Håber den er der denne gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2009

FrkT

Jeg forventer mens den 2. november, hvis den kommer altså.

Har dog på fornemmelsen at den kommer tidligere end normalt denne gang. For plejer at få ømme bryster og en smule kvalme samt mens-agtige smerter ca. 3 dage efter ÆL. Og i dag (1 dag efter ÆL) er de der for fulde drøn alle tre ting. Specielt kvalmen. Så tror måske jeg får mens et par dage før. Men nu må vi jo se. Håber da den udebliver.

Hvilken dag havde I præcist ÆL?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2009

FrkT

Jules skriver:

for jer

Ihhh tak sødeste Julle  

Anmeld

23. oktober 2009

Sujan

Jeg skal vist have min mens d, 6 november. De første 3 mdr. var min cyklus 29 dage. Men sidste gang var d. 33 dage.  Jeg fik min første positive Æl test i onsdags. altså den 21 oktober

Anmeld

23. oktober 2009

FrkT

Sujan skriver:

Jeg skal vist have min mens d, 6 november. De første 3 mdr. var min cyklus 29 dage. Men sidste gang var d. 33 dage.  Jeg fik min første positive Æl test i onsdags. altså den 21 oktober

Okay, så har du nok haft ÆL i går, eller hvad? - kan du mærke den når den er der? Det kan jeg nemlig. Og jeg havde det i går.

Anmeld

23. oktober 2009

Sujan

FrkT skriver:

Okay, så har du nok haft ÆL i går, eller hvad? - kan du mærke den når den er der? Det kan jeg nemlig. Og jeg havde det i går.

Altså jeg mærkede det rigtig tydeligt onsdag så tror det var der den var der. Min ÆL test i tirsdags var test stregen lidt utydligere end kontrol stregen. og onsdag og torsdag var den så helt tydelig.

Anmeld

23. oktober 2009

Trolde_mor

Hm.. hvad dag skal vi så sige vi tester? smiler..

Plejer også at kunne både mærke og se det. Men min PCO er begyndt at gøre det lidt svær, da jeg ind imellem får smerter i underlivet - plejede jeg kun når jeg havde ÆL.

Men ellers er der den hvide sekret..

Havde ÆL fra søndag..

Anmeld

23. oktober 2009

Sujan

Senia skriver:

Hm.. hvad dag skal vi så sige vi tester? smiler..

Plejer også at kunne både mærke og se det. Men min PCO er begyndt at gøre det lidt svær, da jeg ind imellem får smerter i underlivet - plejede jeg kun når jeg havde ÆL.

Men ellers er der den hvide sekret..

Havde ÆL fra søndag..

Jamen du skal jo egentlig teste d. 29 jeg vil gerne vente til vi er ovre næste weekend da jeg skal på kursus med arbejdet i hele den weekend

Anmeld

23. oktober 2009

Trolde_mor

Sujan skriver:

Jamen du skal jo egentlig teste d. 29 jeg vil gerne vente til vi er ovre næste weekend da jeg skal på kursus med arbejdet i hele den weekend

Er også først torsdag næste uge? Eller mener du weekenden d. 31 + 1?

Anmeld

23. oktober 2009

Sujan

Senia skriver:

Er også først torsdag næste uge? Eller mener du weekenden d. 31 + 1?

Ja skal på kursus med arbejdet d. 31+1. og hvis jeg skulle være så heldig den er positiv kan jeg ikke klare at skulle være der hele weekenden uden at kunne snakke om det. og hvis den er negativ skal jeg sidde med to gravide kollegaer så ville også være svært. Hvordan kan du skulle teste så hurtigt? går der ikke 14 dage fra ÆL til din mens?

Anmeld

23. oktober 2009

Trolde_mor

Ja skal på kursus med arbejdet d. 31+1. og hvis jeg skulle være så heldig den er positiv kan jeg ikke klare at skulle være der hele weekenden uden at kunne snakke om det. og hvis den er negativ skal jeg sidde med to gravide kollegaer så ville også være svært. Hvordan kan du skulle teste så hurtigt? går der ikke 14 dage fra ÆL til din mens?

Arh kan jeg godt forstå. Ville ikke være specielt fedt. Lad os håbe at i sidder 3 gravide til det kursus Glæder mig i hvert fald til at hører resultatet der forhåbentlig er positivt

Tja.. håber nu ikke jeg har regnet forkert

Men der er 23 dage mellem min mens. Og får ÆL på 5. dagen efter stoppet mens.

Min mens startede d. 6 og sluttede d. 12. i denne måned. Så tester ikke på 14. dagen men på 11. dagen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.