Ældre mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2019

B&J

Her er dog kun 11år mellem os men om der var mere ville jeg ikke tænke over det vi har snart været sammen i 12år det vigtigste er vi har det godt sammen og man skal ikke tænke over hvad andre tænker heller lykkelig ind ulykkelig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2019

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Her er dog kun 11år mellem os men om der var mere ville jeg ikke tænke over det vi har snart været sammen i 12år det vigtigste er vi har det godt sammen og man skal ikke tænke over hvad andre tænker heller lykkelig ind ulykkelig 

Jamen du har helt ret .... hellere lykkelig end ulykkelig uden tvivl 

Anmeld Citér

26. december 2019

Mamashark

Min mand er 19 år ældre end jeg. Vi er gift på 6. År 28- og 47 år 

Anmeld Citér

26. december 2019

Anonym

Altså tanken om en ældre mand kan sagtens tænde mig og give mig lyst til at springe ud i det.

Men der kommer også en dag, hvor man havner hver sit sted i livet og så er det nok ikke så sjovt mere 

Anmeld Citér

26. december 2019

AnoMor

Anonym skriver:

God aften og glædelig jul til alle herinde 

jeg har egentlig bare er kort og måske simpelt spørgsmål.... kunne du godt være sammen med en mand der er 20 år ældre end dig selv? 40 og 60 år?

jeg har mødt en fantastisk mand som er 20 år ældre end mig selv... tænker egentlig ikke over vores aldersforskel for han er så ungdommelig og så fuld af energi at ja jeg vitterlig ikke tænker over aldersforskellen... men er selvfølgelig lidt bange for hvad omgivelserne ville sige det til..... hvordan ville du/i ha det med det?  

Ja hvis forelskelsen virkelig er der. Så er alder kun et tal i min verden. 
har en veninde der har en mand der er 28 år ældre end hende 

Anmeld Citér

26. december 2019

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

God aften og glædelig jul til alle herinde 

jeg har egentlig bare er kort og måske simpelt spørgsmål.... kunne du godt være sammen med en mand der er 20 år ældre end dig selv? 40 og 60 år?

jeg har mødt en fantastisk mand som er 20 år ældre end mig selv... tænker egentlig ikke over vores aldersforskel for han er så ungdommelig og så fuld af energi at ja jeg vitterlig ikke tænker over aldersforskellen... men er selvfølgelig lidt bange for hvad omgivelserne ville sige det til..... hvordan ville du/i ha det med det?  

Ville ikke bekymre mig over aldersforskel pga. Evt. Snakken fra andre, men ville nok bekymre mig lidt over alder ifht. Helbred, da jeg gerne ville være aktiv med min partner i mange år og levealder. Hvis jeg virkelig elsker min partner vil jeg jo gerne beholde vedkommende i længst mulig tid ... selvom der selvfølgelig ingen garantier er uanset alder. 

Jeg tror dog ikke at jeg ville vælge en partner fra pga de bekymringer, hvis det virkelig føltes som “eneste ene”

Anmeld Citér

26. december 2019

JC2014

Profilbillede for JC2014

Det ved jeg ikke om jeg kunne. Det kom nok an på personen.  Nu er jeg gift med en mand der er 5 år ældre end mig, så har ikke tænkt så meget på alternativer.  Hvis I er mega glæde for hinanden, så spring da ud i det! Helt ærligt, så har I jo ikke noget at miste på det. Ingen kender alligevel dagen i morgen før solen går ned. I bedste fald får I måske nogle fantastiske år sammen, som du ikke ville være foruden senere.  Jeg ville i hvert fald aldrig vælge et forhold fra på den måde, ud fra bekymringer i forhold til aldersforskellen 10 og 20 år ud i fremtiden... Det er da overvejelser man kan gøre sig, men der er da ingen grund til ''at tage sorgerne på forskud'' eller helt afvise forholdet. 

Anmeld Citér

27. december 2019

Dorthe1986

Min mand er 21 år ældre end mig  Min eneste anke jeg havde mod det da vi fandt sammen for 6 år siden var, at jeg højst sandsynligt ville miste ham tidligt, altså at når han går bort er jeg måske stadig ret ung. Men er så glad for ham, at jeg ikke vil være vores tid foruden, selvom vi måske ikke bliver "gamle sammen". Men det helbredsmæssige har jeg ikke tænkt ved. Jeg kender mange unge mennesker der bøvler med helbredet, mange ældre der tonser derudaf, så det vægter jeg ikke så højt.

Så ja kunne sagtens vælge en mand der er 20 år ældre 

Anmeld Citér

27. december 2019

Anonym trådstarter

Roselil skriver:

Ville ikke bekymre mig over aldersforskel pga. Evt. Snakken fra andre, men ville nok bekymre mig lidt over alder ifht. Helbred, da jeg gerne ville være aktiv med min partner i mange år og levealder. Hvis jeg virkelig elsker min partner vil jeg jo gerne beholde vedkommende i længst mulig tid ... selvom der selvfølgelig ingen garantier er uanset alder. 

Jeg tror dog ikke at jeg ville vælge en partner fra pga de bekymringer, hvis det virkelig føltes som “eneste ene”

Jaah jeg har selvfølgelig også tænkt på helbredet i forhold til ham og så alligevel ikke, for han har skiseme er helbred og en energi som en 25 årig og på den anden side.. det kan jo egentlig lige så godt være mit helbred der pludselig svigter 

men ja det med hvad andre mon mener eller “snakker” om det burde jo ikke betyde noget når man er så glade for hinanden som vi er 

Anmeld Citér

27. december 2019

Anonym

Nej jeg ville ikke kunne være sammen med en mand på 60 år. 

Men du skal gøre, lige hvad din mavefornæmmelse siger dig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.