At være sammen med en der er i et forhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2019

Anonym

Soonmom skriver:

Jeg angriber en elskerinde, det er et udtryk for at man virkelig må have det skidt med sig selv, hvis man have det behov. Og et eller andet sted har jeg ondt af dig.

- Så det har intet med “en anden holdning” at gøre, tror de færreste respektere kvinder der har et behov for at gå efter folk de ved har en kæreste

Jeg kan ikke angribe dig personligt, da jeg ikke kender dig, men det største krammer til dig, og håber du kan finde en anden måde at arbejde med selvtilliden og dit selvværd på end den du har gang i, held og lykke 

Drop det der med dårligt selvværd og selvtillid. Jeg har super meget af begge dele. 

Du aner intet om mig. Eller ham for den sags skyld. Du ved ikk hvordan vi mødtes, du ved ikk om jeg gik efter ham velvidende om at han havde en kæreste osv. Og du snakker i flertal som om at jeg partout går efter gifte mænd. Det skal du stoppe med. For det er DER din debat stil går langt over stregen. 

At du ikk har respekt for mig og det forhold jeg havde. Det er jeg fuldstændig ligeglad med. Men du skal ikke sætte min psyke i form af selvværd og selvtillid i spil på den måde når du intet aner! 

Derudover kan jeg oplyse dig om at kæresten KENDTE TIL FORHOLDET og havde hendes ACCEPT!!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2019

Anonym

Carina:-) skriver:

Det er for let at sige man ikke har et ansvar 

Jeg har set familier blive splittet fordi utroskaben har ødelagt alt tillid 

Så selv om manden fortrød så brød familien sammen alligevel 

Og det mener du ikke du har en del af skylden i ?

Læs mit svar til soonmom. 

Men nej det mener jeg ikke jeg har som tidligere nævnt selv oplevet utroskab på egen krop og har ALDRIG været sur på elskerinden. Hun faldt for min kæreste og han tog i mod. Det var HAM alene der skulle have sagt nej tak 

Anmeld Citér

26. juni 2019

Tommelise

Anonym skriver:

Jeg har selv haft et forhold til en i 1,5 år som havde en kæreste ved siden af. Vi havde en fantastisk kemi, god sex og elskede faktisk hinanden højt til sidst. Og derfor sluttede vi det også. For han ville aldrig gå fra sin kæreste. Og jeg ville aldrig kunne stole på ham i et rigtigt par forhold. 

Så gør op med dig selv hvad du selv vil med ham og hvad du håber på inden du tænker over hvad han vil. 

Jeg vil ikk slå dig oven i hovedet omkring han har en kæreste. Slet ikke. Det er efter min mening hans problem og ikke dit. 

Og nu ved jeg godt jeg får høvl for en masse herinde. Men det er nu engang min holdning. 

Du har din egen holdning, og det har du jo lov til.

Det er muligt, at du ikke selv bliver såret, hvis din kæreste er utro, men det er der mange, der bliver.

Så man kan jo godt forsøge at appellere til TS's samvittighed.

Min holdning er, at man har et medansvar, og at man ikke bare kan være ligeglad med mandens kæreste.

Anmeld Citér

26. juni 2019

Carina:-)

Anonym skriver:

Drop det der med dårligt selvværd og selvtillid. Jeg har super meget af begge dele. 

Du aner intet om mig. Eller ham for den sags skyld. Du ved ikk hvordan vi mødtes, du ved ikk om jeg gik efter ham velvidende om at han havde en kæreste osv. Og du snakker i flertal som om at jeg partout går efter gifte mænd. Det skal du stoppe med. For det er DER din debat stil går langt over stregen. 

At du ikk har respekt for mig og det forhold jeg havde. Det er jeg fuldstændig ligeglad med. Men du skal ikke sætte min psyke i form af selvværd og selvtillid i spil på den måde når du intet aner! 

Derudover kan jeg oplyse dig om at kæresten KENDTE TIL FORHOLDET og havde hendes ACCEPT!!!

Men så er det jo heller ikke utroskab- men et åbent forhold 

Anmeld Citér

26. juni 2019

Anonym

Soonmom skriver:

Jeg angriber en elskerinde, det er et udtryk for at man virkelig må have det skidt med sig selv, hvis man have det behov. Og et eller andet sted har jeg ondt af dig.

- Så det har intet med “en anden holdning” at gøre, tror de færreste respektere kvinder der har et behov for at gå efter folk de ved har en kæreste

Jeg kan ikke angribe dig personligt, da jeg ikke kender dig, men det største krammer til dig, og håber du kan finde en anden måde at arbejde med selvtilliden og dit selvværd på end den du har gang i, held og lykke 

altså det var da den største gang vås at komme med.... jeg har selv haft et forhold til en gift mand i et år og han er gået fra sin kone og vi er lykkelige sammen i dag. Har aldrig været mere lykkelig! 

Jeg gjorde det absolut ikke for at give mit selvværd eller selvtillid et boost for det er faktisk ikke noget der øger den slags.... tvært i mod er det faktisk meget svært at være i mens man er “den anden” så det hænger altså ikke helt sammen det du siger

Anmeld Citér

26. juni 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Så havde de jo det man kalder et åbent forhold, ikke en mand som i Ts tilfælde sidder og skriver med en anden og vil mødes hende bag sin kærestes ryg. Som er SÅ forkert. 

Så er det jo ikke det samme.. Hvis du nu havde skrevet det i FØRSTE besked, havde du nok ikke endt i det her. 

Anmeld Citér

26. juni 2019

Anonym

Anonym skriver:

Sagen er den jeg har skrevet meget med en fyr der er bare lige et men at han har en kæreste de har været sammen i rigtig mange år. 

Han vil rigtig gerne mødes med mig, vores kemi er super godt... men det holder mig tilbage at han har en kæreste og jeg ved ikke hvordan jeg skal få sagt/skrevet det til ham. Jeg er is bange for at han kun er ude på en ting og det er at have sex med mig, da jeg ikke har lyst til at blive udnyttet - hvordan pokker skriver jeg det mon til ham uden at ødelægge det hele ? 

Først og fremmest vil jeg sige at man skal tænke sig godt om inden man indleder et forhold til en der allerede har en kæreste eller er gift! 

Langt de fleste mænd vil kun en ting og det er sex! Jeg er sammen med min kæreste som jeg mødte da han stadig var gift! Det var absolut ikke noget planlagt i det overhovedet! Og i starten var det ren sex!!! Pludselig kom der følelser med i det også hvilket slet ikke var meningen

beg valgte at sige det til ham som det var og vi fik mange lange snakke hvor han fortalte de omstændigheder der gjorde at han på daværende tidspunkt ikke kunne forlade sin kone  jeg blev også advaret fra alle kanter om at han aldrig ville forlade sin kone!! 

Men jeg stolede så meget på ham og hans omstændigheder vidste jeg ikke var en løgn for det var noget ingen ville være bekendt at lyve om tænkte jeg

så jeg levede i næsten 1 år som den anden kvinde og pressede på ingen måde på.... og i dag er han skilt fra sin kone og sjovt nok stoler jeg 200% på ham!!   Og vi har et fantastisk forhold den dag i da og har haft der fra start

Men mit råd til dig er... konfronter ham med hvorfor han ønsker kontakten med dig! Der er stor sandsynlighed for at det er for at knalde og så er det næste skridt op til dig 

Anmeld Citér

26. juni 2019

Anonym

Tommelise skriver:

Du har din egen holdning, og det har du jo lov til.

Det er muligt, at du ikke selv bliver såret, hvis din kæreste er utro, men det er der mange, der bliver.

Så man kan jo godt forsøge at appellere til TS's samvittighed.

Min holdning er, at man har et medansvar, og at man ikke bare kan være ligeglad med mandens kæreste.

Jeg har aldrig sagt jeg ikke bliver såret hvis min kæreste er mig utro. Langt fra. Jeg er sq er menneske. Jeg siger blot at jeg mener det er kærestens ansvar alene og ikke elskerindens. 

Anmeld Citér

26. juni 2019

Anonym

Carina:-) skriver:

Men så er det jo heller ikke utroskab- men et åbent forhold 

Kald det hvad du vil. Utroskab og åbent forhold er det samme for mange. 

Der ligger meget mere bag i det her forhold og jeg vil ikk udpensle det for jeg vil ikke hænge hende ud selvom jeg er anonym. Eller ham for den sags skyld. 

Anmeld Citér

26. juni 2019

Anonym

BAE skriver:

Så havde de jo det man kalder et åbent forhold, ikke en mand som i Ts tilfælde sidder og skriver med en anden og vil mødes hende bag sin kærestes ryg. Som er SÅ forkert. 

Så er det jo ikke det samme.. Hvis du nu havde skrevet det i FØRSTE besked, havde du nok ikke endt i det her. 

Jeg gentager mig selv igen. I ved ikk hvordan vi mødtes eller hvornår hun fik det at vide hvor den sags skyld. 

Men kald det hvad du vil. Utroskab og åbent forhold er det samme for mange. 

Jeg vidste godt jeg ville få høvl for det. Men synes ts skulle have er svar fra en der havde stået i samme sted uden at blive slået i hovedet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.