At være sammen med en der er i et forhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2019

Soonmom

Anonym skriver:

Valgte er et dumt ordvalg da det aldrig var på tale at han skulle tage er valg. For som jeg har sagt. Så ønskede jeg ikke et rigtigt par forhold med ham. Og ja der var noget der var vigtigere hos hende som jeg ikke kunne give. Endnu en ting jeg har nævn. Netop grunden til hvorfor han altid vil være hos hende. Og ikke noget jeg vil udpensle her da jeg ikk vil hænge hende ud selvom jeg er anonym 

Du må gerne synes at det er en rådden moral. Sådan er vi så forskellige. Jeg er stadig af den holdning at hvis han har en kæreste. Så er det hans problem og også ham der gør noget forkert. Netop derfor skal man heller aldrig blive sur på elskeren/elskerinden. Jeg har selv oplevet utroskab og var aldrig sur på hende, min ex havde en affære med. For det er ikke hende der gjorde noget forkert. Det var min ex. 

Når du ved en mand har har en kæreste har du sku da også et ansvar, selvfølgelig har han det største ansvar., men folk i forhold er off limit.

Dam du må have en dårligt selvværd, hvis du har brug for at knalde med en i forhold, stakkels dig. Gå dog ud og find en fri fugl istedet for at ødelægge noget, det er chokerende at du slet ingen moral har 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2019

Anonym

Soonmom skriver:

Når du ved en mand har har en kæreste har du sku da også et ansvar, selvfølgelig har han det største ansvar., men folk i forhold er off limit.

Dam du må have en dårligt selvværd, hvis du har brug for at knalde med en i forhold, stakkels dig. Gå dog ud og find en fri fugl istedet for at ødelægge noget, det er chokerende at du slet ingen moral har 

Sød t. Får sq helt ondt af dig 

Anmeld Citér

26. juni 2019

Soonmom

Anonym skriver:

Sød t. Får sq helt ondt af dig 

Øh hvorfor? - Det er ikke mig der har behov for at gå efter folk i et forhold, blot for at få øget min selvtillid 

Anmeld Citér

26. juni 2019

Anonym

Soonmom skriver:

Øh hvorfor? - Det er ikke mig der har behov for at gå efter folk i et forhold, blot for at få øget min selvtillid 

Fordi du angriber personligt i debatter blot fordi man er af en anden holdning. Det er sq sørgeligt. 

Min selvtillid og selvværd er helt i top og har intet med min ex at gøre. Havde også været sammen med ham hvis han var single. Og stadig uden ønsket om et fast forhold. 

Så drop det der. Du får ikk noget ud af det alligevel 

Anmeld Citér

26. juni 2019

BabyMama2016

Mor11 skriver:

Hvad er der at ødelægge?? Manden er i et forhold. Der er jo ingenting mellem jer to, med mindre han kommer ud af det.. med mindre du bare søger en ven, men det lyder ikke til det er venskab der er på spil. 

Så det er vel meget simpelt. Skriv til ham, og spørg hvad det er han søger ved at have kontakt til dig, nu hvor han er i et forhold? (Undrer mig at du ikke har gjort det fra start af)

Hvis han så kommer med søforklaringer om et skræntende parforhold og den slags, så sig at han må afslutte det, hvis der skal ske yderligere med dig.. hvis han ikke gør det, er det fordi han bare søger spænding og ja, utroskab, men ikke ønsker at splitte det han har derhjemme. Det er egentligt ret ligetil at afkode  

Enig

Anmeld Citér

26. juni 2019

Carina:-)

Hvor ved du dog alt dét fra? Jeg vil på ingen måde gå ind i et forsvar for utroskab, men verden er ikke sort/hvid. 1: Man kan godt elske mere end én. Der er ikke sådan en afmålt mængde kærlighed, som kun kan rettes enten mod partneren eller elskeren/elskerinden, og så er der ikke noget til den anden. 2: Du aner ikke, om der var tale om tidsfordriv, eller om manden levede og åndede for tiden, han tilbragte med elskerinden. 3: Heller ikke, om der var tale om meget mere end sex - gode samtaler, nydelsen ved at være sammen med den anden om stort og småt. 4: Kærlighed handler ikke kun om at “få den anden” til sidst. Det har ikke pr. definition været spild af tid, men kan have været en uvurderlig og altovervejende dejlig oplevelse for begge, indtil de skiltes. 

Hvis man skal forstå og forholde sig til forhold, hvor den ene eller begge er utro, kan det ikke nytte, man konstruerer den slags unuancerede enten/eller “sandheder”. Jeg synes, utroskab er noget rod og et stort svigt overfor partneren, men historien er fuld af eksempler på hede og dybe kærlighedsforhold mellem to, der ikke får eller vælger hinanden til sidst. Det har vi andre altså ikke en jordisk chance for at vide, om der her var tale om. 

Det er så din holdning og den respektere jeg.

Min erfaring er udfra dem jeg kender der har fortalt om utroskab enten ved at være den utro eller den bedragere at de fleste ikke ønsker at blive skilt fra partneren hjemme især ikke hvis det er årelangt forhold.

Du mener det modsatte  og  det er så din mening.

Og du kan heller ikke vide om jeg har ret

Jeg deltager i en debat og svarer på hendes indlæg om - Thats it 

Så måske du har ret i at han elskede hans flirt højt og kun blev ved konen af pligt eller ogsp ikke 

Det finder vi aldrig ud ad til gengæld to der vi ud af vi alle har lov til at svare på et indlæg med dets holdning uden at nogen straks skal gå i selvsving og forlænge man kun svarer id fra noget man helt sikkert ved om personen

Anmeld Citér

26. juni 2019

Soonmom

Anonym skriver:

Fordi du angriber personligt i debatter blot fordi man er af en anden holdning. Det er sq sørgeligt. 

Min selvtillid og selvværd er helt i top og har intet med min ex at gøre. Havde også været sammen med ham hvis han var single. Og stadig uden ønsket om et fast forhold. 

Så drop det der. Du får ikk noget ud af det alligevel 

Jeg angriber en elskerinde, det er et udtryk for at man virkelig må have det skidt med sig selv, hvis man have det behov. Og et eller andet sted har jeg ondt af dig.

- Så det har intet med “en anden holdning” at gøre, tror de færreste respektere kvinder der har et behov for at gå efter folk de ved har en kæreste

Jeg kan ikke angribe dig personligt, da jeg ikke kender dig, men det største krammer til dig, og håber du kan finde en anden måde at arbejde med selvtilliden og dit selvværd på end den du har gang i, held og lykke 

Anmeld Citér

26. juni 2019

Carina:-)

Anonym skriver:

Valgte er et dumt ordvalg da det aldrig var på tale at han skulle tage er valg. For som jeg har sagt. Så ønskede jeg ikke et rigtigt par forhold med ham. Og ja der var noget der var vigtigere hos hende som jeg ikke kunne give. Endnu en ting jeg har nævn. Netop grunden til hvorfor han altid vil være hos hende. Og ikke noget jeg vil udpensle her da jeg ikk vil hænge hende ud selvom jeg er anonym 

Du må gerne synes at det er en rådden moral. Sådan er vi så forskellige. Jeg er stadig af den holdning at hvis han har en kæreste. Så er det hans problem og også ham der gør noget forkert. Netop derfor skal man heller aldrig blive sur på elskeren/elskerinden. Jeg har selv oplevet utroskab og var aldrig sur på hende, min ex havde en affære med. For det er ikke hende der gjorde noget forkert. Det var min ex. 

Det er for let at sige man ikke har et ansvar 

Jeg har set familier blive splittet fordi utroskaben har ødelagt alt tillid 

Så selv om manden fortrød så brød familien sammen alligevel 

Og det mener du ikke du har en del af skylden i ?

Anmeld Citér

26. juni 2019

CarinaSB

Må sq ærlig indrømme at jeg har ingen respekt for et menneske der er utro .. :( Har man behov for at være sammen med en anden så afslut det man har derhjemme .. Det er bare for lavt og jeg kan sq blive helt harm ..

Og i min optik er man lige så medskydig i at ødelægge et forhold som manden/kvinden der er utro .. Hvis du er viden om at der er en anden så holder man sig bare langt væk .. Det andet er bare for respektløst .. :(

Anmeld Citér

26. juni 2019

Venica

Var der ikke engang en der sagde:

Sådan du får en mand, er også sådan du mister ham. 

Ærligt, hvad er du bange for at ødelægge ved at sige stop? En ikke eksisterende relation der ikke er værd at bygge på? Det tyder på at du vil have ham til at vælge dig, og chancerne for at dét sker er ganske små. Spar dig selv usikkerheden og konens ægteskab, og sig tak, men nej tak. 

Så er det heller ikke sværere. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.