Anonym skriver:
Synes du at jeg skal bringe snakken nu og spørg som ovenstående skrev? Eller skal jeg holde på det vi har aftalt mig og ham om at bringe det på banden om 2-3 år?
Og tror du at han sagde det med at vi ser om 2-3 år pga jeg bliver ved med at snakke om det. Men at han er 200% klar med sig selv at det er et nej fra hans side?
Ærligt jeg ville nyde lige nu og droppe planlægningen. Han har sagt nej tak og hvem ved hvad han siger om 2 år - ingen ved det, alt kan ske.
Men jeg ville selv, hvis jeg stod i hans sko blive voldsomt stod og også en smule skræmt over, at du vil lave bundne aftaler når jeg nu ikke kan spå om fremtiden. Jeg ved jo ikke, hvordan jeg føler og tænker om 2 år (det gør du jo egentlig heller ikke). Datoen var til dig, så du kan nyde det du er i nu - tiden med de skønne skønsakker går så.sindsyg hurtigt og hvorfor dog "spilde" den ved hele tiden at tænke på hvad skal ske senere?
Jeg fik min første søn efter jeg havde mistet min datter og en af de store kampe var ar føle at min anden datter og han var nok, at jeg kunne nyde dem uden konstant at tænke på det jeg havde mistet og det jeg gerne vil have. Jeg tænker tit på, hvor meget jeg mistede ved ikke at være i nuet - og havde jeg kunne ændre det så ville det være noget af det bedste jeg kunne gøre.
Så mit råd er: lev lige nu. Nyd det I har lige nu, og så sæt datoen for det er klart fra dine indlæg, at du ikke er parat til at droppe drømmen om 3 børn, men det drømmen på stand by så du kan nyde nuet.
Anmeld
Citér