Astoria skriver:
Mange kommer til at miste arbejde. Min mand er butiksejer og det her er en katastrofe for deres økonomi, men kan trods alt klare sig et par måneder. Mange andre har ikke den mulighed.
Det er absolut ikke hysteri. Jeg håber andre lande tager det alvorligt. Ingen burde tage herned, det er fuldstændig tåbeligt at overveje at tage afsted.
I det mindste er hun ikke alene
det skal nok gå!
Jeg er sjovt nok ikke nervøs for hende, og det til trods for, at jeg tager det alvorligt. Men egentlig synes det som om, at man i Italien i hvert fald nu tager det så tilpas alvorligt, så det nok er mere sikkert, end her hvor alvoren ikke er gået op for folk.
Har i min ungdom boet i Malcesine, og kan ikke lade være med at tænke på, hvad det her gør for hele turistindustrien - kan de klare en sæson stort set uden indtægt? Restauranter, cafeer osv.
Derfor virker det også absurd, når man stadig møder en pegen fingre, der fortæller det hele er hysteri - nej et land lukker ikke ned med så store økonomiske konsekvenser, hvis det bare er hysteri.
Håber butikken klarer skærerne, og den lille trold klarer sig uden legepladser et lille stykke tid.
Anmeld
Citér