Mit hemmelige su lån

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2019

Sprit25

IenFart skriver:

Hvorhenne læser du at der ikke er forståelse for hvis han bliver tosset? Han er i sin fulde ret til at blive vred men vel ikke i en grad så han går fra hende. Det er noget rigtig skidt at låne penge uden partners viden men TS var meget bekymret for om det ville give ballade ift huskøb. Jeg læser mest at det er det folk skriver hun ikke skal være så bekymret for. 

Jeg synes han er helt berettiget til at gå! Det er da et enormt tillidsbrud! 

Hvis hun havde taget en bunke kviklån? Skulle han så også bare trykke på pytknappen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2019

Nanana

Sprit25 skriver:

Hvis hun havde taget en bunke kviklån? Skulle han så også bare trykke på pytknappen? 

Ej, man kan da ikke gå fra hinanden pga. af 60.000 kr. Så er det da ikke så underligt at skilsmisseraten er så høj. 

Man kan jo ikke gennem gå et helt liv sammen uden at der bliver begået fejl, af mere eller mindre alvorlig karakter. Jeg er med på det er et tillidsbrud, men sommetider reagere man ikke hensigtsmæssigt i situationer hvor man har det skidt. Og som partner må man jo være støttende og se på hvad det bunder i, hvorfor ens partner har handlet som hun/han har gjort. Det er jo det partnerskab går ud på. Og de har et lille barn. Selvfølgelig må han reagere og blive vred, men det er klart en overreaktion at gå fra hende. Kærligheden må være mere værd end det..

Anmeld Citér

25. oktober 2019

Sprit25

Nanana skriver:

Ej, man kan da ikke gå fra hinanden pga. af 60.000 kr. Så er det da ikke så underligt at skilsmisseraten er så høj. 

Man kan jo ikke gennem gå et helt liv sammen uden at der bliver begået fejl, af mere eller mindre alvorlig karakter. Jeg er med på det er et tillidsbrud, men sommetider reagere man ikke hensigtsmæssigt i situationer hvor man har det skidt. Og som partner må man jo være støttende og se på hvad det bunder i, hvorfor ens partner har handlet som hun/han har gjort. Det er jo det partnerskab går ud på. Og de har et lille barn. Selvfølgelig må han reagere og blive vred, men det er klart en overreaktion at gå fra hende. Kærligheden må være mere værd end det..

Jeg siger bare: jeg ville have meget svært ved at stole på min partner igen

Anmeld Citér

25. oktober 2019

AnoMor

Nanana skriver:

Det er jo ikk bare en fejl. Det er en bevidst handling gennem mange måneder. Dvs løgne overfor sin mand. 

jeg forstår godt spirits syn på det. Ville ikk kunne stole på min partner igen 

Anmeld Citér

25. oktober 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart
Sprit25 skriver:

Kom nu lige - der er INGEN der advokerer for pyt-knappen. Det er da et kæmpe tillidsbrud, men når man er sammen og ikke mindst har børn, så skrider man da ikke bare på den baggrund. Medmindre der er alle mulige andre grunde til det, så det bare er en begivenhed ud af mange.

Problemet er det samme hvis det var kviklån. De er så bare endnu værre fordi de bliver så meget dyrere.

Anmeld Citér

25. oktober 2019

AnoMor

IenFart skriver:

Kom nu lige - der er INGEN der advokerer for pyt-knappen. Det er da et kæmpe tillidsbrud, men når man er sammen og ikke mindst har børn, så skrider man da ikke bare på den baggrund. Medmindre der er alle mulige andre grunde til det, så det bare er en begivenhed ud af mange.

Problemet er det samme hvis det var kviklån. De er så bare endnu værre fordi de bliver så meget dyrere.

Jeg kan ærlig talt ikke se den store forskel for løgn i mange måneder og gå bag sin partners ryg. Og f.eks utroskab som også er et tillidsbrud. 
Vil faktisk sige at jeg næsten synes dette er værre fordi det er en bevidst handling gennem lang tid. Som er skyld i fremtidsdrømme for sin partner også. 
hvorimod utroskab det er måske “kun” en gang. Men det tilgiver man da heller ikk bare lige 

Anmeld Citér

25. oktober 2019

IenFart

AnoMor skriver:

Jeg kan ærlig talt ikke se den store forskel for løgn i mange måneder og gå bag sin partners ryg. Og f.eks utroskab som også er et tillidsbrud. 
Vil faktisk sige at jeg næsten synes dette er værre fordi det er en bevidst handling gennem lang tid. Som er skyld i fremtidsdrømme for sin partner også. 
hvorimod utroskab det er måske “kun” en gang. Men det tilgiver man da heller ikk bare lige 

Igen...."bare lige"....det er der ingen som har sagt han skal. 

Men hvad vil jeres råd så være til TS? "Find dig en lejlighed og flyt for din mand er ikke tjent med dig"?

Anmeld Citér

25. oktober 2019

AnoMor

IenFart skriver:

Igen...."bare lige"....det er der ingen som har sagt han skal. 

Men hvad vil jeres råd så være til TS? "Find dig en lejlighed og flyt for din mand er ikke tjent med dig"?

Nej. Min råd til ts vil være at mande sig op og fortælle sin mand hele sandheden og accepterer den eventuelle konsekvens der vil være ved det. Man ligger som man har redt. 

Anmeld Citér

25. oktober 2019

IenFart

AnoMor skriver:

Nej. Min råd til ts vil være at mande sig op og fortælle sin mand hele sandheden og accepterer den eventuelle konsekvens der vil være ved det. Man ligger som man har redt. 

Fuldstændig enig - lige som alle andre i tråden  

Anmeld Citér

25. oktober 2019

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Kan se, at hun skriver kæreste... så de er ikke gift... 

Her er min holdning så, at ingen skal bestemme over min økonomi, så længe jeg kan betale mine regninger og leve som jeg skal... ingen kæreste kan tillade sig, at blive fornærmet over det... Og jeg mener ikke det kan tilsidesættes med utroskab... det er fuldstændig hul i hovedet.... 

TS virker tilgengæld nærmest bange for kæresten, fordi hun har oparbejdet gæld_ tja alle kan komme i den situation... nu må hun bare hanke op i sig selv og få betalt gælden... længere er den ikke....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.