Anonym skriver:
Sagen er den jeg har skrevet meget med en fyr der er bare lige et men at han har en kæreste de har været sammen i rigtig mange år.
Han vil rigtig gerne mødes med mig, vores kemi er super godt... men det holder mig tilbage at han har en kæreste og jeg ved ikke hvordan jeg skal få sagt/skrevet det til ham. Jeg er is bange for at han kun er ude på en ting og det er at have sex med mig, da jeg ikke har lyst til at blive udnyttet - hvordan pokker skriver jeg det mon til ham uden at ødelægge det hele ? 
Først og fremmest vil jeg sige at man skal tænke sig godt om inden man indleder et forhold til en der allerede har en kæreste eller er gift!
Langt de fleste mænd vil kun en ting og det er sex! Jeg er sammen med min kæreste som jeg mødte da han stadig var gift! Det var absolut ikke noget planlagt i det overhovedet! Og i starten var det ren sex!!! Pludselig kom der følelser med i det også hvilket slet ikke var meningen
beg valgte at sige det til ham som det var og vi fik mange lange snakke hvor han fortalte de omstændigheder der gjorde at han på daværende tidspunkt ikke kunne forlade sin kone
jeg blev også advaret fra alle kanter om at han aldrig ville forlade sin kone!!
Men jeg stolede så meget på ham og hans omstændigheder vidste jeg ikke var en løgn for det var noget ingen ville være bekendt at lyve om tænkte jeg
så jeg levede i næsten 1 år som den anden kvinde og pressede på ingen måde på.... og i dag er han skilt fra sin kone og sjovt nok stoler jeg 200% på ham!!
Og vi har et fantastisk forhold den dag i da og har haft der fra start
Men mit råd til dig er... konfronter ham med hvorfor han ønsker kontakten med dig! Der er stor sandsynlighed for at det er for at knalde og så er det næste skridt op til dig 
Anmeld
Citér