Ældre mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2019

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Min mand er 21 år ældre end mig  Min eneste anke jeg havde mod det da vi fandt sammen for 6 år siden var, at jeg højst sandsynligt ville miste ham tidligt, altså at når han går bort er jeg måske stadig ret ung. Men er så glad for ham, at jeg ikke vil være vores tid foruden, selvom vi måske ikke bliver "gamle sammen". Men det helbredsmæssige har jeg ikke tænkt ved. Jeg kender mange unge mennesker der bøvler med helbredet, mange ældre der tonser derudaf, så det vægter jeg ikke så højt.

Så ja kunne sagtens vælge en mand der er 20 år ældre 

Dejligt at “finde” en der har taget samme valg som mig

neeej jeg er faktisk heller ikke så bekymret for helbredet han er sku så frisk så det skænker jeg ikke en tanke faktisk����

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nej jeg ville ikke kunne være sammen med en mand på 60 år. 

Men du skal gøre, lige hvad din mavefornæmmelse siger dig. 

Du har helt ret

Anmeld Citér

27. december 2019

Anonym

Anonym skriver:

God aften og glædelig jul til alle herinde 

jeg har egentlig bare er kort og måske simpelt spørgsmål.... kunne du godt være sammen med en mand der er 20 år ældre end dig selv? 40 og 60 år?

jeg har mødt en fantastisk mand som er 20 år ældre end mig selv... tænker egentlig ikke over vores aldersforskel for han er så ungdommelig og så fuld af energi at ja jeg vitterlig ikke tænker over aldersforskellen... men er selvfølgelig lidt bange for hvad omgivelserne ville sige det til..... hvordan ville du/i ha det med det?  

Nej aldrig! - puha en kusine er 30 år og har 2 børn med en 50 årig.

han var 50 år da de fik deres næste barn! Han er en flot mand men han ligner sin alder han ligner der morfar, og han har slet ikke det samme energi niveau som de andre mænd når vi ses han står bare kigger på mens hans små børn tumler rundt han orker ikke 

Anmeld Citér

27. december 2019

Hjemmegaaende

Anonym skriver:

han var 50 år da de fik deres næste barn! Han er en flot mand men han ligner sin alder han ligner der morfar, og han har slet ikke det samme energi niveau som de andre mænd når vi ses han står bare kigger på mens hans små børn tumler rundt han orker ikke 

Altså min mand er jo så 46 og han er sgu væsentlig mere aktiv med ungerne end mange af de yngre fædre. Blandt andet fordi han er over det stadie hvor han bekymrer sig om hvad andre tænker

Anmeld Citér

27. december 2019

Anonym

Anonym skriver:

God aften og glædelig jul til alle herinde 

jeg har egentlig bare er kort og måske simpelt spørgsmål.... kunne du godt være sammen med en mand der er 20 år ældre end dig selv? 40 og 60 år?

jeg har mødt en fantastisk mand som er 20 år ældre end mig selv... tænker egentlig ikke over vores aldersforskel for han er så ungdommelig og så fuld af energi at ja jeg vitterlig ikke tænker over aldersforskellen... men er selvfølgelig lidt bange for hvad omgivelserne ville sige det til..... hvordan ville du/i ha det med det?  

hejsa jeg her selv liv samme med en som være 32 år ælder end mig og vi være samme i 15 1/2 år og jeg vil ikke gør det igen da for det er ikke alle dag sjov da og vi fik ikke børn samme og det er jeg glad for i dag da 

Anmeld Citér

27. december 2019

Abracadabra

Jeg er ikke tiltrukket af mænd, der er tiltrukket af yngre kvinder, så jeg ville ikke. 

Anmeld Citér

27. december 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er heldigvis ikke problemet her han har meget mere energi end mig faktisk og meget mere end mange mænd der er 20 år yngre

og han er også morfar men det rører mig ikke 

Anmeld Citér

27. december 2019

Anonym trådstarter

Hjemmegaaende skriver:

Altså min mand er jo så 46 og han er sgu væsentlig mere aktiv med ungerne end mange af de yngre fædre. Blandt andet fordi han er over det stadie hvor han bekymrer sig om hvad andre tænker

Hihi det er det samme her.. er virkelig imponeret over den energi den mand har jeg kan ikke følge med i det tempo det er helt sikkert

Anmeld Citér

27. december 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Altså ikke for noget men det tænker jeg ikke nødvendigvis har noget med alderen at gøre...

her er det ham der har meget mere energi end fædre der er 20 år yngre end ham... 

Anmeld Citér

27. december 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Det behøver skam ikke have noget med hans alder at gøre, måske bare at det ikke interessere ham at sidde og lege på gulvet. Det har jeg også oplevet en mor der ikke var ret interessant i det og hun var i start 30erne. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.