Jeg er ikke tiltrukket af mænd, der er tiltrukket af yngre kvinder, så jeg ville ikke.
Kan jeg godt forstå, jeg er heller ikke tiltrukket af mænd, der er tiltrukket af lyshårede kvinder - jeg mener de tænder bare slet ikke noget hos mig.
Min mand er forresten ældre end mig og mødte sin ex, da han var 24 og hun var selvsagt 8 år - nå nej hun var 25, men heldigvis mørkhåret, derfor kunne jeg være tiltrukket selv om han en gang var glad for en der var ældre end ham.
Nej spøg til side - til ts min mand er 13 år ældre end jeg er, vi har nu kendt hinanden i gisp 27 år - det lå absolut ikke i kortene, at unge Line skulle finde en enlig far, der var ældre. Og han måtte da også vente i 10 år før jeg var parat til at flytte sammen, stifte familie osv. Men han blev og han er her stadig.
De genvordigheder vi har er ikke er udtryk for, at han er ældre, men at vi har kendt hinanden i 27 år, har fået 4 børn, mistet et, har en hverdag med for meget pres, begge har ændret os osv.
Ville jeg igen kunne vælge en ældre mand - aner det ikke. Umiddelbart stiler jeg efter en, der er 20 år yngre, hvis jeg skal skifte ham ud
- ej pjat, skal han skiftes ud så tager jeg en kvinde, 20 katte eller måske bare en jeg forelsker mig i og som overrasker mig ligesom min mand gjorde, da jeg absolut ikke ønskede mig en italiensk ældre enlig far, men troede jeg skulle afprøve mindst 10 danske unge modeller inden jeg slog mig ned.
Så er du forelsket lige nu, så lad dig overraske og hvem ved måske er du ikke forelsket i morgen og måske er du stadig om 27 år.