Coronavirus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2020

Abracadabra

Anonym skriver:

Nåh ja. Hvis det har betydning. Så startede det med ondt i halsen hos mig for 1,5 ugen siden ca. også kom hosten et par dage efter og så er det bare blevet værre og værre. Men dog stadig ingen feber. Kun den først dag men ikk mere end 37.8-9 stykker. 

Du må vist hellere ringe til hotlinen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2020

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Du må vist hellere ringe til hotlinen 

Er det 1813 eller er det er bestemt nummer? 

Anmeld Citér

8. marts 2020

Nomnom

Du skal ringe til den der hotline og ikke vagtlægen eller 1813. Du finder nummeret ved at søge Corona hotline på Google

Anmeld Citér

8. marts 2020

LilleAsMor

Anonym skriver:

Er det 1813 eller er det er bestemt nummer? 

7222 7459 (sundhedsstyrelsens hotline) skal du ringe på. Alternativt 7020 0233 (fælles myndighedshotline). Læs mere på coronasmitte.dk

God bedring!

Anmeld Citér

8. marts 2020

Anonym trådstarter

LilleAsMor skriver:

7222 7459 (sundhedsstyrelsens hotline) skal du ringe på. Alternativt 7020 0233 (fælles myndighedshotline). Læs mere på coronasmitte.dk

God bedring!

Tak. Dem må jeg få ringet til så. 

Anmeld Citér

8. marts 2020

Astoria

Profilbillede for Astoria
lineog4 skriver:

Jeg går ud fra lufthavnene vel også lukker. Tallene i Vicenza stiger af mystiske årsager ikke eksplosivt, en af de byer med færrest smittede (de sender tal ud hver dag, som vi tjekker). 

Hun er ved godt mod, men kan da mærke jeg begynder at synes, at hun skal hjem 

Åhh, jeg ville nok hente hende hjem... Det er kun et spørgsmål om tid... Jeg ville ikke synes det var sjovt at ikke bare kunne komme ned til hende. Det her kan jo vare i lang tid. 

Anmeld Citér

10. marts 2020

Astoria

Line, jeg håber din datter er okay 

Anmeld Citér

10. marts 2020

lineog4

Astoria skriver:

Line, jeg håber din datter er okay 

Hun har det godt, vi har været i konstant dialog med hende og hendes familie. Og begge parter er ikke bekymrede. 
faktisk har hun en fest. De er 3 unge mennesker, der nu er læst fast i deres hus med 5 kattekillinger og en god galgenhumor. 

jeg derimod har været i 7 sind, og hele tiden vaklet mellem skal - skal ikke.

Den familie hun bor hos er heldigvis gode venner, og jeg er dem dybt taknemmelige for, hvordan de har fået det dysset ned for min datter. 

Hvad med jer, for nu er I jo også i rød zone?

Anmeld Citér

10. marts 2020

Anonym trådstarter

En opdatering herfra også. Fil fat i hotlinien. Jeg er olle blevet testet da jeg er hjemmegående og ellers en rask person og det samme er min søn. Men vi er kommet 14 dage i karantæne. 

Anmeld Citér

10. marts 2020

Astoria

lineog4 skriver:

Hun har det godt, vi har været i konstant dialog med hende og hendes familie. Og begge parter er ikke bekymrede. 
faktisk har hun en fest. De er 3 unge mennesker, der nu er læst fast i deres hus med 5 kattekillinger og en god galgenhumor. 

jeg derimod har været i 7 sind, og hele tiden vaklet mellem skal - skal ikke.

Den familie hun bor hos er heldigvis gode venner, og jeg er dem dybt taknemmelige for, hvordan de har fået det dysset ned for min datter. 

Hvad med jer, for nu er I jo også i rød zone?

Det var godt!

Ja, jeg synes ikke helt det er sjovt. Vi har en tumling i huset. Hun elsker at være ude og alle sine små venner. Det er ikke nemt at forklare en så lille at vi ikke kan gå på legepladsen. Eller vi ikke kan invitere hendes bedste venner på besøg. 

Oveni det så er det økonomiske aspekt. Ja... Det var forventeligt at de ville lukke mere ned, så det kom ikke som et sjovt, men blev alligevel lidt ked af hele situationen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.