Meyer skriver:
Mine 3 piger kunne sakkens have faldet ud af barnevognen som 4 mdr. De har alle 3 kravlet som 5 mdr og kunne gå som 9-10 mdr.
Så fuldstændig ud i skoven at en baby er faldet ud af barnevognen er det ikke. Synes det er lidt hårdt, at så mange straks tro, at hun har skadet sin baby.
Hun skulle selvfølgelig have givet ham sele på, men det har hun så lært på den værste måde.
Der er ingen der skriver at moren skulle have skadet baby med fuldt overlæg, så hvorfor er det hårdt? Uheld sker da hele tiden? og det er da fuldt forståeligt hvis hun er super ked af det og måske ikke tør sige det hvis skaden var en HUN forvoldte, også selvom det var et uheld - eller i frustration hvis vi er ude i noget efterfødselsreaktion som nogen nævner- igen er det ikke noget man gør med fuldt overlæg, men uheld i afmagt. Jeg ville satme også have ondt i maven over at skulle på sygehuset med min baby og fortælle at JEG i et uopmærksomt øjeblik, uden vidner, havde tabt mit barn eller lign. Men ikke desto mindre, er sandheden bedre..
selvom nogen få børn er meget fremmelige motorisk, så er det stadig et meget lille fåtal der vil kunne trække sig op over kanten på en vogn i den alder - og hvis baby var så fremmelig, ville de fleste bruge en sele. Selvfølgelig kan ting lade sig gøre i få tilfælde og moren har glemt sele osv osv osv, men sygehuset er jo nødt til at se på hvad der statistisk er mest realistisk .og det er ikke at en 4mdr baby selv er kravlet over kanten. Desværre. Og det er det samme brugerne herinde forholder sig til.. men hvis baby ER så fremmelig, skal en SP jo nok kunne bevidne dette, de kommer jo jævnligt i den alder, og så er der ingen ko på isen for mor
Som sagt, jeg håber på et positivt udfald for begge
Anmeld
Citér