Coronavirus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2020

Anonym

Se da bare at få ringet til lægevagten/1813. Du må alligevel ikke komme derind. Hvis du har et barn og er bekymret skal du da i hvert fald ringe, hvad hvis du har det? Du kan smitte syge og ældre som kan blive alvorligt syge! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Se da bare at få ringet til lægevagten/1813. Du må alligevel ikke komme derind. Hvis du har et barn og er bekymret skal du da i hvert fald ringe, hvad hvis du har det? Du kan smitte syge og ældre som kan blive alvorligt syge! 

Har ringet til 1813 og beskeden var at jeg skulle kontakte egen læge mandag med mindre jeg begynder at få feber 

Anmeld Citér

6. marts 2020

Janey

Profilbillede for Janey
Anonym skriver:

Det lyder som om TS har det rigtig skidt, så jeg tænker ikke, at hun forlader hendes hjem og smitter andre lige nu.

Anmeld Citér

6. marts 2020

Anonym

Janey skriver:

Det lyder som om TS har det rigtig skidt, så jeg tænker ikke, at hun forlader hendes hjem og smitter andre lige nu.

Men hun er også alene og skal vel have handlet ind osv. man kan jo lige så godt ringe og få fagpersonale indover. Så har hun også ro.

Anmeld Citér

6. marts 2020

Anonym

Anonym skriver:

Har ringet til 1813 og beskeden var at jeg skulle kontakte egen læge mandag med mindre jeg begynder at få feber 

Det var godt du fik ringet! Hellere bare ring og få nogle professionelle ind over. Så går man ikke og tænker hvad nu hvis. Rigtig god bedring med dig 

Anmeld Citér

6. marts 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det var godt du fik ringet! Hellere bare ring og få nogle professionelle ind over. Så går man ikke og tænker hvad nu hvis. Rigtig god bedring med dig 

Tak skal du ha 

Anmeld Citér

6. marts 2020

LSS

Du tror ikke det er det du har? Men alligevel laver du et opslag om det?  Min personlige holdning er at det er fuldstændig vanvittigt og dybt egoistisk IKKE at kontakte lægen hvis du (som jeg læser det) frygter corona. Du skriver du ikke kan komme til vagtlægen? De kan komme til dig. Tænk på dig selv, dit barn OG andre mennesker. 

Anmeld Citér

6. marts 2020

Anonym trådstarter

LSS skriver:

Du tror ikke det er det du har? Men alligevel laver du et opslag om det?  Min personlige holdning er at det er fuldstændig vanvittigt og dybt egoistisk IKKE at kontakte lægen hvis du (som jeg læser det) frygter corona. Du skriver du ikke kan komme til vagtlægen? De kan komme til dig. Tænk på dig selv, dit barn OG andre mennesker. 

Hvis du læser hvad jeg skriver inden du går til angreb så har jeg talt med vagtlægen som giver mig besked om at kontakte egen læge på mandag !

Anmeld Citér

6. marts 2020

LSS

Anonym skriver:

Hvis du læser hvad jeg skriver inden du går til angreb så har jeg talt med vagtlægen som giver mig besked om at kontakte egen læge på mandag !

Går ikke til angreb. Det er bare dumt og uansvarligt at komme med undskyldninger om man ikke kan ditten og datten. Gjaldt det liv eller død kunne man godt. 

Anmeld Citér

6. marts 2020

Anonym trådstarter

LSS skriver:

Går ikke til angreb. Det er bare dumt og uansvarligt at komme med undskyldninger om man ikke kan ditten og datten. Gjaldt det liv eller død kunne man godt. 

Nå nå. Men nu har jeg sådan set talt med lægen. Og du aner ikk hvordan jeg har det og hvad jeg er i stand til. Så lad være at kald mig dum og uansvarlig når du ikk kender mig. 

god aften 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.