Jeg har en del muslimske venner i min omgangskreds.
Og de fleste af dem er ret rystede over at der er så mange der griber chancen for vold og hærværk .-med undskyldning i Rasmus Paludans opførsel.
De ødelægger ufatteligt meget for dem som gerne vil DK
Jeg er på ingen måde fan af ham- MEN jeg tror hans pointe var /er at vise os at der desværre er tikkende bomber iblandt os.
At de går af ved fx provokation ,og ikke kan acceptere at vi har ytringsfrihed.
Der har været flere forskellige personer der er inv herop for at demonstrere for stening af kvinder ,islamudbredelse i vesten osv -
Ikke en eneste gang gik kristne amok og flippede ud .
Nej det blev accepteret at nogen havde en anden holdning - også selv om den var så ekstrem at man fx gik ind for stening af kvinder.....
Og det blev accepteret at vi i DK har folk boende der går ind for ekstreme islamske holdninger- selv om det kan undre hvad man så vil her i landet...
Der er ingen tvivl om at der skal ryddes op ,og der skal strammes op - for der er heldigvis mange muslimer der ønsker det her land - der ønsker en fremtid .
Og de skal kunne være her uden at være bange for hvad andre ødelægger for dem
Forresten så kan jeg anbefale at følge Hussain Ali.
En muslimsk kritiker der om nogen mærker hadet fra hans landsmænd fordi han støtter op om at der skal strammes op .
En dygtig og velformulereret mand ,der kæmper for at vise den anden side af det at være "for dansk" som muslim .
Anmeld
Citér