop derfor ikke danner for meget insulin.. Som den gør pga. min PCO..

Tænkte også bare at du evt. kunne tage noget jern eller lign? Bare som suplement. Er det mentalt der gør at du får det fykisk skidt eller noget helt andet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.