At være sammen med en der er i et forhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2019

Tommelise

Tommelise skriver:

Der er forhåbentlig ikke så mange, der deler din meget ufølsomme holdning til at være med til at holde en anden kvinde for nar.

Og det er så absolut ikke sikkert, at TS´s flirts kæreste vil komme til at acceptere det, på samme måde som din elskers kæreste gjorde.

For øvrigt så har jeg selv været en del af en trekantsdrama.

Der var bare den meget store forskel, at manden levede et dobbeltliv, og det varede længe, inden jeg opdagede det, for vi boede ikke sammen og havde ikke samme omgangskreds. 

Jeg troede, at vi var kærester, og da jeg blev klar over hans forhold, var det for utroskab for mig - og hun var den anden kvinde.

Hun havde det så lige sådan - hun mente, at det var mig, der var den anden kvinde.

Han kunne ikke vælge imellem os, så det endte med, at jeg tog valget for hende.

Man kan så godt sige, at jeg måske havde været lidt naiv, men jeg har godt nok ikke indledt et forhold til en mand, som jeg vidste, havde en kæreste.

Det synes jeg, er temmelig usselt, og så dybt vil jeg ikke synke.

Der er noget, der hedder empati.

Og jeg er ikke enig med dig i, at elskerinden ikke har et ansvar. Det ser vi så meget forskelligt på.

Tog valget for HAM - skulle der stå.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2019

Anonym

Anonym skriver:

Kender stadig ikk hele historien. Og mit svar til ts handler om hvad hun håber på at der skal ske ved st møde ham. Og det skal hun tage stilling til og inden og ikke hvad han vil i første omgang. Det er der det hele startede også blev det kastet ud på et sidespor 

Fordi din historie IKKE er ens!

om vi kender hele din historie eller ej er ligemeget. Vi forholder os til den del du skriver.

Anmeld Citér

26. juni 2019

Anonym

Anonym skriver:

Fordi din historie IKKE er ens!

om vi kender hele din historie eller ej er ligemeget. Vi forholder os til den del du skriver.

Okay så siger vi det

Anmeld Citér

26. juni 2019

Anonym

Mor og meget mere skriver:

Jeg havde aldrig reageret på dit indlæg, hvis det kun var en holdning, du udtrykte. Men du fortalte hende, hvad der var foregået, og hvad hans motiver og følelser var, hvilket du umuligt kan vide, lige så lidt som jeg. Det er dét, jeg reagerer på. 

Jeg har i øvrigt ikke sympati for dét at være sammen med en gift mand og er heller ikke enig i, at elskerinden ikke har et moralsk ansvar. 

Nu ser jeg så også, at den anonymes elsker levede i et åbent forhold, og dermed forstår jeg ikke, at hun finder det relevant i en debat om utroskab. 

Fordi de ikke levede i et åbent forhold. Som sagt så kender i ikke historien eller hvad accepten bar under og hvad der videre skete osv. 

Men melder mig også ud nu for kan ikk forklare uden at hænge hverken ham eller hende ud. Men gav mit besyv med hvordan JEG synes hun skal forholde sig inden hun mødes med ham og går videre. 

Anmeld Citér

26. juni 2019

Anonym

Anonym skriver:

Okay så siger vi det

Er da postiv retning du giver mig ret. Det betyder du kan se pointen. ( håber jeg)  

Anmeld Citér

27. juni 2019

Sprit25

Anonym skriver:

Sagen er den jeg har skrevet meget med en fyr der er bare lige et men at han har en kæreste de har været sammen i rigtig mange år. 

Han vil rigtig gerne mødes med mig, vores kemi er super godt... men det holder mig tilbage at han har en kæreste og jeg ved ikke hvordan jeg skal få sagt/skrevet det til ham. Jeg er is bange for at han kun er ude på en ting og det er at have sex med mig, da jeg ikke har lyst til at blive udnyttet - hvordan pokker skriver jeg det mon til ham uden at ødelægge det hele ? 

Ts er du der endnu? Puha sikke en tråd var 

Nåh anyways du er nød til at snakke med ham. Det er ikke værdigt for dig at være i et ulig forhold  sæt ham ned og spørg, hvad han vil? Er det kun sex eller er I rent faktisk forelsket. Hvis det er det sidste må han gå fra konen. Hvis det er det første, skal jeg ikke gøre mig til dommer over hvad I gør! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.