Soonmom skriver:
Altså jeg ville nok høre hans argumenter for ikke at få flere børn og så se om det evt ville kunne løses.
Fx hvis han ikke magter natteroderiet, ville jeg sige at jeg stod for det og det samme med bleer, renlighedstræning osv.
Ikke at han derved kunne fralægge sig sit ansvar, men at jeg tog hovedansvaret.
Jeg ville have svært ved hvis min kæreste kun ville have to, men synes også det er underligt at I begge har et antal børn i hovedet inden i overhovedet har fået børn.
Jeg har altid sagt at jeg gerne ville have mange børn, men også taget det som det kommer, nu har vi to og nr 3 på vej og jeg kan mærke at jeg ikke er færdig med at være gravid og skulle føde osv. Og i og med det er mig der tager hoveddelen omkring børn har jeg også lidt mere at skulle have sagt, dog er min kæreste slet ikke afvisende (det betyder jo også en del)
Det har han givet mig argumenter for.
Han siger der er mange ting
1. det er de 2 han orker
2. Hvis vi får barn nr 3 så kommer vi aldrig ud for os selv mere fordi bedsteforældre kan ikke passe 3 børn( vi har kun hans forældre) men vi har ikke spurgt dem.
3. Vi har kun købt hus plads til kun 2 børn.så han gider ikke ødelæg vores hus ved at tilbygning.
4. Hvis vi skal ha nr 3 så kan vi ikke tag på ferie for han kan ikke køre med trailer.
5. Hvis vi alligvelet kan tag på ferie så det for dyrt med 3 børn.
Nr 1 barn har jeg taget mig af om natten alene i 1 år og har selv øvet pottetræning og haft hende det meste af tiden.
Nr 2 barn er det det samme er selv alene oppe om natten. Det sket nu kun få gange at han kom op for at lave en flaske . Da barnet begyndte på det da jeg ved at løbe tør pga barnet begyndte at få fast føde mogrgen middag og aften og mellem måltider.
Sex har vi stort set når han har lyst og self når jeg har lyst. Par tid er det også mig der tit prikker på og siger er det ikke snart vi skal ud sammen igen.
Fødsel af nr 1 var jeg klar til at putte med ham i samme seng på hospitalet efter en lang og mega hård fødsel der endte med at jeg tabte meget blod.