Rasmus paludan - hvad er jeres mening om ham?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.633 visninger
86 svar
420 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. april 2019

Anonym trådstarter

Jeg kunne godt tænkte mig at starte en debat om ham og hører jeres meninger ? 

Jeg synes nemlig det ret interesant det han har gang i kan godt forstå nogle af hans synspunkter og nej er slet ikke racistisk anlagt langt fra og jeg synes os det er langt over grænsen og yders provo at han brænder koranen af. 

Min frygt er lidt han nu nok er et mål og kan da godt frygte terror osv. Når nu han er som han er , hvad synes i om ham? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart

Han er en radikal tosse som får alt for meget tv-tid.

Anmeld Citér

28. april 2019

Anonym

Anonym skriver:

Jeg synes nemlig det ret interesant det han har gang i kan godt forstå nogle af hans synspunkter og nej er slet ikke racistisk anlagt langt fra og jeg synes os det er langt over grænsen og yders provo at han brænder koranen af. 

Min frygt er lidt han nu nok er et mål og kan da godt frygte terror osv. Når nu han er som han er , hvad synes i om ham? 

Min mening er at han siger det mange af vi andre tænker og ikke selv før sige i frygt for at blive stemplet som racist. For det er jeg langt fra. Synes som du at hans tilgang til tingene er meget ekstrem og provokerende. Men hvad er forskellen på at han brænder koranen eller at de brænder Dannebrog? 

Synes igen så bare at hans midler er forkerte og staten bruger alt for mange resourcer på at passe på ham og hans ekstreme metoder. 

Anmeld Citér

28. april 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart
Anonym skriver:

Min mening er at han siger det mange af vi andre tænker og ikke selv før sige i frygt for at blive stemplet som racist. For det er jeg langt fra. Synes som du at hans tilgang til tingene er meget ekstrem og provokerende. Men hvad er forskellen på at han brænder koranen eller at de brænder Dannebrog? 

Synes igen så bare at hans midler er forkerte og staten bruger alt for mange resourcer på at passe på ham og hans ekstreme metoder. 

Han er ikke bare stemplet - han er dømt for racisme. Man kan sagtens være indvandringskritisk uden at være racistisk, men han har øjensynligt lidt vanskeligt ved at skelne. Eller også er han bare ligeglad.

Anmeld Citér

28. april 2019

Miti's mama

Er træt af hans medie stunt. Det bringer ikke andet end had og ballade. Hans foreslag til et 'muslimfrit' Danmark bryder desuden rigtig mange love og går imod alt hvad der er demokratisk. Synes de skal sigte ham for had tale førend det går helt galt.

Anmeld Citér

28. april 2019

Anonym

IenFart skriver:

Han er ikke bare stemplet - han er dømt for racisme. Man kan sagtens være indvandringskritisk uden at være racistisk, men han har øjensynligt lidt vanskeligt ved at skelne. Eller også er han bare ligeglad.

Er det ikke også det jeg siger? 

Anmeld Citér

28. april 2019

LSS

Han laver noget fuldstændig vanvittige ting; MEN han har en pointe synes jeg.

Set med mine øjne får han jo det frem i folk der bekræfter hans påstande. Fx, det der skete på Nørrebro, det var helt absurd! Manden var der i 2 minutter måske, men de skingrende skøre mennesker brændte det halve af byen af. 

Jeg bliver ikke selv ramt når nogen kritiserer kristendommen, eller brænder Dannebrog af. Jeg vender ryggen til. Det samme burde de mennesker gøre. Med deres opførsel giver de jo Rasmus det han gerne vil have. 

Anmeld Citér

28. april 2019

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg ville ønske i ville uddybe hvad i mener Paludan har ret i? 

Hans verdensbillede er så  langt fra mit som det overhovedet kan komme. Jeg kan ikke forstå hvordan man kan have så meget had til en hel befolkningsgruppe. Så meget at man bygger et helt parti baseret på det. Jeg synes hans politik er så lav, blottet for moral og medmenneskelighed. 

Jeg håber at der kommer en modreaktion ved at han har fået så meget taletid. Jeg meldte mig selv ind i et andet politisk parti som direkte konsekvens af dette. Jeg ved andre har gjort det samme. 

Anmeld Citér

28. april 2019

Pb18

Da vi har ytringsfrihed har han jo lov til at demonstrere og få taletid. 

Dog er jeg på ingen måde enig med ham eller de metoder, han anvender.

Der er da nogle problemer i samfundet og også med integrationen/opførslen hos nogle personer, men jeg kan simpelthen ikke forstå behovet for at skære alle over en kam. Det skaber da bare mere splittelse og "os mod dem" end det gør noget godt. 

Anmeld Citér

28. april 2019

God-mor

Anonym skriver:

Han skal ties ihjel. Han er et ækelt menneske i mine øjne. Jeg fatter overhovedet ikkk, hvordan i alverden han har fået nok vælgererklæringer!! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.