At være sammen med en der er i et forhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.287 visninger
55 svar
158 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. juni 2019

Anonym trådstarter

Sagen er den jeg har skrevet meget med en fyr der er bare lige et men at han har en kæreste de har været sammen i rigtig mange år. 

Han vil rigtig gerne mødes med mig, vores kemi er super godt... men det holder mig tilbage at han har en kæreste og jeg ved ikke hvordan jeg skal få sagt/skrevet det til ham. Jeg er is bange for at han kun er ude på en ting og det er at have sex med mig, da jeg ikke har lyst til at blive udnyttet - hvordan pokker skriver jeg det mon til ham uden at ødelægge det hele ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvad er der at ødelægge?? Manden er i et forhold. Der er jo ingenting mellem jer to, med mindre han kommer ud af det.. med mindre du bare søger en ven, men det lyder ikke til det er venskab der er på spil. 

Så det er vel meget simpelt. Skriv til ham, og spørg hvad det er han søger ved at have kontakt til dig, nu hvor han er i et forhold? (Undrer mig at du ikke har gjort det fra start af)

Hvis han så kommer med søforklaringer om et skræntende parforhold og den slags, så sig at han må afslutte det, hvis der skal ske yderligere med dig.. hvis han ikke gør det, er det fordi han bare søger spænding og ja, utroskab, men ikke ønsker at splitte det han har derhjemme. Det er egentligt ret ligetil at afkode  

Anmeld Citér

25. juni 2019

Anonym

Hvad er det præcis du er bange for at ødelægge? Og hvordan er du begyndt at skrive med denne fyr? Altså mine tanker er umiddelbart, at han kun er ude på lidt sjov. Hvis han virkelig var træt af sin kæreste, havde han vel afsluttet forholdet. 

Jeg synes det lyder som en mand med sindsyg dårlig moral. Det var aldrig noget, jeg var gået videre med. 

Anmeld Citér

25. juni 2019

Tommelise

Han har en kæreste. 

Vil du være med til at gå bag om ryggen på hende ?

Hvis I ender i seng sammen, så er det ham, der er utro, men du har stadig en moralsk forpligtelse, når du ved, at han er i et forhold.

Hvis han vil dig noget, så kan han henvende sig, når han har gjort det forbi med sin kæreste.

Anmeld Citér

25. juni 2019

Anonym

Sagen er den jeg har skrevet meget med en fyr der er bare lige et men at han har en kæreste de har været sammen i rigtig mange år. 

Han vil rigtig gerne mødes med mig, vores kemi er super godt... men det holder mig tilbage at han har en kæreste og jeg ved ikke hvordan jeg skal få sagt/skrevet det til ham. Jeg er is bange for at han kun er ude på en ting og det er at have sex med mig, da jeg ikke har lyst til at blive udnyttet - hvordan pokker skriver jeg det mon til ham uden at ødelægge det hele ? 

Orrh, det skal du da ikke gå og være bange for.

Han ER kun ude på, at du spreder ben, når han har fået fedtet bamsen, så er han tilbage ved konen igen.

Hvad romantiserer du jeres kontakt til at være? Hvis det ikke skulle være sex?

Anmeld Citér

25. juni 2019

Janet1989

Han vil bare have noget på den dumme , af en der er dum nok til at springe på ham, mens han har en kæreste. 

Men anden gang, lad de fyre være der har kærester ... det er kun trouble

Anmeld Citér

25. juni 2019

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har selv haft et forhold til en i 1,5 år som havde en kæreste ved siden af. Vi havde en fantastisk kemi, god sex og elskede faktisk hinanden højt til sidst. Og derfor sluttede vi det også. For han ville aldrig gå fra sin kæreste. Og jeg ville aldrig kunne stole på ham i et rigtigt par forhold. 

Så gør op med dig selv hvad du selv vil med ham og hvad du håber på inden du tænker over hvad han vil. 

Jeg vil ikk slå dig oven i hovedet omkring han har en kæreste. Slet ikke. Det er efter min mening hans problem og ikke dit. 

Og nu ved jeg godt jeg får høvl for en masse herinde. Men det er nu engang min holdning. 

Anmeld Citér

25. juni 2019

drabo

Profilbillede for drabo

Hvis du ønsker mere end at være hende ved siden af eller et engangsknald, så er det nok med at stoppe nu og sige, at han kan komme tilbage når han er ude af forholdet.

For som andre skriver, ville du nogensinde føle dig helt tryg ved ham som kæreste, hvis i starter jeres forhold med utroskab, og er det virkelig sådan en mand du gerne vil have noget langvarigt med.

Hvis du har samvittigheden til det og bare vil have uforpligtende sex, så er det jo bare at mødes med manden - men hold for øje, at det nok er dig, som har størst risiko for at blive såret i denne leg (udover selvfølgelig hans kæreste som helt sikkert bliver det, hvis i bliver opdaget)

Anmeld Citér

25. juni 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Sig; hvis du har kæreste=intet møde med dig. 

Gør det klart for ham at du ikke vil være med til at han er din kæreste utro.

Hvis du har det dårligt med det, hvorfor er du så blevet ved?

Anmeld Citér

25. juni 2019

MEF

Hvis han kan være utro med dig, kan han også være utro mod dig! Selv hvis han skulle gå fra kæresten, ville han aldrig være til at stole på.. Men hvad vil du? Hvorfor vælger du at bruge din tid og energi oven, som du ved er utroværdig? Mon ikke du fortjener bedre?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.