Anonym skriver:
Det er ikke mig, der vil vide, om hun kan lide mig eller ej.. Det er skam min kæreste, og det er måske fordi han ikke vil have en veninde, der hader hans kæreste?
Hvis det er vigtigt for ham at vide, tager han selvfølgelig selv snakken med hende. Du er da forhåbentlig i stand til at mønstre så meget tillid til din kæreste og dit barns far, at du ikke oprigtigt tror, hun vil kunne overbevise ham om, at han har stiftet familie med den forkerte kvinde.
At hun er sur på dig, lyder ikke usandsynligt, men drop dog dramatiske ord som at hun “hader” dig. Muligvis synes hun, du er røvirriterende, men ligefrem had? - mon dog.
For mig lyder det til, den arme mand er i klemme mellem to dominerende kvinders pigefnidder. Lad ham være mand for selv at rede trådene ud, hvis han orker, og har han mere lyst til bare at være sammen med veninden uden konfliktudredning, så vis ham, du har storsind og tillid nok til, at han som den voksne mand, han er, håndterer situationen på sine præmisser.
Rent ud sagt: I kapper sgu nosserne af ham i fællesskab, hvis han skal løbe spidsrod mellem jer og afhøres om, hvad I hver især siger og mener om den anden.
Anmeld
Citér