Ældre mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.660 visninger
59 svar
42 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. december 2019

Anonym trådstarter

God aften og glædelig jul til alle herinde 

jeg har egentlig bare er kort og måske simpelt spørgsmål.... kunne du godt være sammen med en mand der er 20 år ældre end dig selv? 40 og 60 år?

jeg har mødt en fantastisk mand som er 20 år ældre end mig selv... tænker egentlig ikke over vores aldersforskel for han er så ungdommelig og så fuld af energi at ja jeg vitterlig ikke tænker over aldersforskellen... men er selvfølgelig lidt bange for hvad omgivelserne ville sige det til..... hvordan ville du/i ha det med det?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2019

Anonym

Kærlighed har ingen alder. Selvfølgelig mærker man ikke forskellen når man er forelsket. Jeg ville ikke skænke det en tanke hvis mine venner havde den alders forskel. 

men... når du er 50 og frisk og frejdig trænger til at lave noget, så er han 70, livet begynder at indhente ham. Når du er 60 og skal til at på pension snart, og nyde dit otium, måske du har lyst til nogle længere rejser eller andre oplevelser. Men han er 80 og måske han ikke er så mobil længere, eller syg. Jeg har hørt om flere hvor den “unge” partner, ender med at holde igen, gå hjemme, osv og ikke komme ud og få de oplevelser de egenligt gerne vil have pga en ældre partner. 

Det vil nok være det der afgjorde det for mig. Og ikke hvad folk omkring mig tænkte. Hvis i er forelskede og har lyst til at være i hinandens selskab så synes jeg bestemt i bare kan gøre det! Livet er for kort til alt andet 

Anmeld Citér

25. december 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg ville nok ikke få børn med en mand der er så meget ældre end mig. Jeg har det faktisk lidt stramt med at min kæreste nærmer sig 40 og vi ikke er afklaret om vi skal have nogen fælles endnu. Så hvis vi skal, vil han nok være tættere på 45 end 40. Deeeet er jeg faktisk ikke fan af. Sådan helt personligt. 

Men.. hvis jeg vidste at det var slut med småbørn. Så ville jeg ingen hindring se, så længe man er 2 godt voksne mennesker  

Anmeld Citér

25. december 2019

Hjemmegaaende

Jeg er 30 - min mand 46 og vi har været sammen i 8 år og har to børn, så ja det kunne jeg godt

Anmeld Citér

25. december 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kærlighed har ingen alder. Selvfølgelig mærker man ikke forskellen når man er forelsket. Jeg ville ikke skænke det en tanke hvis mine venner havde den alders forskel. 

men... når du er 50 og frisk og frejdig trænger til at lave noget, så er han 70, livet begynder at indhente ham. Når du er 60 og skal til at på pension snart, og nyde dit otium, måske du har lyst til nogle længere rejser eller andre oplevelser. Men han er 80 og måske han ikke er så mobil længere, eller syg. Jeg har hørt om flere hvor den “unge” partner, ender med at holde igen, gå hjemme, osv og ikke komme ud og få de oplevelser de egenligt gerne vil have pga en ældre partner. 

Det vil nok være det der afgjorde det for mig. Og ikke hvad folk omkring mig tænkte. Hvis i er forelskede og har lyst til at være i hinandens selskab så synes jeg bestemt i bare kan gøre det! Livet er for kort til alt andet 

Jeg kan sagtens se hvad du mener og det er jo også noget jeg tænker på  at når jeg skal til at nyde mit otium så er han over 80 men igen.. der er jo heller ingen der ved om jeg overhovedet blir 60

men jaah der er nok fordele og ulemper  her er bare en mand som virkelig behandler mig som en gudinde.. han forkæler mig, han giver mig tryghed og omsorg og han er der altid når jeg har brig for det! Han er mig! Er opmærksom på mig når jeg ikke er stærk... jaah han er bare fantastisk og faktisk har han mere energi end mig 

Anmeld Citér

25. december 2019

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Jeg ville nok ikke få børn med en mand der er så meget ældre end mig. Jeg har det faktisk lidt stramt med at min kæreste nærmer sig 40 og vi ikke er afklaret om vi skal have nogen fælles endnu. Så hvis vi skal, vil han nok være tættere på 45 end 40. Deeeet er jeg faktisk ikke fan af. Sådan helt personligt. 

Men.. hvis jeg vidste at det var slut med småbørn. Så ville jeg ingen hindring se, så længe man er 2 godt voksne mennesker  

altså ingen af os ønsker børn sammen... han har voksne børn og jeg har mine to børn som han ingen problemer har med... at de har den alder som de har... en teenager på 15 og en på 8 

Anmeld Citér

25. december 2019

Anonym trådstarter

Hjemmegaaende skriver:

Jeg er 30 - min mand 46 og vi har været sammen i 8 år og har to børn, så ja det kunne jeg godt

Dejligt for jer 

og ja jeg har nok bare aldrig troet eller set mig være sammen med en mand på 60

Anmeld Citér

25. december 2019

Hjemmegaaende

Nej det var da helt ærligt heller ikke min drøm at finde en der var så meget ældre, og jeg har da også været alle overvejelserne igennem som der skrives her plus mange mange flere. Men jeg kom frem til, at livet var for kort til at sige nej til kærligheden, uanset hvor gammel jeg var hvis ellers fremtidsdrømme og planer var kompatible 

Anmeld Citér

26. december 2019

Anonym

Jeg synes bare man skal springe ud i det. 

Når det så er sagt. Der er 25 år mellem mind mand og jeg, og vi har to børn sammen.

jeg var ret ung da vi fandt sammen, og derfor har jeg naturligvis ændret mig rigtig meget igennem årene- fordi jeg er blevet “rigtig voksen”, men min mand er stadig den samme som har var da vi mødtes, og det synes jeg begynder at kunne mærkes... at vi er vokset fra hinanden. Han har svært ved at forstå at jeg ikke er den jeg var før, og jeg kan ikke se det charmerende ved ham på samme måde som jwg kunne dengang... desværre..

Anmeld Citér

26. december 2019

Mamacita til 2 piger

Anonym skriver:

Jeg kan sagtens se hvad du mener og det er jo også noget jeg tænker på  at når jeg skal til at nyde mit otium så er han over 80 men igen.. der er jo heller ingen der ved om jeg overhovedet blir 60

men jaah der er nok fordele og ulemper  her er bare en mand som virkelig behandler mig som en gudinde.. han forkæler mig, han giver mig tryghed og omsorg og han er der altid når jeg har brig for det! Han er mig! Er opmærksom på mig når jeg ikke er stærk... jaah han er bare fantastisk og faktisk har han mere energi end mig 

Følg dit hjerte og nyd det i har lige nu. Bliver i gamle sammen, så finder i nok en løsning på drt hele. Du er jo sikkert også med til at holde ham “ung”... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.