Mit hemmelige su lån

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2019

321

Profilbillede for 321
Anonym skriver:

Hej, sagen er den, at jeg har su lån jeg virkelig ikke er stolt af.

Jeg har haft det så svært med fødselsdepression, så jeg har taget su lån for at kunne shoppe og købe marterielle goder. For at lindre, hvor elendigt det er gået. For at overdøve smerten. Han svigtede mig også kort efter fødsel af vores pige, han overlod det hele til mig.

I dag har jeg det meget bedre, men jeg står med en gæld på lidt over 60 tusind kr.  Har lånt siden 2018, og har lånt næsten det fulde beløb hver måned. Min kæreste kender intet til gælden, han forlader mig nok når han hører om det. Hvilket jeg godt kan forstå at han gør. Jeg er ikke andet end en skændsel.

Han har drøm om hus, men jeg forsinker ham jo, da ingen banker vil hjælpe senere hen, når jeg står i su lån. Vil banken  komme til at kende til mit su lån, hvis vi skal låne til hus en dag? Jeg havde håbet, jeg kunne betale mit lån af stille og roligt.

Ville lige fortælle det, da jeg er så frustreret over det. Jeg fortryder af hele mit hjerte de lån.

https://bornsvilkar.dk/det-goer-vi/foraeldretelefonen/

der er også disse du kan ringe til i dag. De åbner kl 15.00. Hvis du har behov for at snakke med nogen i dag.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2019

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Jeg ville blive skilt omgående. 

Sådan som du skriver han er, er langt værre end at du har taget SU lån. 

Han er i min optik helt uden for pædagogisk rækkevidde. 

Anmeld Citér

6. november 2019

Anonym trådstarter

Skal lige siges jeg ikke rigtig har andre mennesker end mine forældre.  Har kun 1-2 overfladisk. Andre folk interesserer mig ikke rigtig. Og jeg er heller ikke helt god med mine sociale kompentencer. Så det er sp svært, da min mand egentlig også er min bedste ven.

er virkelig sølle. Når jeg mødes med andre venner har jeg aldrig noget at tale om, udover min studie. Jeg interesserer mig ikke for mode eller makeup. Er bare passiv:/

Anmeld Citér

6. november 2019

Mullemee

Anonym skriver:

Skal lige siges jeg ikke rigtig har andre mennesker end mine forældre.  Har kun 1-2 overfladisk. Andre folk interesserer mig ikke rigtig. Og jeg er heller ikke helt god med mine sociale kompentencer. Så det er sp svært, da min mand egentlig også er min bedste ven.

er virkelig sølle. Når jeg mødes med andre venner har jeg aldrig noget at tale om, udover min studie. Jeg interesserer mig ikke for mode eller makeup. Er bare passiv:/

Er det fordi de virkelig ikke interesserer dig, eller er det fordi du ikke aner hvordan man small-talker? At du bare ikke ved, hvad du skal spørge folk om? For det kan man øve sig på. Inden man tager et sted hen, kan man have tænkt tre punkter igennem, som man godt vil snakke om. Men det kan godt være svært.

Anmeld Citér

6. november 2019

Anonym trådstarter

Mullemee skriver:

Er det fordi de virkelig ikke interesserer dig, eller er det fordi du ikke aner hvordan man small-talker? At du bare ikke ved, hvad du skal spørge folk om? For det kan man øve sig på. Inden man tager et sted hen, kan man have tænkt tre punkter igennem, som man godt vil snakke om. Men det kan godt være svært.

En blanding af begge dele, men mest fordi det ikke interesserer mig. Jeg føler bare jeg bliver valgt fra pga mit udseende også. 

Men ja, jeg synes ikke det er så fedt, at jeg ikke rigtig har nogle pige veninder som jeg er så gode venner med. For har aldrig haft en pige veninde, som jeg har været tæt på venskabsmæssigt. M hvis det giver mening?

Anmeld Citér

6. november 2019

Anonym trådstarter

Men et eller andet sted er jeg måske tilfreds med det.. synes tit jeg ikke har noget tilfælles med andre piger. Er nok en drenge pige

Anmeld Citér

6. november 2019

serinasmor

Anonym skriver:

man behøver ikke interessere sig for mode og makeUP  

Find / opsøg nogle mennesker som går op i noget DU går op i - så kommer det meget mere naturligt 

Anmeld Citér

6. november 2019

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

man behøver ikke interessere sig for mode og makeUP  

Find / opsøg nogle mennesker som går op i noget DU går op i - så kommer det meget mere naturligt 

Ja, det har du jo ret i 

Anmeld Citér

6. november 2019

ChesireKitty

Anonym skriver:

Men et eller andet sted er jeg måske tilfreds med det.. synes tit jeg ikke har noget tilfælles med andre piger. Er nok en drenge pige

Altså, jeg er også en "drenge-pige". Jeg bruger ikke make-up (medmindre jeg skal være meget fin, som til bryllup og sådan), går i det tøj der er behageligt frem for "moderne", spiller computer/Playstation og er håndværker.

Og jeg har da et par "veninder" der har de samme interesser og sådan som jeg, men jeg har også bare drenge-venner som jeg er super tæt med, til trods for at de er hanner. Det kan man jo også.

Anmeld Citér

6. november 2019

kamikaze

Anonym skriver:

Den fornemmelse kender jeg godt. Sådan tror jeg det er mange piger der har det ��

Men det til trods, er det ikke synd at lade dit valg af livspartner afhænge af at du mangler gode venskaber? Du fortjener bedre end det, synes jeg.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.